Докторантура
Шифры: 8D10101
Факультеті: Дипломнан кейінгі білім беру факультеті
Миссиясы-Білімді, ғылымды және тәжірибені біріктіру негізінде үздіксіз кәсіби дамуға қабілетті, қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдауға, шешуге және ғылыми-зерттеу, оқу-әдістемелік және ғылыми-практикалық жұмыстарды табысты жүзеге асыруға қабілетті, денсаулық сақтау саласында жоғары білікті, бәсекеге қабілетті маман даярлаудың кешенді тәсілі. басқару қызметі.
Мақсаты-Денсаулық сақтаудың практикалық секторы және ғылыми-зерттеу секторы үшін денсаулық сақтау мәселелерін тиімді шешуге қабілетті, ғылымда, тәжірибеде көшбасшы бола алатын және ХХI -ғасырдың міндеттеріне жауап беретін кадрларды дайындау
ON2 Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы статистикалық бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдана отырып, ғылыми жарияланымдардың сапасын бағалау және сыни талдау жүргізу шараларына мониторинг жүйесін әзірлеу және енгізу.
ON3 Халық денсаулығын сақтау және нығайту бойынша гипотезаларға негізделген қауіп-қатерді басқару бағдарламаларын қоса алғанда, денсаулық сақтау стратегиясын әзірлеу.
ON4 Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы заманауи ғылыми тәсілдерді қолдана отырып, дипломатияны көрсету, көшбасшылық қабілеттерді кәсіби біліктілік саласында тиімді жұмыс істеуге дағдыландыру.
ON5 Қоғамдық денсаулық сақтау проблемаларын шешу үшін денсаулық сақтау саясатын жақсарту бойынша жаңа қызметтерді, шараларды енгізу әсерін болжау үшін ұйымдастырушылық, басқарушылық және қаржылық талдау жүргізу.
ON6 Денсаулық сақтаудың халықаралық стандарттарын қолдана отырып, денсаулықты нығайту стратегиясын әзірлеу, енгізу, басқару және бағалау.
ON7 Қоғамдық денсаулық сақтаудың этикалық қағидалары мен аспектілерін, авторлық құқықты, әдебиеттің ғылыми контексіндегі жарияланымдарды, зияткерлік меншік құқығын сақтауды анықтау.
ON8 Кәсіби салада ғылыми-педагогикалық қызметте қолданбалы білім мен дағдыларды қолдану.
ЖОО компоненті |
PhD зерттеулеріне кіріспе
кредиттер саны — 4 бақылау түрі — емтихан |
Серіктестік: зерттеу және қоғам
кредиттер саны — 5 бақылау түрі — емтихан Серіктестіктің, зерттеу мен қоғамның, оны қолдаудың технологиясының мәні мен мазмұнын білдіретін теориялық ережелер; әлеуметтік өзара әрекеттестіктің консенсус түрі ретінде әлеуметтік серіктестіктің, зерттеудің және қоғамның қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері; әлеуметтік серіктестіктің, зерттеудің және қоғамның негізгі категорияларының маңыздылығы. |
Ғылыми жарияланымдарды оқу дағдылары және сыни талдау
кредиттер саны — 4 бақылау түрі — д/с Ғылыми жарияланымдарды бағалау алгоритмі. Жоғары сапалы клиникалық зерттеулерге қойылатын әдістемелік талаптар. Зерттеу әдістеріне сыни талдау. Зерттеу нәтижелерін талқылау. Іс-шаралардың тиімділігін бағалау критерийлері. Клиникалық маңыздылығы және статистикалық маңызы. |
Жобаны басқару
кредиттер саны — 4 бақылау түрі — емтихан Жобаны басқарудың негізгі түсініктері. Ұйымдастырушылық дизайн және жобаны басқару. Маңызы, функциялары, жобалау және басқару әдістері. Жобаның өмірлік циклі. Жобалық талдау. Жобаның тиімділігін бағалау. Жоспар түрлері. Жоба менеджерінің функциялары. Жобаны басқару құрылымы. Жобаны іске асыруды, өзгеруді және тәуекелдерді басқаруды реттеу. Жобаны басқарудағы сапаны қамтамасыз ету. Жобаны басқарудың психологиялық негіздері. Жобалық топ құру. |
Оқыту және ауызша коммуникацияға кіріспе
кредиттер саны — 5 бақылау түрі — емтихан Пән оқыту, оқыту және ауызша қарым-қатынас мәселелерін зерттейді. Білім алушыларды кәсіптік оқытумен жоғары оқу орындарында қоғамдық білім беру пәндерін оқытумен тікелей байланысты және педагогтің кәсіптік білім беру субъектілерін тәрбиелеу, оқыту, оқыту ерекшеліктерін теориялық және практикалық игеруге, коммуникация және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын меңгеруге бағытталған. |
Қолданбалы статистика
кредиттер саны — 4 бақылау түрі — емтихан Деректерді талдаудағы көп нұсқалы әдістер. Көптік сызықтық регрессия: негізгі қолданылу аясы; негізгі әсері және интеракция; тиімді моделді таңдау; моделді диагностикалау. Логистикалық регрессия: негізгі қолданылу аясы; негізгі әсері және интеракция; тиімді моделді таңдау; моделді диагностикалау. Ғылыми жарияланымдарда регрессия нәтижелерін көрсету. |
Сапалы типті зерттеулер методологиясы
кредиттер саны — 4 бақылау түрі — емтихан Денсаулық сақтау саласындағы проблемаларды зерттеу үшін пайдаланылатын сапалы зерттеулер әдістерін меңгеруге, білімді меңгеруге, түсінуге және дағдыға бағытталған. Сапалы зерттеулердің теориялық негіздерін, сапалы көзқарастың пайдасына әсер ететін факторларды және сапалы зерттеулердегі этикалық ойларды көрсетеді. Сапалы сұхбат жүргізу, сапалы деректерді талдау, жобалау, деректерді жинау және талдау үшін қажетті дағдылар мен құралдарды меңгереді. |
Базалық пәндер |
Таңдау компоненті |
Денсаулық сақтауды басқару және көшбасшылық
кредиттер саны — 5 бақылау түрі — емтихан Денсаулық сақтау жүйесіндегі менеджмент пен көшбасшылық екі бөлек ұғым ретінде қарастырылуы керек. Олар бір-бірімен байланысты және қиылысқан. Көшбасшылық және көшбасшылық мақсаттарға жету үшін қызмет етеді. Қазіргі заманғы көшбасшылар медициналық ұйым зардап шекпеуі үшін көшбасшылық және көшбасшылық қабілеттерін бірдей деңгейде алуы керек деп жоспарлануда. |
Ғылыми зерттеулер сапасының халықаралық стандарттары
кредиттер саны — 5 бақылау түрі — емтихан Халықаралық ғылыми зерттеулер сапасының стандарттарына сәйкес ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу үшін базалық білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыру. Ғылыми зерттеулер жүргізу тәжірибесін пайдалану: GCP, GLP, GMP стандарттары. Ғылыми жарияланымдардың сапасына қойылатын халықаралық талаптар. |
Зерттеушінің кәсіби дағдылары
кредиттер саны — 4 бақылау түрі — емтихан Жеке тұлғаның зерттеу құзыреттіліктерінің моделі денсаулық сақтау саласындағы ғылыми-зерттеу қызметін сапалы басқарудың негізі ретінде. Қоғам мәдениетіндегі зерттеушілердің жеке тәжірибесін және жетістіктерін пайдалана отырып, жеке тұлға үшін маңызды мәселелерді шешуге бағытталған тәжірибені қалыптастыруға арналған құзіреттілікке негізделген көзқарас тұрғысынан білім беру. |
Қоғамдық денсаулық сақтау қызметтерінің жұмыс істеу тиімділігін бағалау
кредиттер саны — 4 бақылау түрі — емтихан Денсаулық сақтау жүйесінің тиімділігінің көрсеткіштері мемлекеттің дамуындағы әлеуметтік-экономикалық мәнінің критерийі болып табылады. Денсаулық сақтау жүйесінің тиімділігі халықтың денсаулығын сақтауға және нығайтуға, еңбек өнімділігін арттыруға, денсаулық сақтауға, әлеуметтік сақтандыруға, қамтамасыз етуге, материалдық өндіріс салаларындағы және өндірістік емес сфераларға шығындарды азайтуға әсер ету дәрежесімен көрінеді, және ұлттық табыстың өсуі. |
Бірыңғай денсаулық
кредиттер саны — 4 бақылау түрі — емтихан Бірыңғай денсаулық осы үш компонент арасындағы тұрақты тепе-теңдікті қамтамасыз ету үшін адам, жануар және экожүйе денсаулығының оңтайлы деңгейіне жету тәсілдерін, бағыттарын біріктіретін кешенді пән. Бұл осы аймақтарды біріктіру арқылы адам, жануарлар және экожүйелердің денсаулығын оңтайландыру тәсілі, берілген аймақтар арасындағы тығыз өзара тәуелділікке негізделген. |
Ғылыми ақпарат менеджменті
кредиттер саны — 4 бақылау түрі — емтихан Пән көшбасшылық, ұйымдастыру, дамыту және құру дағдыларын қолдануға, кәсіби қызметтің таңдаған бағыты бойынша ғылыми зерттеулерге қатысты құралдар мен әдістерді тиімді пайдалануға бағытталған. Жоғарыда келтірілген анықтамаларға қосымша ретінде менеджердің (басшы) қызмет түрі маңызды, мысалы, зерттеу. |
Педагогикалық тәжірбие
кредиттер саны — 3 бақылау түрі — д/с Мазмұны педагогикалық практика элементтері ұсынылған педагогикалық қызметін жүзеге асыру бойынша оқу-тәрбие үдерісін қоса алғанда, оқу пәндерін оқыту, ұйымдастыру, оқу, ғылыми-әдістемелік жұмысты пән бойынша қолдану-оқытудың интерактивтік әдістемелерін қолдану, ақпараттық педагогикалық технологиялар бейінін ескере отырып, докторанттарды дайындау. |
Зерттеу тәжірбиесі
кредиттер саны — 3 бақылау түрі — д/с Бағалау, зерттелетін құбылыстар/процестер қоғамдық денсаулық сақтау. Себеп-салдарлық байланысты анықтау арасындағы фактор және аяқталған. Аналитикалық және обсервационные зерттеу қоғамдық денсаулық сақтау. Ғылыми хат: ұғымдық аппараты, түрлері, принциптері және қойылатын талаптар ғылыми жарияланымдар. Доказательное және қоғамдық денсаулық сақтау. Ғылыми және ақпараттық іздеу. Басымдықтарды айқындау және әзірлеу саласындағы бағдарламаларды зерттеу, қоғамдық денсаулық сақтау. |
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тәжірибелік жұмыс және докторлық диссертациясын жасау
кредиттер саны — 123 бақылау түрі — д/с Талдау және зерттеу әдістерін игеру, анықтау саласындағы өзекті мәселелерді қоғамдық денсаулық сақтау және нәтижелерін бағалау, ғылыми зерттеулер. |
Шифры: 8D10105
Факультеті: Дипломнан кейінгі білім беру факультеті
Миссиясы: Биомедицина саласындағы бәсекеге қабілетті, шығармашылық және инновациялық ойлайтын, жаңа буын мамандарының өз білімдері мен дағдыларын іске асыра алатын құзыреттері мен жеке қасиеттерін қалыптастыру.
Мақсаты: Биомедицина саласында кәсіби қызметті жүзеге асыруға дайын, ғылымда, білім беруде және кәсіби қызметте озық инновациялық технологияларды қолдануға және дамытуға қабілетті, кәсіби құзыреттілікті даярлаудың жоғары деңгейі бар білікті мамандарды даярлау.
ON1 Биологиялық жүйелердің жұмыс істеуінің негізгі қағидаларын талдайды және денсаулықты жақсарту мәселелерін шешу үшін озық технологиялық және әдістемелік зерттеу тәсілдерін қолданады.
ON2 Ғылыми және зерттеу тәжірибесінің халықаралық этикалық және ғылыми сапа стандарттарына сәйкестігін барлық кезеңдерде, соның ішінде жобалауда, гранттық өтінімдерді дайындауда, орындауда, есепке алуда, есеп беруде және нәтижелерді жариялауда бағалайды.
ON3 Тиісті зертханалық тәжірибенің қағидалары мен стандарттарын қолданады, сонымен қатар күнделікті және озық (мамандану шеңберінде) биомедициналық зерттеулерді жүргізеді.
ON4 Кәсіби және жеке көшбасшылықты көрсетеді, жауапты шешімдер қабылдайды және кәсіби әрі әлеуметтік қызметте жоғары нәтижелерге қол жеткізуге бағытталған іс-әрекеттерді бастамалайды.
ON5 Білім беру стандарттары мен озық педагогикалық тәжірибелерге негізделген әдістемелік тәсілдер мен стратегияларды қолдана отырып, сапалы оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастырады және іске асырады.
ON6 Әртүрлі кәсіби және тұлғааралық контекстерде тиімді коммуникация жасайды, кәсіби терминологияны пайдаланады және ақпаратты әртүрлі байланыс арналарына бейімдейді.
ON7 Жеке даму бағдарламасын әзірлейді, көшбасшылық тұжырымдамаларын, денсаулық сақтау ұйымдарын басқарудың заманауи тәсілдерін қолданады, ұйымдағы өзгерістер мен күйзелістерді басқарады, командада тиімді қарым-қатынас орнатады, сондай-ақ кәсіби құзыреттерін кеңейту үшін үздіксіз оқуды жүзеге асырады.
ЖОО компоненті |
Академиялық хат кредиттер саны – 5 бақылау түрі -емтихан Пән зерттеу жұмыстары мен ғылыми мәтіндер (мақалалар, тезистер, диссертациялық жұмыс) жазу дағдыларын қалыптастыруды көздейді. Жазбаша және ауызша ғылыми аргументация, ғылыми жарияланымдарды сыни талдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Сондай-ақ, ғылыми жұмыстардың құрылымын меңгеруге және оларды дайындау мен рәсімдеуде академиялық стандарттарды сақтауға ерекше назар аударылады. |
Биостатистика (озық курс) кредиттер саны – 5 бақылау түрі -емтихан Биостатистика пәні туралы заманауи ұғымдардың теориялық негіздерін меңгеру үшін құзыреттілік жүйесін қалыптастыруды қарастырады. Фармацияның ғылыми зерттеулерінде статистикалық әдістерді әзірлеу және өңдеу. Статистикалық деректерді өткізу және жинау, шолу, оларды қорыту, талдау және алынған бақылауларға негізделген қорытындыларды шығару, практикалық нәтижелерді жинақтау зерттеу саласындағы әртүрлі теориялық тұжырымдамаларды талдау, бағалау және салыстыру,қорытынды жасау. |
Ғылыми зерттеу әдістері кредиттер саны – 5 бақылау түрі -емтихан Пән ғылыми зерттеу нәтижелерін өз бетінше жоспарлау, жүргізу және бағалау білімі мен дағдыларын дамытуды көздейді. Ғылыми зерттеулердің құқықтық және этикалық реттелуі; сипаттамалық, аналитикалық, эксперименттік, сондай-ақ сапалы зерттеулердің әдістемесі зерттеледі. Ғылыми зерттеулердің негізгі қателіктеріне талдау жасалады. |
Биомедицинадағы эксперименттік модельдер кредиттер саны – 6 бақылау түрі -емтихан Пән эксперименттік биомодельдеу мәселелерін зерттейді (негізгі ұғымдар, биомедициналық зерттеулерді құру әдістемесі, биомодельді таңдау). Зертханалық жануарларды стандарттау, биомодельдеу мәселелері қарастырылады, эксперименттер жүргізу үшін қажетті құжаттама, сондай-ақ әртүрлі патологиялық жағдайларды модельдеу тәсілдері мен әдістері, эксперименттік жануарлардың әртүрлі түрлерінде қайталанатын биологиялық модельдер ұсынылады. |
Базалық пәндер |
Таңдау компоненті |
Медициналық биотехнология кредиттер саны – 5 бақылау түрі -емтихан Пән медицинада пайдалану үшін перспективалы табиғи қосылыстарды алудың рекомбинантты әдістерінің мүмкіндіктерімен, ғылыми зерттеулер мен медициналық практикада биотехнологиялық өнімдерді қолдану әдістерінің әзірлемелерімен (гендерді редакциялау жүйелері — CRISPR-CAS, ZNF, TALEN,регенеративті медицинаның жаңа әдістері-биопринтинг, бағаналы жасушаларды пайдалану, жасушалық терапия, моно-поли -наноклоналды антиденелер және т. б.). |
Медициналық биотехнологиялар және дербестендірілген медицинаның негіздері кредиттер саны – 10 бақылау түрі -емтихан Пән қазіргі медициналық биотехнология саласындағы жетістіктер мен дербестендірілген медицинаның негіздерін зерттеуге бағытталған. Ерекше назар молекулалық-генетикалық диагностикалық әдістерге, нысаналы (таргетті) препараттардың әсер ету механизмдеріне, емдеуді дербестендіріп таңдаудың стратегияларына және медициналық араласулардың тиімділігі мен қауіпсіздігін арттыру мақсатында пациенттің деректерін талдауға аударылады. |
Тиісті зертханалық практика (GLP) және биоэтика кредиттер саны – 5 бақылау түрі -емтихан Пән GLP стандартының негізгі қағидаларымен, қағидаттарымен,үй-жайға, жабдыққа, зерттеушілер мен басшыларға қойылатын талаптармен, зерттеу зертханаларында қауіпсіздік техникасын сақтау қағидаларымен танысуға; биомедициналық зерттеулер жүргізудің этикалық аспектілерімен танысуға, қойылатын негізгі талаптарға сәйкес келетін зерттеу хаттамасын жасау, этикалық комиссияға өтінім беру дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді. |
«In silico» Биомедициналық зерттеулер кредиттер саны – 8 бақылау түрі -емтихан Пән биологиялық жүйелердің динамикасын болжау және анықтау, оларды жобалау және медициналық өнімдерді бағалауда басқару үшін биомедициналық зерттеулерде қолданылатын есептеу модельдері мен модельдеулерімен танысуға мүмкіндік береді. Пән Имитациялық эксперименттер жүргізу үшін компьютерлік бағдарламаларды (модельдерді) пайдалану әдістемесін игеруге, алынған нәтижелерді талдауға және түсіндіруге мүмкіндік береді. |
Зертханалық әдістер биомедицинадағы зерттеулер кредиттер саны – 8 бақылау түрі -емтихан Пән in vitro биомедициналық зерттеу әдістерінің (ПТР, GWAS, ағындық цитометрия, иммуноанализ әдістері және т.б.) зерттеу есептерін шешу үшін қою әдістемесін және қолдану нүктелерін меңгеруге мүмкіндік береді. Скринингтік зерттеулер және метаболиттердің жинақталуына немесе болмауына арналған растайтын сынақтар, сондай-ақ зертханалық зерттеулердің нәтижелерінің модельдік аурулардың клиникалық белгілерімен корреляциясы зерттеледі. |
Педагогикалық тәжірбие кредиттер саны – 3 бақылау түрі -д/с Педагогикалық үдерістің жүйелі білімі мен түсінігін, медицинадағы педагогикалық қызметтің әдіснамасын мамандық бойынша даярлаудың таңдалған бағыты шеңберінде көрсетеді, педагогикалық үдерісті модельдеу және болжау, стандартты педагогикалық міндеттерді шешу, Аудиториямен жұмысты жүзеге асыру, кәсіби функцияларды өз бетінше орындау және өзін және өз еңбегінің нәтижелерін объективті бағалау. |
Зерттеу тәжірбиесі кредиттер саны – 3 бақылау түрі -д/с Биомедицинадағы нақты зерттеу мәселелерін шешу үшін іргелі медицина ғылымдары бойынша білімді пайдалана отырып, кешенді зерттеу процесін жүргізеді |
Тағылымдамадан өтуді және докторлық диссертацияны орындауды қоса алғанда, докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы Кредиттер саны – 123 Басқару түрі- д/с Ғылыми зерттеулердің кешенді процесін жоспарлау, әзірлеу, жүзеге асыру және түзету; ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялауға лайық ғылыми саланың шекараларын кеңейтуге өзіндік зерттеулермен үлес қосу. Ғылыми зерттеулерде сандық және сапалық талдау әдістерін қолдану. Медициналық және ғылыми ақпаратты еркін меңгеру деңгейінде кемінде бір шет тілін білу. |