Докторантура
Шифры: 8D10101
Факультеті: Дипломнан кейінгі білім беру факультеті
Миссиясы-Білімді, ғылымды және тәжірибені біріктіру негізінде үздіксіз кәсіби дамуға қабілетті, қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдауға, шешуге және ғылыми-зерттеу, оқу-әдістемелік және ғылыми-практикалық жұмыстарды табысты жүзеге асыруға қабілетті, денсаулық сақтау саласында жоғары білікті, бәсекеге қабілетті маман даярлаудың кешенді тәсілі. басқару қызметі.
Мақсаты-Денсаулық сақтаудың практикалық секторы және ғылыми-зерттеу секторы үшін денсаулық сақтау мәселелерін тиімді шешуге қабілетті, ғылымда, тәжірибеде көшбасшы бола алатын және ХХI -ғасырдың міндеттеріне жауап беретін кадрларды дайындау
ON2 Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы статистикалық бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдана отырып, ғылыми жарияланымдардың сапасын бағалау және сыни талдау жүргізу шараларына мониторинг жүйесін әзірлеу және енгізу.
ON3 Халық денсаулығын сақтау және нығайту бойынша гипотезаларға негізделген қауіп-қатерді басқару бағдарламаларын қоса алғанда, денсаулық сақтау стратегиясын әзірлеу.
ON4 Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы заманауи ғылыми тәсілдерді қолдана отырып, дипломатияны көрсету, көшбасшылық қабілеттерді кәсіби біліктілік саласында тиімді жұмыс істеуге дағдыландыру.
ON5 Қоғамдық денсаулық сақтау проблемаларын шешу үшін денсаулық сақтау саясатын жақсарту бойынша жаңа қызметтерді, шараларды енгізу әсерін болжау үшін ұйымдастырушылық, басқарушылық және қаржылық талдау жүргізу.
ON6 Денсаулық сақтаудың халықаралық стандарттарын қолдана отырып, денсаулықты нығайту стратегиясын әзірлеу, енгізу, басқару және бағалау.
ON7 Қоғамдық денсаулық сақтаудың этикалық қағидалары мен аспектілерін, авторлық құқықты, әдебиеттің ғылыми контексіндегі жарияланымдарды, зияткерлік меншік құқығын сақтауды анықтау.
ON8 Кәсіби салада ғылыми-педагогикалық қызметте қолданбалы білім мен дағдыларды қолдану.
ЖОО компоненті |
PhD зерттеулеріне кіріспе кредиттер саны — 4 бақылау түрі — емтихан |
Серіктестік: зерттеу және қоғам кредиттер саны — 5 бақылау түрі — емтихан Серіктестіктің, зерттеу мен қоғамның, оны қолдаудың технологиясының мәні мен мазмұнын білдіретін теориялық ережелер; әлеуметтік өзара әрекеттестіктің консенсус түрі ретінде әлеуметтік серіктестіктің, зерттеудің және қоғамның қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері; әлеуметтік серіктестіктің, зерттеудің және қоғамның негізгі категорияларының маңыздылығы. |
Ғылыми жарияланымдарды оқу дағдылары және сыни талдау кредиттер саны — 4 бақылау түрі — д/с Ғылыми жарияланымдарды бағалау алгоритмі. Жоғары сапалы клиникалық зерттеулерге қойылатын әдістемелік талаптар. Зерттеу әдістеріне сыни талдау. Зерттеу нәтижелерін талқылау. Іс-шаралардың тиімділігін бағалау критерийлері. Клиникалық маңыздылығы және статистикалық маңызы. |
Жобаны басқару кредиттер саны — 4 бақылау түрі — емтихан Жобаны басқарудың негізгі түсініктері. Ұйымдастырушылық дизайн және жобаны басқару. Маңызы, функциялары, жобалау және басқару әдістері. Жобаның өмірлік циклі. Жобалық талдау. Жобаның тиімділігін бағалау. Жоспар түрлері. Жоба менеджерінің функциялары. Жобаны басқару құрылымы. Жобаны іске асыруды, өзгеруді және тәуекелдерді басқаруды реттеу. Жобаны басқарудағы сапаны қамтамасыз ету. Жобаны басқарудың психологиялық негіздері. Жобалық топ құру. |
Оқыту және ауызша коммуникацияға кіріспе кредиттер саны — 5 бақылау түрі — емтихан Пән оқыту, оқыту және ауызша қарым-қатынас мәселелерін зерттейді. Білім алушыларды кәсіптік оқытумен жоғары оқу орындарында қоғамдық білім беру пәндерін оқытумен тікелей байланысты және педагогтің кәсіптік білім беру субъектілерін тәрбиелеу, оқыту, оқыту ерекшеліктерін теориялық және практикалық игеруге, коммуникация және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын меңгеруге бағытталған. |
Қолданбалы статистика кредиттер саны — 4 бақылау түрі — емтихан Деректерді талдаудағы көп нұсқалы әдістер. Көптік сызықтық регрессия: негізгі қолданылу аясы; негізгі әсері және интеракция; тиімді моделді таңдау; моделді диагностикалау. Логистикалық регрессия: негізгі қолданылу аясы; негізгі әсері және интеракция; тиімді моделді таңдау; моделді диагностикалау. Ғылыми жарияланымдарда регрессия нәтижелерін көрсету. |
Сапалы типті зерттеулер методологиясы кредиттер саны — 4 бақылау түрі — емтихан Денсаулық сақтау саласындағы проблемаларды зерттеу үшін пайдаланылатын сапалы зерттеулер әдістерін меңгеруге, білімді меңгеруге, түсінуге және дағдыға бағытталған. Сапалы зерттеулердің теориялық негіздерін, сапалы көзқарастың пайдасына әсер ететін факторларды және сапалы зерттеулердегі этикалық ойларды көрсетеді. Сапалы сұхбат жүргізу, сапалы деректерді талдау, жобалау, деректерді жинау және талдау үшін қажетті дағдылар мен құралдарды меңгереді. |
Базалық пәндер |
Таңдау компоненті |
Денсаулық сақтауды басқару және көшбасшылық кредиттер саны — 5 бақылау түрі — емтихан Денсаулық сақтау жүйесіндегі менеджмент пен көшбасшылық екі бөлек ұғым ретінде қарастырылуы керек. Олар бір-бірімен байланысты және қиылысқан. Көшбасшылық және көшбасшылық мақсаттарға жету үшін қызмет етеді. Қазіргі заманғы көшбасшылар медициналық ұйым зардап шекпеуі үшін көшбасшылық және көшбасшылық қабілеттерін бірдей деңгейде алуы керек деп жоспарлануда. |
Ғылыми зерттеулер сапасының халықаралық стандарттары кредиттер саны — 5 бақылау түрі — емтихан Халықаралық ғылыми зерттеулер сапасының стандарттарына сәйкес ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу үшін базалық білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыру. Ғылыми зерттеулер жүргізу тәжірибесін пайдалану: GCP, GLP, GMP стандарттары. Ғылыми жарияланымдардың сапасына қойылатын халықаралық талаптар. |
Зерттеушінің кәсіби дағдылары кредиттер саны — 4 бақылау түрі — емтихан Жеке тұлғаның зерттеу құзыреттіліктерінің моделі денсаулық сақтау саласындағы ғылыми-зерттеу қызметін сапалы басқарудың негізі ретінде. Қоғам мәдениетіндегі зерттеушілердің жеке тәжірибесін және жетістіктерін пайдалана отырып, жеке тұлға үшін маңызды мәселелерді шешуге бағытталған тәжірибені қалыптастыруға арналған құзіреттілікке негізделген көзқарас тұрғысынан білім беру. |
Қоғамдық денсаулық сақтау қызметтерінің жұмыс істеу тиімділігін бағалау кредиттер саны — 4 бақылау түрі — емтихан Денсаулық сақтау жүйесінің тиімділігінің көрсеткіштері мемлекеттің дамуындағы әлеуметтік-экономикалық мәнінің критерийі болып табылады. Денсаулық сақтау жүйесінің тиімділігі халықтың денсаулығын сақтауға және нығайтуға, еңбек өнімділігін арттыруға, денсаулық сақтауға, әлеуметтік сақтандыруға, қамтамасыз етуге, материалдық өндіріс салаларындағы және өндірістік емес сфераларға шығындарды азайтуға әсер ету дәрежесімен көрінеді, және ұлттық табыстың өсуі. |
Бірыңғай денсаулық кредиттер саны — 4 бақылау түрі — емтихан Бірыңғай денсаулық осы үш компонент арасындағы тұрақты тепе-теңдікті қамтамасыз ету үшін адам, жануар және экожүйе денсаулығының оңтайлы деңгейіне жету тәсілдерін, бағыттарын біріктіретін кешенді пән. Бұл осы аймақтарды біріктіру арқылы адам, жануарлар және экожүйелердің денсаулығын оңтайландыру тәсілі, берілген аймақтар арасындағы тығыз өзара тәуелділікке негізделген. |
Ғылыми ақпарат менеджменті кредиттер саны — 4 бақылау түрі — емтихан Пән көшбасшылық, ұйымдастыру, дамыту және құру дағдыларын қолдануға, кәсіби қызметтің таңдаған бағыты бойынша ғылыми зерттеулерге қатысты құралдар мен әдістерді тиімді пайдалануға бағытталған. Жоғарыда келтірілген анықтамаларға қосымша ретінде менеджердің (басшы) қызмет түрі маңызды, мысалы, зерттеу. |
Педагогикалық тәжірбие кредиттер саны — 3 бақылау түрі — д/с Мазмұны педагогикалық практика элементтері ұсынылған педагогикалық қызметін жүзеге асыру бойынша оқу-тәрбие үдерісін қоса алғанда, оқу пәндерін оқыту, ұйымдастыру, оқу, ғылыми-әдістемелік жұмысты пән бойынша қолдану-оқытудың интерактивтік әдістемелерін қолдану, ақпараттық педагогикалық технологиялар бейінін ескере отырып, докторанттарды дайындау. |
Зерттеу тәжірбиесі кредиттер саны — 3 бақылау түрі — д/с Бағалау, зерттелетін құбылыстар/процестер қоғамдық денсаулық сақтау. Себеп-салдарлық байланысты анықтау арасындағы фактор және аяқталған. Аналитикалық және обсервационные зерттеу қоғамдық денсаулық сақтау. Ғылыми хат: ұғымдық аппараты, түрлері, принциптері және қойылатын талаптар ғылыми жарияланымдар. Доказательное және қоғамдық денсаулық сақтау. Ғылыми және ақпараттық іздеу. Басымдықтарды айқындау және әзірлеу саласындағы бағдарламаларды зерттеу, қоғамдық денсаулық сақтау. |
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тәжірибелік жұмыс және докторлық диссертациясын жасау кредиттер саны — 123 бақылау түрі — д/с Талдау және зерттеу әдістерін игеру, анықтау саласындағы өзекті мәселелерді қоғамдық денсаулық сақтау және нәтижелерін бағалау, ғылыми зерттеулер. |