Баспасөз қызметі

Мақсаты

  • Университеттің маркетингтік стратегиясы негізінде дамыған және жаңартылған білім беру, ғылыми-зерттеу, клиникалық және басқа қызметтерді ілгерілету жүйесін енгізу арқылы нарықтағы бәсекелестік жағдайды нығайту немесе тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру негізінде университеттің бәсекеге қабілеттілігін арттыру болып табылады.
  • Университеттің  құрылымдық  бөлімшелерінің БАҚ-пен өзара іс-қимылын қамтамасыз ету. Университетті дамытуға бағытталған идеяларды қолдау және жүзеге асыру. Қоғаммен байланыс саласындағы іс-шаралар  кешенін әзірлеу және жүзеге асыру арқылы университет имиджін нығайту. БАҚ арқылы университет қызметі туралы оң әлеуметтік және қоғамдық пікірді қалыптастыру.

Міндеттері

  • Университеттің құрылымдық бөлімшелерін университеттің ресми сайты, корпоративтік пошта және т.б. арқылы ақпаратпен қамтамасыз ету.
  • Университет басшылығы мен жұртшылықтың, бұқаралық ақпарат құралдарының, заңды тұлғалардың әртүрлітоптары арасындағы  тұрақты және тиімді екіжақты байланысты қамтамасыз ету.
  • Университет және оның бөлімшелерінің қызметін ақпараттық қамтамасыз ету.
  • Тілшілерге Университет пен оның бөлімшелерінің қызметі туралы жарияланымдар бойынша жұмысына жәрдемдесу;
  • Бұқаралық ақпарат құралдарына мониторинг жүргізу, университет қызметі туралы қоғамдық пікірдің өзгеру үрдістерін зерттеу және оған БАҚ әсерін бағалау. 
  • Күнтізбелік жылға арналған медиа-жоспарды әзірлеу және әрі қарай  қызмет барысы.
  • Университет қызметі туралы ресми хабарламаларды, баспасөз релиздерін, мәлімдемелерді және басқа да ақпараттық материалдарды дайындау және тарату;
  • Қоғамдық ұйымдар мен уәкілетті органдардың баспасөз қызметтерімен, бұқаралық ақпарат құралдарымен өзара іс-қимыл жасау;
  • мүдделі БАҚ өкілдерімен бірлесіп ақпараттық іс-шаралар өткізу;
  • Университет имиджін нығайту. Мақсатты аудитория арасында университеттің біртұтас  ассоциативті-визуалды беделін қалыптастыру;
  • Университеттің коммуникативтік-ақпараттық кеңістікте қатысу әсерін күшейту. Университеттің ақпараттық-коммуникативтік кеңістігін кеңейту;
  • Университет қызметінің барлық бағыттарын және жеке жобаларды ақпараттық сүйемелдеу.
  • Университеттің маркетингтік стратегиясын қалыптастыру, жүзеге асырылуын бақылау;
  • маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру;
  • маркетинг бағытында  Университет қызметінің тиімділігін арттыру;
  • Университеттің бәсекелестік артықшылығын қалыптастыру бойынша ұсыныстар дайындау;
  • нарықтық үрдістер шеңберіндегі Университеттің баға саясатын талдау;
  • маркетинг қызметінің тиімділігін талдау;
  • Нарықты кешенді зерттеу;
  • Университеттің ішкі ортасын талдау;
  • университет қызметіне қанағаттану дәрежесін талдау;
  • университет көрсететін білім беру, ғылыми-зерттеу, клиникалық және басқа да қызмет түрлерін ынталандыру;
  • маркетинг мәселелері бойынша қызметкерлерді оқытуды жоспарлау және ұйымдастыру;
  • нарықты талдау: нарықтың жағдайы және оның даму үрдістері туралы аналитикалық ақпаратты жинау, өңдеу және басшылыққа ұсыну;
  • университеттің ресми ақпарат көздеріне (веб-бет, әлеуметтік желілер) арналған жарнамалық сипаттағы контентті әзірлеуде университеттің БАҚ-пен байланыс жөніндегі құрылымдық бөлімшесімен өзара іс-қимыл жасау;

ҚазҰМУ Баспасөз қызметінің басшысы

Тян Марина Александровна

Телефон: 8 727 338 70 44 (ішкі. 7152)

Баспасөз қызметінің қызметкерлері

Медиа коммуникация бөлімінің басшысы: Онербаев Адиль Маратович
Телефон: 8 727 338 70 44 (ішкі. 7331)


Бас маман: Ахметов Алишер Касымович


Маман: Қойлыбай Әзімбек Әбдіқұлұлы


Дизайнер: Копачевский Арсений Викторович


Фотограф: Ержан Курманбай