Мақсаты
- Университеттің маркетингтік стратегиясы негізінде дамыған және жаңартылған білім беру, ғылыми-зерттеу, клиникалық және басқа қызметтерді ілгерілету жүйесін енгізу арқылы нарықтағы бәсекелестік жағдайды нығайту немесе тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру негізінде университеттің бәсекеге қабілеттілігін арттыру болып табылады.
- Университеттің құрылымдық бөлімшелерінің БАҚ-пен өзара іс-қимылын қамтамасыз ету. Университетті дамытуға бағытталған идеяларды қолдау және жүзеге асыру. Қоғаммен байланыс саласындағы іс-шаралар кешенін әзірлеу және жүзеге асыру арқылы университет имиджін нығайту. БАҚ арқылы университет қызметі туралы оң әлеуметтік және қоғамдық пікірді қалыптастыру.
Міндеттері
- Университеттің құрылымдық бөлімшелерін университеттің ресми сайты, корпоративтік пошта және т.б. арқылы ақпаратпен қамтамасыз ету.
- Университет басшылығы мен жұртшылықтың, бұқаралық ақпарат құралдарының, заңды тұлғалардың әртүрлітоптары арасындағы тұрақты және тиімді екіжақты байланысты қамтамасыз ету.
- Университет және оның бөлімшелерінің қызметін ақпараттық қамтамасыз ету.
- Тілшілерге Университет пен оның бөлімшелерінің қызметі туралы жарияланымдар бойынша жұмысына жәрдемдесу;
- Бұқаралық ақпарат құралдарына мониторинг жүргізу, университет қызметі туралы қоғамдық пікірдің өзгеру үрдістерін зерттеу және оған БАҚ әсерін бағалау.
- Күнтізбелік жылға арналған медиа-жоспарды әзірлеу және әрі қарай қызмет барысы.
- Университет қызметі туралы ресми хабарламаларды, баспасөз релиздерін, мәлімдемелерді және басқа да ақпараттық материалдарды дайындау және тарату;
- Қоғамдық ұйымдар мен уәкілетті органдардың баспасөз қызметтерімен, бұқаралық ақпарат құралдарымен өзара іс-қимыл жасау;
- мүдделі БАҚ өкілдерімен бірлесіп ақпараттық іс-шаралар өткізу;
- Университет имиджін нығайту. Мақсатты аудитория арасында университеттің біртұтас ассоциативті-визуалды беделін қалыптастыру;
- Университеттің коммуникативтік-ақпараттық кеңістікте қатысу әсерін күшейту. Университеттің ақпараттық-коммуникативтік кеңістігін кеңейту;
- Университет қызметінің барлық бағыттарын және жеке жобаларды ақпараттық сүйемелдеу.
- Университеттің маркетингтік стратегиясын қалыптастыру, жүзеге асырылуын бақылау;
- маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру;
- маркетинг бағытында Университет қызметінің тиімділігін арттыру;
- Университеттің бәсекелестік артықшылығын қалыптастыру бойынша ұсыныстар дайындау;
- нарықтық үрдістер шеңберіндегі Университеттің баға саясатын талдау;
- маркетинг қызметінің тиімділігін талдау;
- Нарықты кешенді зерттеу;
- Университеттің ішкі ортасын талдау;
- университет қызметіне қанағаттану дәрежесін талдау;
- университет көрсететін білім беру, ғылыми-зерттеу, клиникалық және басқа да қызмет түрлерін ынталандыру;
- маркетинг мәселелері бойынша қызметкерлерді оқытуды жоспарлау және ұйымдастыру;
- нарықты талдау: нарықтың жағдайы және оның даму үрдістері туралы аналитикалық ақпаратты жинау, өңдеу және басшылыққа ұсыну;
- университеттің ресми ақпарат көздеріне (веб-бет, әлеуметтік желілер) арналған жарнамалық сипаттағы контентті әзірлеуде университеттің БАҚ-пен байланыс жөніндегі құрылымдық бөлімшесімен өзара іс-қимыл жасау;
ҚазҰМУ Баспасөз қызметінің басшысы
Тян Марина Александровна
Телефон: 8 727 338 70 44 (ішкі. 7152)
Баспасөз қызметінің қызметкерлері
Медиа коммуникация бөлімінің басшысы: Онербаев Адиль Маратович
Телефон: 8 727 338 70 44 (ішкі. 7331)
Бас маман: Ахметов Алишер Касымович
Маман: Қойлыбай Әзімбек Әбдіқұлұлы
Дизайнер: Копачевский Арсений Викторович
Фотограф: Ержан Курманбай