Докторантура
Атауы: Қоғамдық денсаулық сақтау
Шифры: 8D10101
Факультеті: Дипломнан кейінгі білім беру факультеті
Миссиясы:Білімді, ғылымды және тәжірибені біріктіру негізінде үздіксіз кәсіби дамуға қабілетті, қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдауға, шешуге және ғылыми-зерттеу, оқу-әдістемелік және ғылыми-практикалық жұмыстарды табысты жүзеге асыруға қабілетті, денсаулық сақтау саласында жоғары білікті, бәсекеге қабілетті маман даярлаудың кешенді тәсілі. басқару қызметі.
Мақсаты:Денсаулық сақтаудың практикалық секторы және ғылыми-зерттеу секторы үшін денсаулық сақтау мәселелерін тиімді шешуге қабілетті, ғылымда, тәжірибеде көшбасшы бола алатын және ХХI -ғасырдың міндеттеріне жауап беретін кадрларды дайындау.
ОН1 Халықаралық және ұлттық деңгейлерде денсаулық сақтау саласындағы зерттеулер үшін көп салалы стандарттарды қолдану.
ОН2 Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы статистикалық бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдана отырып, ғылыми жарияланымдардың сапасын бағалау және сыни талдау жүргізу шараларына мониторинг жүйесін әзірлеу және енгізу.
ОН3 Халық денсаулығын сақтау және нығайту бойынша гипотезаларға негізделген қауіп-қатерді басқару бағдарламаларын қоса алғанда, денсаулық сақтау стратегиясын әзірлеу.
ОН4 Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы заманауи ғылыми тәсілдерді қолдана отырып, дипломатияны көрсету, көшбасшылық қабілеттерді кәсіби біліктілік саласында тиімді жұмыс істеуге дағдыландыр
ОН5 Қоғамдық денсаулық сақтау проблемаларын шешу үшін денсаулық сақтау саясатын жақсарту бойынша жаңа қызметтерді, шараларды енгізу әсерін болжау үшін ұйымдастырушылық, басқарушылық және қаржылық талдау жүргізу.
ОН6 Денсаулық сақтаудың халықаралық стандарттарын қолдана отырып, денсаулықты нығайту стратегиясын әзірлеу, енгізу, басқару және бағалау.
ОН7 Қоғамдық денсаулық сақтаудың этикалық қағидалары мен аспектілерін, авторлық құқықты, әдебиеттің ғылыми контексіндегі жарияланымдарды, зияткерлік меншік құқығын сақтауды анықтау.
ОН8 Кәсіби салада ғылыми-педагогикалық қызметте қолданбалы білім мен дағдыларды қолдану.
ЖОО компоненті |
PhD зерттеулеріне кіріспе кредиттер саны — 4 бақылау түрі-емтихан |
Оқыту және ауызша коммуникацияға кіріспе кредиттер саны — 5 бақылау түрі — емтихан Пән оқыту, оқыту және ауызша қарым-қатынас мәселелерін зерттейді. Білім алушыларды кәсіптік оқытумен жоғары оқу орындарында қоғамдық білім беру пәндерін оқытумен тікелей байланысты және педагогтің кәсіптік білім беру субъектілерін тәрбиелеу, оқыту, оқыту ерекшеліктерін теориялық және практикалық игеруге, коммуникация және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын меңгеруге бағытталған. |
Серіктестік: зерттеу және қоғам кредиттер саны — 5 бақылау түрі — емтихан Серіктестіктің, зерттеу мен қоғамның, оны қолдаудың технологиясының мәні мен мазмұнын білдіретін теориялық ережелер; әлеуметтік өзара әрекеттестіктің консенсус түрі ретінде әлеуметтік серіктестіктің, зерттеудің және қоғамның қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері; әлеуметтік серіктестіктің, зерттеудің және қоғамның негізгі категорияларының маңыздылығы. |
Ғылыми жарияланымдарды оқу дағдылары және сыни талдау кредиттер саны — 4 бақылау түрі — д/с Ғылыми жарияланымдарды бағалау алгоритмі. Жоғары сапалы клиникалық зерттеулерге қойылатын әдістемелік талаптар. Зерттеу әдістеріне сыни талдау. Зерттеу нәтижелерін талқылау. Іс-шаралардың тиімділігін бағалау критерийлері. Клиникалық маңыздылығы және статистикалық маңызы. |
Жобаны басқару кредиттер саны — 4 бақылау түрі — емтихан Жобаны басқарудың негізгі түсініктері. Ұйымдастырушылық дизайн және жобаны басқару. Маңызы, функциялары, жобалау және басқару әдістері. Жобаның өмірлік циклі. Жобалық талдау. Жобаның тиімділігін бағалау. Жоспар түрлері. Жоба менеджерінің функциялары. Жобаны басқару құрылымы. Жобаны іске асыруды, өзгеруді және тәуекелдерді басқаруды реттеу. Жобаны басқарудағы сапаны қамтамасыз ету. Жобаны басқарудың психологиялық негіздері. Жобалық топ құру. |
Сапалы типті зерттеулер методологиясы кредиттер саны — 4 бақылау түрі — емтихан Денсаулық сақтау саласындағы проблемаларды зерттеу үшін пайдаланылатын сапалы зерттеулер әдістерін меңгеруге, білімді меңгеруге, түсінуге және дағдыға бағытталған. Сапалы зерттеулердің теориялық негіздерін, сапалы көзқарастың пайдасына әсер ететін факторларды және сапалы зерттеулердегі этикалық ойларды көрсетеді. Сапалы сұхбат жүргізу, сапалы деректерді талдау, жобалау, деректерді жинау және талдау үшін қажетті дағдылар мен құралдарды меңгереді. |
Қолданбалы статистика кредиттер саны — 4 бақылау түрі — емтихан Деректерді талдаудағы көп нұсқалы әдістер. Көптік сызықтық регрессия: негізгі қолданылу аясы; негізгі әсері және интеракция; тиімді моделді таңдау; моделді диагностикалау. Логистикалық регрессия: негізгі қолданылу аясы; негізгі әсері және интеракция; тиімді моделді таңдау; моделді диагностикалау. Ғылыми жарияланымдарда регрессия нәтижелерін көрсету. |
Базалық пәндер |
Таңдау компоненті |
Ғылыми зерттеулер сапасының халықаралық стандарттары кредиттер саны — 5 бақылау түрі — емтихан Халықаралық ғылыми зерттеулер сапасының стандарттарына сәйкес ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу үшін базалық білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыру. Ғылыми зерттеулер жүргізу тәжірибесін пайдалану: GCP, GLP, GMP стандарттары. Ғылыми жарияланымдардың сапасына қойылатын халықаралық талаптар. |
Денсаулық сақтауды басқару және көшбасшылық кредиттер саны — 5 бақылау түрі — емтихан Денсаулық сақтау жүйесіндегі менеджмент пен көшбасшылық екі бөлек ұғым ретінде қарастырылуы керек. Олар бір-бірімен байланысты және қиылысқан. Көшбасшылық және көшбасшылық мақсаттарға жету үшін қызмет етеді. Қазіргі заманғы көшбасшылар медициналық ұйым зардап шекпеуі үшін көшбасшылық және көшбасшылық қабілеттерін бірдей деңгейде алуы керек деп жоспарлануда. |
Бірыңғай денсаулық кредиттер саны — 4 бақылау түрі — емтихан Бірыңғай денсаулық осы үш компонент арасындағы тұрақты тепе-теңдікті қамтамасыз ету үшін адам, жануар және экожүйе денсаулығының оңтайлы деңгейіне жету тәсілдерін, бағыттарын біріктіретін кешенді пән. Бұл осы аймақтарды біріктіру арқылы адам, жануарлар және экожүйелердің денсаулығын оңтайландыру тәсілі, берілген аймақтар арасындағы тығыз өзара тәуелділікке негізделген. |
Ғылыми ақпарат менеджменті кредиттер саны — 4 бақылау түрі — емтихан Пән көшбасшылық, ұйымдастыру, дамыту және құру дағдыларын қолдануға, кәсіби қызметтің таңдаған бағыты бойынша ғылыми зерттеулерге қатысты құралдар мен әдістерді тиімді пайдалануға бағытталған. Жоғарыда келтірілген анықтамаларға қосымша ретінде менеджердің (басшы) қызмет түрі маңызды, мысалы, зерттеу. |
Қоғамдық денсаулық сақтау қызметтерінің жұмыс істеу тиімділігін бағалау кредиттер саны — 4 бақылау түрі — емтихан Денсаулық сақтау жүйесінің тиімділігінің көрсеткіштері мемлекеттің дамуындағы әлеуметтік-экономикалық мәнінің критерийі болып табылады. Денсаулық сақтау жүйесінің тиімділігі халықтың денсаулығын сақтауға және нығайтуға, еңбек өнімділігін арттыруға, денсаулық сақтауға, әлеуметтік сақтандыруға, қамтамасыз етуге, материалдық өндіріс салаларындағы және өндірістік емес сфераларға шығындарды азайтуға әсер ету дәрежесімен көрінеді, және ұлттық табыстың өсуі. |
Зерттеушінің кәсіби дағдылары кредиттер саны — 4 бақылау түрі — емтихан Жеке тұлғаның зерттеу құзыреттіліктерінің моделі денсаулық сақтау саласындағы ғылыми-зерттеу қызметін сапалы басқарудың негізі ретінде. Қоғам мәдениетіндегі зерттеушілердің жеке тәжірибесін және жетістіктерін пайдалана отырып, жеке тұлға үшін маңызды мәселелерді шешуге бағытталған тәжірибені қалыптастыруға арналған құзіреттілікке негізделген көзқарас тұрғысынан білім беру. |
Педагогикалық тәжірбие кредиттер саны — 3 бақылау түрі — д/с Мазмұны педагогикалық практика элементтері ұсынылған педагогикалық қызметін жүзеге асыру бойынша оқу-тәрбие үдерісін қоса алғанда, оқу пәндерін оқыту, ұйымдастыру, оқу, ғылыми-әдістемелік жұмысты пән бойынша қолдану-оқытудың интерактивтік әдістемелерін қолдану, ақпараттық педагогикалық технологиялар бейінін ескере отырып, докторанттарды дайындау. |
Зерттеу тәжірбиесі кредиттер саны — 3 бақылау түрі — д/с Бағалау, зерттелетін құбылыстар/процестер қоғамдық денсаулық сақтау. Себеп-салдарлық байланысты анықтау арасындағы фактор және аяқталған. Аналитикалық және обсервационные зерттеу қоғамдық денсаулық сақтау. Ғылыми хат: ұғымдық аппараты, түрлері, принциптері және қойылатын талаптар ғылыми жарияланымдар. Доказательное және қоғамдық денсаулық сақтау. Ғылыми және ақпараттық іздеу. Басымдықтарды айқындау және әзірлеу саласындағы бағдарламаларды зерттеу, қоғамдық денсаулық сақтау. |
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тәжірибелік жұмыс және докторлық диссертациясын жасау кредиттер саны — 123 бақылау түрі — д/с Талдау және зерттеу әдістерін игеру, анықтау саласындағы өзекті мәселелерді қоғамдық денсаулық сақтау және нәтижелерін бағалау, ғылыми зерттеулер. |
Шифры: 8D10105
Факультеті: Дипломнан кейінгі білім беру факультеті
Миссиясы: Биомедицина саласындағы бәсекеге қабілетті, шығармашылық және инновациялық ойлайтын, жаңа буын мамандарының өз білімдері мен дағдыларын іске асыра алатын құзыреттері мен жеке қасиеттерін қалыптастыру.
Мақсаты: Биомедицина саласында кәсіби қызметті жүзеге асыруға дайын, ғылымда, білім беруде және кәсіби қызметте озық инновациялық технологияларды қолдануға және дамытуға қабілетті, кәсіби құзыреттілікті даярлаудың жоғары деңгейі бар білікті мамандарды даярлау.
ON1 Биологиялық жүйелердің жұмыс істеуінің негізгі қағидаларын талдайды және денсаулықты жақсарту мәселелерін шешу үшін озық технологиялық және әдістемелік зерттеу тәсілдерін қолданады.
ON2 Ғылыми және зерттеу тәжірибесінің халықаралық этикалық және ғылыми сапа стандарттарына сәйкестігін барлық кезеңдерде, соның ішінде жобалауда, гранттық өтінімдерді дайындауда, орындауда, есепке алуда, есеп беруде және нәтижелерді жариялауда бағалайды.
ON3 Тиісті зертханалық тәжірибенің қағидалары мен стандарттарын қолданады, сонымен қатар күнделікті және озық (мамандану шеңберінде) биомедициналық зерттеулерді жүргізеді.
ON4 Кәсіби және жеке көшбасшылықты көрсетеді, жауапты шешімдер қабылдайды және кәсіби әрі әлеуметтік қызметте жоғары нәтижелерге қол жеткізуге бағытталған іс-әрекеттерді бастамалайды.
ON5 Білім беру стандарттары мен озық педагогикалық тәжірибелерге негізделген әдістемелік тәсілдер мен стратегияларды қолдана отырып, сапалы оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастырады және іске асырады.
ON6 Әртүрлі кәсіби және тұлғааралық контекстерде тиімді коммуникация жасайды, кәсіби терминологияны пайдаланады және ақпаратты әртүрлі байланыс арналарына бейімдейді.
ON7 Жеке даму бағдарламасын әзірлейді, көшбасшылық тұжырымдамаларын, денсаулық сақтау ұйымдарын басқарудың заманауи тәсілдерін қолданады, ұйымдағы өзгерістер мен күйзелістерді басқарады, командада тиімді қарым-қатынас орнатады, сондай-ақ кәсіби құзыреттерін кеңейту үшін үздіксіз оқуды жүзеге асырады.
ЖОО компоненті |
Академиялық хат кредиттер саны – 5 бақылау түрі -емтихан Пән зерттеу жұмыстары мен ғылыми мәтіндер (мақалалар, тезистер, диссертациялық жұмыс) жазу дағдыларын қалыптастыруды көздейді. Жазбаша және ауызша ғылыми аргументация, ғылыми жарияланымдарды сыни талдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Сондай-ақ, ғылыми жұмыстардың құрылымын меңгеруге және оларды дайындау мен рәсімдеуде академиялық стандарттарды сақтауға ерекше назар аударылады. |
Биостатистика (озық курс) кредиттер саны – 5 бақылау түрі -емтихан Биостатистика пәні туралы заманауи ұғымдардың теориялық негіздерін меңгеру үшін құзыреттілік жүйесін қалыптастыруды қарастырады. Фармацияның ғылыми зерттеулерінде статистикалық әдістерді әзірлеу және өңдеу. Статистикалық деректерді өткізу және жинау, шолу, оларды қорыту, талдау және алынған бақылауларға негізделген қорытындыларды шығару, практикалық нәтижелерді жинақтау зерттеу саласындағы әртүрлі теориялық тұжырымдамаларды талдау, бағалау және салыстыру,қорытынды жасау. |
Ғылыми зерттеу әдістері кредиттер саны – 5 бақылау түрі -емтихан Пән ғылыми зерттеу нәтижелерін өз бетінше жоспарлау, жүргізу және бағалау білімі мен дағдыларын дамытуды көздейді. Ғылыми зерттеулердің құқықтық және этикалық реттелуі; сипаттамалық, аналитикалық, эксперименттік, сондай-ақ сапалы зерттеулердің әдістемесі зерттеледі. Ғылыми зерттеулердің негізгі қателіктеріне талдау жасалады. |
Биомедицинадағы эксперименттік модельдер кредиттер саны – 6 бақылау түрі -емтихан Пән эксперименттік биомодельдеу мәселелерін зерттейді (негізгі ұғымдар, биомедициналық зерттеулерді құру әдістемесі, биомодельді таңдау). Зертханалық жануарларды стандарттау, биомодельдеу мәселелері қарастырылады, эксперименттер жүргізу үшін қажетті құжаттама, сондай-ақ әртүрлі патологиялық жағдайларды модельдеу тәсілдері мен әдістері, эксперименттік жануарлардың әртүрлі түрлерінде қайталанатын биологиялық модельдер ұсынылады. |
Базалық пәндер |
Таңдау компоненті |
Медициналық биотехнология кредиттер саны – 5 бақылау түрі -емтихан Пән медицинада пайдалану үшін перспективалы табиғи қосылыстарды алудың рекомбинантты әдістерінің мүмкіндіктерімен, ғылыми зерттеулер мен медициналық практикада биотехнологиялық өнімдерді қолдану әдістерінің әзірлемелерімен (гендерді редакциялау жүйелері — CRISPR-CAS, ZNF, TALEN,регенеративті медицинаның жаңа әдістері-биопринтинг, бағаналы жасушаларды пайдалану, жасушалық терапия, моно-поли -наноклоналды антиденелер және т. б.). |
Медициналық биотехнологиялар және дербестендірілген медицинаның негіздері кредиттер саны – 10 бақылау түрі -емтихан Пән қазіргі медициналық биотехнология саласындағы жетістіктер мен дербестендірілген медицинаның негіздерін зерттеуге бағытталған. Ерекше назар молекулалық-генетикалық диагностикалық әдістерге, нысаналы (таргетті) препараттардың әсер ету механизмдеріне, емдеуді дербестендіріп таңдаудың стратегияларына және медициналық араласулардың тиімділігі мен қауіпсіздігін арттыру мақсатында пациенттің деректерін талдауға аударылады. |
Тиісті зертханалық практика (GLP) және биоэтика кредиттер саны – 5 бақылау түрі -емтихан Пән GLP стандартының негізгі қағидаларымен, қағидаттарымен,үй-жайға, жабдыққа, зерттеушілер мен басшыларға қойылатын талаптармен, зерттеу зертханаларында қауіпсіздік техникасын сақтау қағидаларымен танысуға; биомедициналық зерттеулер жүргізудің этикалық аспектілерімен танысуға, қойылатын негізгі талаптарға сәйкес келетін зерттеу хаттамасын жасау, этикалық комиссияға өтінім беру дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді. |
«In silico» Биомедициналық зерттеулер кредиттер саны – 8 бақылау түрі -емтихан Пән биологиялық жүйелердің динамикасын болжау және анықтау, оларды жобалау және медициналық өнімдерді бағалауда басқару үшін биомедициналық зерттеулерде қолданылатын есептеу модельдері мен модельдеулерімен танысуға мүмкіндік береді. Пән Имитациялық эксперименттер жүргізу үшін компьютерлік бағдарламаларды (модельдерді) пайдалану әдістемесін игеруге, алынған нәтижелерді талдауға және түсіндіруге мүмкіндік береді. |
Зертханалық әдістер биомедицинадағы зерттеулер кредиттер саны – 8 бақылау түрі -емтихан Пән in vitro биомедициналық зерттеу әдістерінің (ПТР, GWAS, ағындық цитометрия, иммуноанализ әдістері және т.б.) зерттеу есептерін шешу үшін қою әдістемесін және қолдану нүктелерін меңгеруге мүмкіндік береді. Скринингтік зерттеулер және метаболиттердің жинақталуына немесе болмауына арналған растайтын сынақтар, сондай-ақ зертханалық зерттеулердің нәтижелерінің модельдік аурулардың клиникалық белгілерімен корреляциясы зерттеледі. |
Педагогикалық тәжірбие кредиттер саны – 3 бақылау түрі -д/с Педагогикалық үдерістің жүйелі білімі мен түсінігін, медицинадағы педагогикалық қызметтің әдіснамасын мамандық бойынша даярлаудың таңдалған бағыты шеңберінде көрсетеді, педагогикалық үдерісті модельдеу және болжау, стандартты педагогикалық міндеттерді шешу, Аудиториямен жұмысты жүзеге асыру, кәсіби функцияларды өз бетінше орындау және өзін және өз еңбегінің нәтижелерін объективті бағалау. |
Зерттеу тәжірбиесі кредиттер саны – 3 бақылау түрі -д/с Биомедицинадағы нақты зерттеу мәселелерін шешу үшін іргелі медицина ғылымдары бойынша білімді пайдалана отырып, кешенді зерттеу процесін жүргізеді |
Тағылымдамадан өтуді және докторлық диссертацияны орындауды қоса алғанда, докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы Кредиттер саны – 123 Басқару түрі- д/с Ғылыми зерттеулердің кешенді процесін жоспарлау, әзірлеу, жүзеге асыру және түзету; ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялауға лайық ғылыми саланың шекараларын кеңейтуге өзіндік зерттеулермен үлес қосу. Ғылыми зерттеулерде сандық және сапалық талдау әдістерін қолдану. Медициналық және ғылыми ақпаратты еркін меңгеру деңгейінде кемінде бір шет тілін білу. |
Шифры: 8D07201
Факультеті: Дипломнан кейінгі білім беру факультеті
Миссия:Фармацевтикалық өндіріс саласында білім, ғылым және тәжірибені біріктіру негізінде үздіксіз кәсіби дамуға қабілетті, заманауи ғылыми-практикалық мәселелерді тұжырымдауға, шешуге және ғылыми-зерттеу, оқыту және басқару қызметін табысты жүзеге асыруға қабілетті, жоғары білікті бәсекеге қабілетті маманды дайындауға кешенді көзқарас.
Мақсаты:Дәрілік заттар мен медициналық бұйымдар технологиясы саласында Қазақстан Республикасының еңбек нарығында сұранысқа ие кәсіби білікті мамандарды даярлау.
ОН1 Фармацевтикалық ғылым саласында заманауи теориялық және әдіснамалық тәсілдерді қолдана отырып, ғылыми гипотезаларды қалыптастырады және негіздейді.
ОН2 Фармацевтикалық тәжірибеде зерттеу мен талдаудың инновациялық әдістерін әзірлейді және енгізеді.
ОН3 Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін сыни тұрғыдан бағалайды және түсіндіреді, негізделген қорытындылар мен ұсыныстар қалыптастырады.
ОН4 Ғылыми жобалар мен зерттеу топтарын басқаруда көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді.
ОН5 Зерттеу нәтижелерін рецензияланатын ғылыми басылымдарда жариялайды және оларды халықаралық конференцияларда ұсынады.
ОН6 Білім беру үдерісіне ғылыми білімді трансляциялауды қамтамасыз етеді, инновациялық педагогикалық технологияларды әзірлейді және енгізеді.
ОН7 Фармацевтикалық өндіріс саласындағы нормативтік құжаттар мен стандарттарды әзірлеуге және жетілдіруге қатысады.
ОН8 Халықаралық стандарттарға сәйкес фармацевтикалық өнімдердің сапасы мен қауіпсіздігін қамтамасыз етудің заманауи тәсілдерін бағалайды және енгізеді.
ЖОО компоненті |
Академиялық хат
Кредиттер саны – 3 Бақылау түрі – д/с Пән зерттеу жұмысын жүргізу және ғылыми мәтіндер (мақалалар, тезистер, диссертациялық жұмыс) жазу дағдыларын қалыптастыруды көздейді. Сондай-ақ, ғылыми пікірталасқа қатысу үшін жазбаша және ауызша аргументация, ғылыми жарияланымдарды сыни талдау дағдыларына ерекше көңіл бөлінеді. Пән аясында ғылыми еңбектердің құрылымын меңгеру және оларды әзірлеу мен рәсімдеуде академиялық стандарттарды сақтау мәселелері де қарастырылады. |
Ғылыми зерттеу әдістері
Кредиттер саны – 3 Бақылау түрі – д/с Пән ғылыми зерттеу нәтижелерін өз бетінше жоспарлау, жүргізу және бағалау білімі мен дағдыларын дамытуды көздейді. Ғылыми зерттеулердің құқықтық және этикалық реттелуі; сипаттамалық, аналитикалық, эксперименттік, сондай-ақ сапалы зерттеулердің әдістемесі зерттеледі. Ғылыми зерттеулердің негізгі қателіктеріне талдау жасалады. |
Дәрілік заттардың фармацевтикалық және медициналық-биологиялық аспектілері
Кредиттер саны – 5 Бақылау түрі – емтихан Пән биожетімділігі, биоэквиваленттілігі, фармацевтикалық факторлары және олардың тиімділігі жоғары дәрілік заттарды жасаудағы және технологиялық процестерді жүзеге асырудағы рөлі туралы қазіргі заманғы идеялардың теориялық негіздерін игеру үшін құзыреттілік жүйесін қалыптастыруды қарастырады. Биофармацевтикалық сипаттамаларды бағалаудың заманауи әдістерін талдауды және олардың дәрілік препараттарды әзірлеу мен оңтайландыруға әсерін зерттеуді қамтиды. |
Дәрілік заттарды өндірудегі қазіргі заманғы технологиялар
кредиттер саны – 5 бақылау түрі -емтихан Пән заманауи технологиялардың жетістіктерін қарастырады және дәрілік заттарды әзірлеуге, өндіруге және сапасын бақылауға инновациялық әдістерді енгізу қажеттілігін анықтайды. Бағдарламада тиісті практиканың GXP негізгі ережелері мен талаптарын қамтитын дәрілік препараттарды өндіруге және нормалауға қойылатын заманауи талаптар көрсетілген. |
Базалық пәндер |
Таңдау компоненті |
Ғылыми-техникалық нәтижелерді коммерцияландыру қызметі
Кредиттер саны – 4 Бақылау түрі – емтихан Фармацевтикалық өндірістің экономикалық заңдылықтары, стратегиялық менеджмент, маркетинг және кәсіпкерлік қызметтері зерттеледі. Тиімділікті бағалау әдістері, модельдеу, болжау және фармацевтикалық компанияларды инновациялық дамыту құралдары, сондай-ақ тәуекелдер, инвестициялық тартымдылық пен бәсекелі орта талданады. |
Синтетикалық дәрілік заттардың сапасын сараптау
Кредиттер саны – 4 Бақылау түрі – емтихан Синтетикалық дәрілік заттарды сараптау бұл дәрілік заттардың қауіпсіздігі, тиімділігі және сапасы тұрғысынан бағалануы. Бұл процесс физика-химиялық, биологиялық, клиникалық емес және клиникалық зерттеулер жүргізуді, биоэквиваленттілікті анықтауды, сондай-ақ тіркеу досьесіндегі құжаттарды, стандарттау жөніндегі нормативтік құжаттарды зерделеуді қамтиды. Сараптау рәсімі уәкілетті орган (ҚР ДСМ) белгілеген заңнама тәртібімен жүргізіледі. |
Дәрілік заттар өндірісін нормалауға тиісті халықаралық және ұлттық стандарттар
Кредиттер саны – 4 Бақылау түрі – емтихан Фармацевтикалық өнеркәсіп технологының практикалық қызметінің мазмұнын айқындайтын пән. Силлабуста Қазақстан Республикасындағы тиісті тәжірибе стандарттарының (GxP) негізгі қағидаттары көрсетілген, сондай-ақ теориялық білімді, іскерлікті және дағдыларды фармацевтикалық өнеркәсіптің қазіргі талаптарына жақындату қажеттілігі негізделген. |
Биотехнологиялық өндірістегі тәуекелдерді басқару
Кредиттер саны – 4 Бақылау түрі – емтихан Пән биологиялық қауіптерді талдау, қауіптерді басқару жоспарын әзірлеу, өмірлік циклдің әртүрлі кезеңдерінде қауіптерді талдау, қауіпті биологиялық факторлардың теріс әсерлерін болдырмау үшін мониторинг жүргізу және биофармацевтикадағы қауіптерді басқару стратегиясын қамтиды. |
Drug Master File: фармацевтикалық заттарды тіркеу құжаттамасын әзірлеу
кредиттер саны – 4 бақылау түрі – емтихан Докторанттарды фармацевтикалық субстанциялар үшін тіркеу досьесін әзірлеу және дайындау үдерісімен таныстырады. Силлабус негізгі файл түрлерін, CTD (1-5 модульдер) форматындағы тіркеу досьесінің құрылымын, олардың мазмұнына қойылатын талаптарды, сондай-ақ өндірістік және қаптама материалдарының ерекшеліктерін қарастырады. Файлдарды өңдеу, жаңарту және құжаттамаға өзгерістер енгізу саясатына ерекше назар аударылады. |
Өсімдіктен алынатын препараттарды талдаудағы аспаптық зерттеу әдістері
кредиттер саны – 4 бақылау түрі – емтихан Пән өсімдік текті препараттарының сапасын бақылау үшін талдаудың физика-химиялық әдістерінің кешенін, өсімдік текті препараттарындағы биологиялық белсенді заттарды сәйкестендіруге, сандық анықтауға арналған заманауи аппаратура мен аспаптарды зерделейді, өсімдік текті препараттарын талдаудың физика-химиялық әдістерін қолдану мәселелері бойынша кәсіби міндеттерді шешуге қабілетті маман даярлауды көздейді. |
Фармацевтикалық кәсіпорындағы аудиттің заманауи тәсілдері
кредиттер саны – 5 бақылау түрі -емтихан Қаржылық-шаруашылық қызметті бағалау әдістері, өнім сапасын бақылау, бизнес-процестердің тиімділігін талдау және нормативтік талаптарға сәйкестік мәселелері қарастырылады. Ішкі бақылауға, GxP стандарттарына сәйкестікті тексеруге, тәуекелдерді басқаруға, шығындарды оңтайландыруға және фармацевтикалық компаниялардың операциялық тиімділігін арттыруға ерекше назар аударылады. |
Биожүйелерді молекулалық модельдеу
кредиттер саны – 5 бақылау түрі -емтихан Пән берілген есептеу жағдайында үш өлшемді бейнені қамтамасыз ететін жаңа қосылыстардың молекулаларының құрылымы мен қасиеттерін зерттеудің бағдарламалық әдістерін зерттейді. Өтімділігі жоғары скрининг және оны дәрі-дәрмекті табуда қолдану, қондыру сонымен қатар құрылым-қасиет үлгілерін құру үшін қосылыстар мен әдістерді жасау үшін кері QSAR пайдалануды қарастырады. |
Дәрі-дәрмектерді жеткізу жүйелері: дизайн және жұмыс істеу принциптері
кредиттер саны-5 бақылау түрі-емтихан Дәрілік заттарды жеткізу жүйелерін зерттейтін пән препараттарды ағзаға дәл және қауіпсіз тасымалдауды қамтамасыз ететін технологияларды әзірлеуге және талдауға бағытталған. Ол дәрі-дәрмектерді тиімді қолдануда маңызды рөл атқаратын терапевтік жүйелердің дизайны мен жұмыс істеу принциптерін қамтиды. |
Адам және жануар тектес биотехнологиялық препараттардың вирустық қауіпсіздігі
кредиттер саны-5 бақылау түрі-емтихан Пән адам немесе жануар (сүтқоректілер, құстар және жәндіктер) тектес сипатталған жасуша желілерінен алынған биологиялық (биотехнологиялық) дәрілік заттардың вирустық қауіпсіздігін сынау және бағалау аспектілерін қамтиды. |
Дәрілік заттарды заманауи жобалау және өндіру
кредиттер саны – 5 бақылау түрі – емтихан Пән DRUG-дизайнның негізгі принциптерін, соның ішінде молекулалық жобалау, препараттарды оңтайландыру және синтездеуді қамтиды. Дәрілік заттарды әзірлеу әдістері, GxP стандарттары, сынақтан өткізу, валидация және сапаны бақылау мәселелері қарастырылады. Сапа көрсеткіштеріне қатысты тәуекелдерді бағалауға және дәрілік заттарды әзірлеу, технологиялық үдерісті масштабтау мен трансферлеу барысында QbD тұжырымдамасын іске асыруға ерекше көңіл бөлінеді. |
Табиғи қосылыстар негізінде дәрілік заттарды әзірлеу және стандарттау кредиттер саны – 5 бақылау түрі – емтихан Пән өсімдіктерден биологиялық белсенді қосылыстарды бөліп алудың, талдаудың және модификациялаудың заманауи тәсілдерін, дәрілік препараттарды өндіру технологияларын әзірлеу процесін, халықаралық және ұлттық талаптарға сәйкес олардың сапасын стандарттау және бақылау әдістерін зерттейді. Пән білім алушыларда инновациялық табиғи дәрілік заттарды іздеу және әзірлеу, олардың тиімділігі мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету, сондай-ақ оларды өнеркәсіптік өндіріске енгізу саласында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. |
Педагогикалық тәжірбие
кредиттер саны – 10 бақылау түрі –д/с Бағдарлама мазмұнында оқу үдерісін дәрістер, семинарлар, практикалық сабақтар түрінде өткізу бойынша негізгі ережелер көрсетілген. Оқыту дағдылары мен әдістерін қолдану және көрсету, оқытудың инновациялық технологиялары. Педагогикалық қарым-қатынас дағдылары. Заманауи педагогикалық үдерістің әдістері мен формаларын қолдану. Педагогикалық практика – медициналық ЖОО-ның болашақ оқытушыларын даярлаудағы білім беру үдерісінің маңызды бөлігі ретінде қарастырылады. |
Зерттеу тәжірбиесі
кредиттер саны – 10 бақылау түрі –д/с Зерттеу тәжірбиесінің мақсаты – докторанттардың отандық және шетелдік ғылымдағы ең жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерді зерделеуі, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін, практикалық (эксперименттік) деректерді өңдеу және интерпретациялау дағдыларын бекіту, сондай-ақ сыни ойлау мен ғылыми креативтілікті дамыту болып табылады. |
Докторлық диссертацияны орындауды қоса алғанда, докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы кредиттер саны – 123
бақылау түрі –д/с Ғылыми-зерттеу жұмысы таңдалған саладағы өзекті ғылыми мәселелер бойынша терең және жүйелі зерттеулер жүргізуді қамтиды, бұл теориялық және практикалық білімді дамытуға бағытталған. Докторлық диссертацияны орындау барысында докторант заманауи ғылыми жетістіктерді талдайды, шешілмеген мәселелерді анықтайды, ғылымды дамытуға елеулі үлес қосатын жаңа әдістерді, тәсілдер мен теорияларды әзірлейді. |
Шифры: 8D10102
Факультеті: Дипломнан кейінгі білім беру факультеті
Мақсаты: Фармацевтика саласы үшін фармацевтикалық ғылым бағыты бойынша іргелі білім беру, әдістемелік және зерттеу дайындығы және пәндерді тереңдетіп оқыту.
айналымына, бағалауына және қолданылуына қатысты ғылыми болжамдарды негіздеу.
ОН2 Дәрілік заттардың тиімділігін, қауіпсіздігін және қолжетімділігін бағалау үшін
фармакоэкономикалық, биостатистикалық және сараптамалық әдістерді қолдану.
ОН3 Халықаралық тәжірибені ескере отырып, фармацевтикалық саясатты жетілдіру
бойынша ұсыныстарды талдау және ұсыну.
ОН4 Фармацевтикалық өнімдердің сапасы мен қауіпсіздігін қамтамасыз етудің заманауи
тәсілдерін, оның ішінде фармакологиялық қадағалау жүйесін, тәуекелдерді басқару және
дәрілік заттардың айналымының этикалық аспектілерін бағалау және енгізу.
ОН5 Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жарияланымдар, ғылыми есептер, патенттер
түрінде ұсыну; кәсіби пікірталастар мен сараптамаларға қатысу; ғылыми жетілгендігін
көрсету.
ОН6 Фармацевтикалық бейіндегі мамандарды даярлау және білім беру қызметін жүргізу
үшін педагогикада инновациялық және цифрлық технологияларды пайдалану.
ОН7 Инновациялық дәрілік қалыптар мен жеткізу әдістерін әзірлеу және оңтайландыру;
заманауи ғылыми тәсілдерді, модельдеуді және сапа стандарттарын қолдану.
ОН8 Денсаулық сақтау және фармация саласындағы пәнаралық ғылыми және қолданбалы
жобаларды бастау және іске асыру; көшбасшылықты көрсету; ғылыми ұжымды басқару.
кредиттер саны – 5
бақылау түрі – емтихан
Пән зерттеу жұмысын жүргізу және ғылыми мәтіндер (мақалалар, тезистер, диссертациялық жұмыс) жазу
дағдыларын қалыптастыруды көздейді. Сондай-ақ, ғылыми пікірталасқа қатысу үшін жазбаша және
ауызша аргументация, ғылыми жарияланымдарды сыни талдау дағдыларына ерекше көңіл бөлінеді. Пән
аясында ғылыми еңбектердің құрылымын меңгеру және оларды әзірлеу мен рәсімдеуде академиялық
стандарттарды сақтау мәселелері де қарастырылады
Ғылыми зерттеу әдістері
кредиттер саны – 5
бақылау түрі – емтихан
Пән ғылыми зерттеу нәтижелерін өз бетінше жоспарлау, жүргізу және бағалау білімі мен дағдыларын
дамытуды көздейді. Ғылыми зерттеулердің құқықтық және этикалық реттелуі; сипаттамалық,
аналитикалық, эксперименттік, сондай-ақ сапалы зерттеулердің әдістемесі зерттеледі. Ғылыми
зерттеулердің негізгі қателіктеріне талдау жасалады
Инновацияларды коммерцияландыру
кредиттер саны – 5
бақылау түрі -емтихан
Пән инновациялар мен технологияларды коммерцияландырудың негізгі ережелері мен тиімді
сценарийлерін қамтиды. Технологиялық бизнесті құру негіздері, инновациялық тәсілдер мен білім беру
әдістерін қолдану қарастырылады. Коммерциялық нәтижеге қол жеткізу үшін ғылыми және қолданбалы
міндеттерді тұжырымдау принциптері, өнеркәсіптік өндіріске әзірлемелерді енгізу стратегиялары және
олардың нарықтық жағдайларға бейімделуі зерттеледі
кредиттер саны – 8
бақылау түрі – емтихан
Пән дәрілік заттардың құнын, тиімділігі мен қол жетімділігін бағалау үшін қолданылатын
фармакоэкономикалық талдау әдістерін зерттеуге арналған. Препараттардың экономикалық орындылығын,
тиімділігі мен қолжетімділігін, сондай-ақ олардың денсаулық сақтау жүйесіне әсерін бағалау үшін ғылыми
зерттеулерде қолданылатын әдістер
Фармқадағалаудың тиісті тәжірибесі (GVP)
кредиттер саны – 7
бақылау түрі – емтихан
Пән жағымсыз реакциялар туралы деректерді жинау мен талдауды, дәрілік заттардың қауіпсіздігін
бақылауды және тәуекелдерді бағалауды қоса алғанда, фармакологиялық қадағалаудың (GVP) тиісті
тәжірибесінің негізгі принциптері мен процестерін ашады. Препараттардың өмірлік циклінің барлық
кезеңдерінде қауіпсіздігі мен тиімділігін қамтамасыз етуге бағытталған халықаралық стандарттар мен
тәсілдерге ерекше назар аударылады
Дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың айналысын мемлекеттік реттеу: құқықтық, экономикалық және инновациялық аспектілер
кредиттер саны – 7
бақылау түрі -емтихан
Пән дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың айналымын, оның ішінде заңнамалық және
экономикалық тәсілдерді, бақылау тетіктерін және олардың фармацевтика саласына әсерін бағалауды мемлекеттік реттеуді қамтиды. Фармацевтикалық және медициналық өнімдердің қауіпсіздігіне, сапасы мен
қолжетімділігіне әсер ететін инновациялар мен құқықтық нормалардағы өзгерістерге ерекше назар
аударылады
Дәрілік заттардың фармацевтикалық және медициналық-биологиялық аспектілері
кредиттер саны – 8
бақылау түрі – емтихан
Пән биожетімділігі, биоэквиваленттілігі, фармацевтикалық факторлары және олардың тиімділігі жоғары дәрілік заттарды жасаудағы рөлі туралы қазіргі заманғы идеялардың теориялық негіздерін игеру үшін құзыреттілік жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Технологиялық процестерді игеру, дәрілік нысандарды оңтайландыру, олардың терапиялық тиімділігін арттыру және сапа мен қауіпсіздіктің халықаралық стандарттарын сақтау көзделеді
Дәрілік заттар өндірісін нормалауға тиісті халықаралық және ұлттық стандарттар
кредиттер саны – 7
бақылау түрі – емтихан
Пән фармацевтика өнеркәсібі технологының практикалық қызметінің мазмұнын, Қазақстан Республикасындағы GXP тиісті практикасы Стандарттарының негізгі қағидаттарын, сондай-ақ фармацевтика өнеркәсібінің қазіргі заманғы талаптарына теориялық білімді, іскерлікті және дағдыларды жақындату қажеттілігінің негіздемесін қамтиды
Дәрілік заттар өндірісін нормалауға тиісті халықаралық және ұлттық стандарттар
кредиттер саны – 7
бақылау түрі – емтихан
Пән фармацевтика өнеркәсібі технологының практикалық қызметінің мазмұнын, Қазақстан Республикасындағы GXP тиісті практикасы Стандарттарының негізгі қағидаттарын, сондай-ақ фармацевтика өнеркәсібінің қазіргі заманғы талаптарына теориялық білімді, іскерлікті және дағдыларды жақындату қажеттілігінің негіздемесін қамтиды
Фармацевтикалық нанотехнология
кредиттер саны – 7
бақылау түрі – емтихан
Фармацевт-технологтың практикалық қызметінің мазмұнын ашатын негізгі пән. Фармацевтикалық нанотехнологияның негізгі тұжырымдамалары, сондай-ақ дәрілік препараттардың сапасы мен тиімділігін қамтамасыз ету үшін фармацевтика өнеркәсібінің қазіргі заманғы талаптарымен теориялық білімді, білік пен дағдыларды біріктіру қажеттілігі қарастырылады
QSAR – фармациядағы модельдеу
кредиттер саны – 8
бақылау түрі – емтихан
Пән биоинформатика, молекулалық докинг және ақуыздарды гомологиялық модельдеуді қоса алғанда, физика-химиялық, биология және биоинженерия мәселелерін шешу үшін фармацияда қолданылатын in silico-модельдеу әдістерін зерттеуді қарастырады. Молекулалық жүйелердің потенциалдық энергиясын есептеу әдістері, қазіргі заманғы күш өрістерін параметрлеу және қолдану ерекшеліктері, qsar тәсілдерін шектеу, жақындату және дамыту перспективалары қарастырылады
Дәрілік заттардың сапасының көрсеткіштерін аспаптық сынау әдістері
кредиттер саны – 7
бақылау түрі – емтихан
Пән дәрілік заттардың сапасын бағалау үшін талдаудың аспаптық әдістерін қолдану принциптерін ашады. Заманауи физика-химиялық, спектрлік, хроматографиялық және басқа бақылау әдістері оқытылады. Фармацевтикалық өнімнің стандартталуын, қауіпсіздігі мен тиімділігін қамтамасыз ету үшін аналитикалық тәсілдерді таңдау және қолдану дағдылары қалыптасады
Дәрілік заттардың сапасының көрсеткіштерін аспаптық сынау әдістері
кредиттер саны – 7
бақылау түрі – емтихан
Пән дәрілік заттардың сапасын бағалау үшін талдаудың аспаптық әдістерін қолдану принциптерін ашады. Заманауи физика-химиялық, спектрлік, хроматографиялық және басқа бақылау әдістері оқытылады. Фармацевтикалық өнімнің стандартталуын, қауіпсіздігі мен тиімділігін қамтамасыз ету үшін аналитикалық тәсілдерді таңдау және қолдану дағдылары қалыптасады
Өсімдік текті препараттарды жасаудың заманауи тәсілдері
кредиттер саны – 8
бақылау түрі – емтихан
Пән өсімдік тектес дәрілік заттарды іздеу, әзірлеу, сапасын қамтамасыз ету және өндіріске енгізу саласындағы құзыреттерді қалыптастырады. Биологиялық белсенді қосылыстарды оқшаулау, сапалық және сандық талдау әдістері, сондай-ақ ұлттық және халықаралық талаптарға сәйкес технологиялық процестер мен сапаны бақылау оқытылады
Дәрі-дәрмектерді жеткізу жүйелері: дизайн және жұмыс істеу принциптері
кредиттер саны – 7
бақылау түрі -емтихан
Пән фармакотерапияның тиімділігі мен қауіпсіздігін арттыруға бағытталған дәрілік заттарды жеткізу жүйелерін оқытады. Жеткізу жүйелерін жобалау, жұмыс істеу және оңтайландыру принциптері, олардың препараттардың биожетімділігі мен емдік белсенділігіне әсері, сондай-ақ инновациялық дәрілік формаларды әзірлеудің заманауи технологиялары қарастырылады
Дәрі-дәрмектерді жобалау және өндіру
кредиттер саны-7
бақылау түрі-емтихан
Пән заманауи дәрі-дәрмектерді құру туралы негізгі түсініктерді қалыптастырады. Drug дизайнының тарихы, дәрі-дәрмектерді жасауда қолданылатын негізгі ұғымдар, терминдер мен технологиялар қарастырылады. Фармацевтикалық құралдарды жобалаудың, оңтайландырудың және өндіріске инновациялық шешімдерді енгізудің заманауи тәсілдері зерттелуде
Дәрілік заттарды химиялық-токсикологиялық сараптау әдістерін жетілдіру
кредиттер саны – 7
бақылау түрі – емтихан
Пән дәрілік заттарды химиялық-токсикологиялық сараптау әдістерін жетілдіруге арналған. Ағзаның биологиялық сұйықтықтарындағы дәрілік қосылыстарды анықтауға бағытталған зертханалық талдау әдістері қарастырылады. Әр түрлі топтағы заттармен жедел улануды уақтылы диагностикалаудың жаңа әдістерін жасауға ерекше назар аударылады, бұл бағыттың өзектілігі мен болашағын анықтайды
Табиғи қосылыстар мен олардың туындылары негізінде дәрілік заттарды әзірлеу және стандарттау
кредиттер саны – 7
бақылау түрі – емтихан
Пән табиғи қосылыстар мен олардың туындылары негізінде дәрілік заттарды әзірлеу әдістерін оқытады. Препараттарды жасаудың негізгі кезеңдері қарастырылады: биологиялық белсенді заттарды іздеу және сәйкестендіру, оларды оқшаулау, химиялық модификациялау, дәрілік заттардың сапасы мен тиімділігін қамтамасыз ету үшін өндіріс технологиялары мен стандарттау әдістерін әзірлеу
кредиттер саны – 3
бақылау түрі –д/с
Бағдарлама мазмұнында оқу процесін дәрістер, семинарлар, практикалық сабақтар түрінде өткізудің негізгі
ережелері көрсетілген. Оқыту дағдылары мен әдістерін қолдану және көрсету, оқытудың инновациялық
технологиялары. Педагогикалық қарым-қатынас дағдылары. Қазіргі педагогикалық процестің әдістері мен
формаларын қолдану. Педагогикалық практика медициналық жоғары оқу орындарының болашақ
оқытушыларын даярлаудағы білім беру процесінің маңызды бөлігі р
Зерттеу тәжірбиесі
кредиттер саны – 3
бақылау түрі –д/с
Зерттеу тәжірбиесі ғылыми-зерттеу қызметінде қолданылатын әдістер мен тәсілдерді игеруді көздейді.
Білім алушылар зерттеу объектісін таңдау, эмпирикалық сипаттағы гипотезаларды тұжырымдау, нақты
ғылыми міндеттерді шешу, сондай-ақ сенімді ғылыми нәтижелер алу әдістерін талдау және негіздеу
дағдыларын меңгереді
Докторлық диссертацияны орындауды қоса алғанда, докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы
кредиттер саны – 123
бақылау түрі –д/с
Ғылыми-зерттеу жұмысы қазіргі заманғы әдістер мен технологияларды пайдалана отырып, білім беру
бағдарламасына сәйкес келетін өзекті ғылыми проблема бойынша зерттеулер жүргізуді көздейді. Жұмыс
ғылыми жетістіктерді талдауды, жаңа тәсілдерді әзірлеуді және докторлық диссертация құрамында
қорғауға ұсынылатын ережелерді негіздеуді қамтиды
Шифры: 8D10103
Факультеті: Дипломнан кейінгі білім беру факультеті
Миссиясы: Жаңа буын мамандарының өз білімі мен дағдыларын жүзеге асыра алатын
бәсекеге қабілетті, шығармашыл және жаңашыл ойшылдардың құзыреттіліктері мен жеке
қасиеттерін қалыптастыру.
Мақсаты: Медицина ғылымының қажеттіліктерін қанағаттандыра алатын, ғылымда озық
инновациялық технологияларды қолданатын және дамытатын, заманауи ғылыми
жетістіктерді қолданатын және енгізетін мамандарды даярлау
OН1 Медицинадағы заманауи теориялар мен тұжырымдамаларды, соның ішінде негізгі ғылыми
жетістіктерді және олардың клиникалық тәжірибеде қолданылуын терең түсінуді көрсетеді.
OН2 Күрделі медициналық терминдер мен ұғымдарды түсіндіруге, сондай-ақ медицина мен денсаулық
сақтау саласындағы ғылыми мақалалар мен зерттеулерді түсіндіруге қабілетті.
OН3 Алған білімдерін нақты медициналық міндеттерді шешу үшін қолданады, диагностика мен емдеудің
инновациялық әдістерін әзірлейді және енгізеді.
OН4 Клиникалық зерттеулердің деректерін талдайды, үлгілер мен трендтерді анықтайды, сондай-ақ әртүрлі
медициналық тәсілдердің тиімділігін бағалайды.
OН5 Әртүрлі ғылыми пәндердің интеграциясына негізделген медицина саласындағы жаңа әдістемелер мен
бағдарламаларды әзірлейді.
OН6 Ғылыми зерттеулер мен білім беру бағдарламаларының сапасын бағалап, олардың жақсаруына
байланысты негізделген ұсыныстар жасайды.
OН7 Медицина мен білім беру процесінің дамуына үлес қоса отырып, өзіндік ғылыми жарияланымдар мен
баяндамалар жасайды.
OН8 Медициналық ортада командалық және көшбасшылық дағдыларын дамыта отырып, ғылыми және
білім беру жобаларын басқаруға және үйлестіруге қабілетті.
ЖОО компоненті |
Биостатистика (озық курс)
кредиттер саны – 5 бақылау түрі-емтихан |
Медицинадағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасы
кредиттер саны – 5 бақылау түрі -емтихан Ғылыми зерттеудің негізгі компоненттері. Ғылыми зерттеу әдістері. Ғылыми зерттеу бағдарламасын құру. Ғылыми зерттеулердің жіктелуі, дизайнды таңдау ғылыми зерттеу кезеңдері. Жүйелі шолуды әзірлеу принциптері. Ғылыми зерттеулерді нормативтік-құқықтық реттеу. Ғылыми зерттеу нәтижелерінің әдіснамалық сапасы мен дұрыстығын бағалау. Ғылыми зерттеулердегі қателіктердің негізгі түрлері |
Базалық пәндер |
Таңдау компоненті |
Ғылымдағы инновация және кәсіпкерлік
кредиттер саны – 6 бақылау түрі -емтихан Кәсіпкерлік және инновациялық қызметті ұйымдастыру және жүзеге асыру; инновациялық процестің іргелі теориялары және инновациялық даму Тұжырымдамасы. Инновациялық және инновациялық белсенді ұйымдағы менеджмент пен маркетингтің заманауи әдістері. Денсаулық сақтау жүйесіндегі инновациялық қызметті басқарудың өзекті міндеттері |
Пәнаралық зерттеулер
кредиттер саны – 6 бақылау түрі -емтихан Пән пәнаралық, трансдисциплинарлық және мультидисциплинарлықты қоса алғанда, әртүрлі салалардағы білімді біріктірудің теориялық және әдіснамалық негіздерін зерттейді. Пәнаралық зерттеулерге, топтарды үйлестіруге, деректерді басқаруға, модельдерді әзірлеуге және өзара әрекеттесудің этикалық аспектілеріне көзқарастар қарастырылады. Курс сыни ойлау мен зерттеу дағдыларын дамытады |
Медицинадағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жобалау
кредиттер саны – 6 бақылау түрі -емтихан Медицинадағы теорияның негізгі элементтерінің (расталған гипотезалар, тұжырымдамалар, пайымдаулар) біртұтас жүйесіне біріктірілген теориялық білімді ұйымдастырудың ең жоғары формасы. Теорияның ақиқат критерийі оның практикалық расталуы болып табылады |
Ғылымдағы жобалық менеджмент
кредиттер саны – 6 бақылау түрі -емтихан Ғылым контекстінде жобалық менеджмент жоспарлаудан бастап жұмысты үйлестіруге дейінгі барлық кезеңдерді қамтитын ғылыми зерттеулерді тиімді ұйымдастырудың және орындаудың негізгі құралы болып табылады. Кеңірек айтқанда, жобаларды басқару-бұл жобаларды сәтті аяқтау үшін команданы басқару арқылы тиімді нәтижелерге қол жеткізуге бағытталған заманауи білімді, дағдыларды, әдістер мен технологияларды қолдануға негізделген кәсіби қызмет |
Іргелі клиникалық тамақтану
кредиттер саны – 6 бақылау түрі -емтихан Бұзылған гомеостазды түзету үшін қоректік заттарды жеткізудің әртүрлі әдістерін қолданатын метаболикалық түзету ғылымы ретінде нутрициологияның заманауи проблемалық бағыттары қамтылады. |
Ғылыми зерттеулердің этикалық аспектілері
кредиттер саны – 6 бақылау түрі -емтихан Ғылыми зерттеулердің этикалық нормалары мен ережелерін, медицина қызметкерлерінің мінез-құлқын реттейтін нормативтік құжаттарды, ғылыми зерттеулердің принциптерін зерделеу, зерттеудің әлеуетті қатысушыларынан ақпараттандырылған келісім алу |
Журнал басылымы ғылыми зерттеудің соңғы өнімі ретінде
кредиттер саны – 8 бақылау түрі -емтихан Жұртшылық үшін зерттеу нәтижелерін ұсыну, халықаралық ғылымометриялық дерекқорлардағы журналдарды іздеу және таңдау, журналдың ғылымометриялық көрсеткіштері, әртүрлі зерттеу түрлерінің нәтижелерін ұсынудың халықаралық стандарттары, ғылыми жарияланымға бірыңғай талаптар, ғылыми мақаланың құрылымы |
Сандық эпидемиологиялық зерттеу әдістері
кредиттер саны – 8 бақылау түрі -емтихан Пән зерттеушіге ең заманауи әдістемелік ой мен тәжірибені ұсынады. Атап айтқанда, эпидемиологиялық зерттеулер барысында туындайтын сандық (статистикалық) мәселелерге, сондай-ақ Зерттеу дизайны, өлшеу және жарамдылық мәселелеріне назар аударады |
Статистикалық деректерді талдаудың көп вариантты әдістері
кредиттер саны – 9 бақылау түрі -емтихан Деректерді талдаудың көп вариантты әдістерінің мақсаты. Бірнеше сызықтық регрессия. Негізгі болжамдар. Негізгі әсер және интеракция. Оңтайлы модельді таңдау. Модель диагностикасы. Логистикалық регрессия. Негізгі болжамдар. Негізгі әсер және интеракция. Оңтайлы модельді таңдау. Модель диагностикасы. Ғылыми басылымдарда регрессия нәтижелерін ұсыну |
Аурулардың дамуы мен алдын алудағы нутригеномика және эпигенетика
кредиттер саны – 6 бақылау түрі -емтихан Нутригеномика және эпигенетика-дамудың әртүрлі өзгерістеріндегі тамақтану сияқты генетикалық бейімділік пен қоршаған орта факторларының өзара әрекеттесуін зерттейтін ғылым саласы. Осы бөлімдерді бірлесіп зерттеу диета мен өмір салтын түзету арқылы қант диабеті, семіздік, қатерлі ісік, жүрек-қан тамырлары аурулары сияқты ауыр және жеке ауруларға жеке көзқарастарды дамытуға көмектеседі |
Адам құқықтары және жасанды интеллект: құқықтық реттеу мәселелері
кредиттер саны – 8 бақылау түрі -емтихан Адам құқықтары және жасанды интеллект: құқықтық реттеу мәселелері — жасанды интеллектті құқықтық реттеу. Жаңа технологиялар саласындағы құқықтарды, заңды мүдделерді қорғау мәселелері. Жасанды интеллекттің құқыққа әсері. Азаматтық айналымдағы жасанды интеллектті қабылдау тәжірибесі мен құқығы. Құқықтық реттеу тұрғысынан жасанды интеллекттің заманауи мәселелері. Жасанды интеллект технологияларының дамуының әсерінен іс жүргізу құқығындағы өзгерістер. Жасанды интеллект және медициналық құқық. Сот жүйесінде жасанды интеллектті қолдану |
Зияткерлік меншік институтын құқықтық реттеу мәселелері
кредиттер саны – 9 бақылау түрі -емтихан Зияткерлік меншік институтын құқықтық реттеу мәселелері — зияткерлік меншік туралы заңнама, оны жетілдіру мәселелері. Зияткерлік меншік жүйесіндегі сот практикасы. Авторлық құқық және сабақтас құқықтар объектілерінің, Патенттік құқық объектілерінің, дараландыру құралдары мен өндірілетін өнімнің, дәстүрлі емес зияткерлік меншік объектілерінің мәселелері. Зияткерлік меншік саласындағы жауапкершілік мәселелері. Зияткерлік меншік объектілеріне құқықтарды қорғау мәселелері. Сот, әкімшілік қорғау тәртібінің мәселелері |
Жетілдірілген клиникалық тамақтану
кредиттер саны – 6 бақылау түрі -емтихан Осы пән шеңберінде докторанттар клиникалық нутрициология саласындағы халықаралық хаттамаларға сәйкес тамақтану стратегиясын зерделеуге және сыни талдау жүргізуге мүмкіндік алады. Алынған теориялық білім жекелендірілген тәсіл арқылы тәжірибеге енгізіледі. Деректердің дәлелділігін сақтау үшін пәннің барлық материалы тамақтану саласындағы жүйелі шолулар мен мета-талдаулар негізінде құрастырылады |
Клиникалық нутрициолог тәжірибесінің кәсіби көлемі
кредиттер саны – 5 бақылау түрі -емтихан Қазіргі уақытта біздің елімізде және шетелде бар клиникалық тәжірибе клиникалық тамақтану мен қоректік қолдау пациенттердің барлық санаттарын емдеуде жетекші рөл атқаратынын дәлелдейді. Клиникалық тамақтану практикасының кәсіби көлемін зерттеу тамақтанудың жекелендірілген тәсілдерін жасауға және пациенттердің әртүрлі санаттарын қолдауға көмектеседі. |
Зерттеудің заманауи эпидемиологиялық әдістері
кредиттер саны – 9 бақылау түрі -емтихан Курс докторанттарды эпидемиология негіздерінен бастап, эпидемиологияның соңғы жетістіктеріне дейін таныстырады. Кейінірек әртүрлі шаралар, сондай-ақ себептілік және жүйелі қателік концепциялары егжей-тегжейлі қарастырылады. Соңында эпидемиологияда қолданылатын негізгі зерттеу дизайндарын, олардың медициналық ғылымдағы қолданылуын талқылау жүргізіледі |
Педагогикалық тәжірбие
кредиттер саны – 3 бақылау түрі -д/с Білім алушы мамандық бойынша таңдалған оқыту бағыты шеңберінде педагогикалық процесті, медицинадағы педагогикалық іс-әрекеттің әдістемесін жүйелі түрде білуі мен түсінігін көрсетеді, педагогикалық процесті модельдейді және болжайды, стандартты педагогикалық мәселелерді шешеді; студенттер аудиториясымен жұмыс; кәсіби функцияларды өз бетінше орындау, өзіңізді және жұмысыңыздың нәтижелерін объективті бағалау |
Зерттеу тәжірбиесі
кредиттер саны – 3 бақылау түрі -д/с Докторант күрделі ғылыми-зерттеу процесін жоспарлауға, әзірлеуге, енгізуге және түзетуге қабілетті болады; ғылыми зерттеулерде сандық және сапалық талдау әдістерін қолдану; медицинадағы нақты зерттеу мәселелерін шешу үшін іргелі ғылымдар білімін пайдалану |
Тағылымдамадан өтуді және докторлық диссертацияны орындауды қоса алғанда, докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы
кредиттер саны –123 бақылау түрі -д/с Диссертация қорғалатын мамандықтың негізгі мәселелеріне сәйкестігі өзекті, ғылыми жаңалығы мен практикалық маңыздылығын қамтиды, ғылыми зерттеудің заманауи әдістерін қолдану арқылы жүзеге асырылады және тиісті білім саласындағы озық халықаралық тәжірибеге негізделген. |
Шифры: 8D10104
Факультеті: Дипломнан кейінгі білім беру факультеті
Мақсаты:Мейіргерлік іс саласында тереңдетілген зерттеулер жүргізуге қабілетті, сондай-ақ мейіргерлік педагогика саласында сарапшы болатын мейіргер ғалымдарды даярлау.
қолданылатын зерттеу дағдылары мен әдістерін меңгереді.
ОН2 Денсаулық сақтаудың алдыңғы қатарында тұрған жаңа күрделі идеяларды сыни талдау, бағалау және
синтездеу үшін арнайы білімді қолданады.
ОН3 Тәуелсіз зерттеулер жүргізуге және ғылыми нәтижеге жұмыс істеуге қабілетті, денсаулық сақтау
саласында жаңа технологиялардың пайда болуына әкелетін жаңа идеялар мен жобаларды әзірлеуге тұрақты
қызығушылық танытады.
ОН4 Кәсіби пікірталастарға ауызша немесе жазбаша түрде қатысады, зерттеу нәтижелерін халықаралық
академиялық басылымдарда жариялайды.
ОН5 Идеяларды қалыптастырады, инновациялық қызметтің нәтижелерін болжайды, білімге негізделген
қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуының академиялық және кәсіби контекстінде
ілгерілеуге ықпал етеді.
ОН6 Көптеген өзара байланысты факторлармен байланысты проблемаларды шешуді талап ететін жаңа
контекстердегі Еңбек және оқу қызметіндегі көшбасшылық қасиеттерді, инновациялықты және дербестікті
көрсетеді.
ОН7 Өз құзыретіндегі тақырып бойынша мәртебесі бойынша тең, кең ғылыми қоғамдастықпен және
қоғаммен қарым-қатынас жасай алады.
ОН8 Өзін-өзі талдау дағдыларын, өмір бойы оқуға ұмтылысын және жоғары және жоғары оқу орнынан
кейінгі білім беру деңгейінде оқыту тәжірибесін көрсетеді.
кредиттер саны — 5
бақылау түрі -емтихан
Клиникалық мейірбике ісінің теориясы мен модельдері. Халықаралық деңгейдегі клиникалық Мейірбике ісі
саласындағы зерттеулердегі негізгі және өзекті мәселелер және ұлттық деңгейдегі зерттеулерге қажеттілік.
Мейірбике ісі саласындағы клиникалық зерттеулердің әдіснамасы мен әртүрлі әдістері. Ғылыми негізделген
мейірбикелік практика және енгізу моделі. Клиникалық мейірбикелік басшылықтарды әзірлеу және енгізу
әдістері
Мейіргер ісі ғылымы теориялары
кредиттер саны — 5
бақылау түрі -емтихан
Мейірбике ісі теориясын және әзірлеу әдістерін әзірлеу. Мейірбике ісінің теориясы мен модельдері.
Мейірбике ісінің негізгі теорияларының философиялық негіздері. Мейірбикелік істің негізгі заманауи
теориялары. Түрлі деңгейдегі теориялар. Мейірбике ісі ғылымының мета парадигмасы
Мейірбике ісі саласындағы менеджмент және көшбасшылық саласындағы зерттеулер
кредиттер саны — 4
бақылау түрі -емтихан
Мейіргер ісіндегі менеджмент пен көшбасшылықтың тиімді критерийлері. Мейіргер ісі менеджерінің үздіксіз қызметтері. Өзінің жеке,сонымен қатар, тұлғаның іс әрекеті мен шешімін мотивациялау қабілеті және креативті ұсыныс. Медициналық көмек көрсетуде сапаны арттыру: инновациялар және тенденциялар.
Ұйымдардағы көшбасшылық өзгерістері. Мейіргер ісіндегі көшбасшылық: болашаққа бағдар
Мейірбикелік білім берудегі зерттеулер
кредиттер саны — 5
бақылау түрі -емтихан
Мейірбике ісін оқыту мен оқытудағы заманауи педагогикалық теориялар мен әдістер (студент-
орталықтанған және аралас оқыту). Заманауи технологиялар: қашықтықтан оқыту әдісі және онлайн оқыту
ортасы. Ұлттық және халықаралық деңгейде мейірбикелік іс бойынша оқу бағдарламаларын әзірлеу және
зерттеу нәтижелерін талдау. Педагогикалық қызметкерлердің сыни ескертулері және мейірбикелік білім
беру мен зерттеулердегі менеджмент пен көшбасшылықтағы өзгерістер. Инновациялық педагогикалық
технологияларды қолдану арқылы оқыту әдістерін үнемі бағалау және жақсарту
Мейірбике ісіндегі озық сапалы әдістер
кредиттер саны — 5
бақылау түрі -емтихан
Пән мейіргерлік практикада заманауи сапалы әдістер мен тәсілдерді зерделеуге және практикалық
қолдануға арналған. Докторанттар сапалы зерттеулер жүргізу, деректерді талдау, нәтижелерді түсіндіру
және қорытындыларды тұжырымдау саласындағы білімдерін тереңдетеді. Бұдан басқа, пәнде мейіргерлік
практиканы жақсарту және пациенттерді күту сапасын арттыру үшін қолданылуы мүмкін сапалы әдістер
саласындағы заманауи үрдістер мен инновациялар қарастырылады
Мейірбике ісіндегі жетілдірілген сандық зерттеу әдістері
кредиттер саны — 5
бақылау түрі -емтихан
Пән мейіргерлік практика саласындағы заманауи сандық әдістер мен талдамалық тәсілдерді зерделеуге және
қолдануға арналған. Курста докторанттар сандық деректерді жинау, өңдеу және талдау бойынша білімдерін
тереңдетеді, сандық көрсеткіштер мен статистикалық әдістер негізінде статистикалық талдау, нәтижелерді
түсіндіру және қорытындыларды тұжырымдау дағдыларын меңгереді. Мұндай білім мен дағдылар
Докторанттарге мейіргерлік практика саласында негізделген шешімдер қабылдауға және пациенттерге күтім
жасауды жақсарту үшін сапалы зерттеулер жүргізуге көмектеседі
кредиттер саны — 4
бақылау түрі -емтихан
Ғылыми зерттеулер. Сұрақ/мәселелер/идеялар шешімін іздеу алгоритмі. Шектеуді анықтау-зерттеуді
генерациялауға кедергі келтіретін шектеуші факторлар қандай болады.Зерттеу нәтижелерін тарату.
Нәтижелерге байланысты жаңа зерттеулер жасау
Жарияланымдар мен презентациялар арқылы ғылыми деректерді тарату
кредиттер саны — 4
бақылау түрі -емтихан
Пән ғылыми диссеминацияның негізгі принциптері мен әдістерін қамтиды: қолайлы журналдар мен
конференцияларды таңдаудан бастап материалды тиімді беру стратегияларына дейін. Курс аясында
докторанттар ғылыми жарияланымдардың құрылымын, рецензиялау процесін, жариялау қызметінің
этикалық аспектілерін, сондай-ақ ғылыми конференцияларға презентациялар дайындаудың негізгі
аспектілерін зерттейді
Мейірбике ісіндегі сапалы зерттеулер және зерттеу әдісі
кредиттер саны — 4
бақылау түрі -емтихан
Осы пән шеңберінде докторанттар сапалы зерттеулерде қолданылатын негізгі тәсілдермен, әдістермен және
құралдармен танысады. Докторанттар сондай-ақ мейіргерлік істе сапалы зерттеулер жүргізуде этика
қағидаттарын, сондай-ақ құпиялылық пен деректерді қорғау қағидаттарын зерделейді. Олар зерттеу
нәтижелерінің сапасы мен дұрыстығын бағалауды, сондай-ақ алынған деректер негізінде ұсынымдар мен
шешімдерді әзірлеуді үйренеді. Білім алушыларға ағымдағы немесе болашақ зерттеулерге қысқаша шолу ұсыну ұсынылады. Докторанттар ATLAS TI бағдарламасында да жұмыс істейтін болады
Мейіргер ғылымында әдеби шолуларды дайындаудың әдіснамалық негіздері
кредиттер саны — 4
бақылау түрі -емтихан
Пәнді оқу барысында докторанттар әдеби шолулардың әртүрлі түрлерімен, тиісті дереккөздерді іздеу және
таңдау әдістерімен, сондай-ақ ғылыми деректерді сыни талдау және синтездеу процесімен танысады
Мейірбике ісі тәжірибесіндегі ғылыми модельдер
кредиттер саны — 4
бақылау түрі -емтихан
Мейірбикелік күтім көрсетудің түрлі жағдайларына арналған концептуалды мейірбикелік модельдер.
Мейірбикелік модельдерді бағалау және тестілеу әдістері мен тәсілдері. Мейірбикелік тәжірибе үлгілерінің
салыстырмалы талдауы. Мейірбикелік практикада және мейірбикелік білім беруде өзгерістер мен енгізу үдерістерін басқару теориясы
Бірыңғай денсаулық
кредиттер саны — 3
бақылау түрі -емтихан
Бірыңғай денсаулық осы үш компонент арасындағы тұрақты тепе-теңдікті қамтамасыз ету үшін адам,
жануар және экожүйе денсаулығының оңтайлы деңгейіне жету тәсілдерін, бағыттарын біріктіретін кешенді
пән. Бұл осы аймақтарды біріктіру арқылы адам, жануарлар және экожүйелердің денсаулығын
оңтайландыру тәсілі, берілген аймақтар арасындағы тығыз өзара тәуелділікке негізделген
Бас мейіргердің ЕПУ-дағы емдік тамақтануды ұйымдастыруын бақылау
кредиттер саны — 3
бақылау түрі -емтихан
Бағдарлама аяқталғаннан кейін білім алушылар қолданыстағы нормативтік құжаттарға сәйкес стандартты
диеталық үстелдер, Епу-да жұмысты ұйымдастырудың негізгі қағидаттары, тәртібі, мәзірді құруды бақылау
және мониторинг және бракераж комиссиясында жұмыс істеу туралы білім мен дағдыларды алады
Стандартталған құралдарды валидациялау және бейімдеу әдістері
кредиттер саны — 3
бақылау түрі -емтихан
Пән теориялық негіздерді, жарамдылық түрлерін және құралдардың сенімділігін бағалау әдістерін қоса
алғанда, стандартталған құралдарды валидациялау мен бейімдеудің негізгі аспектілерін қамтиды.
Докторанттар тесттерді аудару және мәдени бейімдеу әдістерін зерттейді, олардың жарамдылығы мен
сенімділігін бағалау үшін статистикалық талдау жүргізуді үйренеді
Мейірбике ғылымында ғылыми зерттеулер жүргізудің этикалық аспектілері
кредиттер саны — 3
бақылау түрі -емтихан
Мейірбике ғылымында ғылыми зерттеулер жүргізуді реттейтін негізгі этикалық принциптер мен нормалар.
Курс ғылыми адалдықты қамтамасыз ету, зерттеуге қатысушылардың құқықтарын қорғау және ғылыми
деректердің сапасын арттыру үшін осы принциптерді сақтаудың маңыздылығына назар аударады
Педагогикалық тәжірбие
кредиттер саны — 3
бақылау түрі-д/с
Педагогикалық практика мазмұнында оқу пәндерін оқытуды, докторанттардың оқу қызметін
ұйымдастыруды, пән бойынша ғылыми-әдістемелік жұмысты, оқытудың интерактивті әдістемелерін қолдануды, докторанттарды даярлау бейінін ескере отырып, ақпараттық педагогикалық технологияларды
пайдалануды қоса алғанда, оқу-тәрбие процесін жүзеге асыру бойынша педагогикалық қызмет элементтері
ұсынылған.
Зерттеу тәжірбиесі
кредиттер саны — 3
бақылау түрі-д/с
Қоғамдық денсаулық сақтаудағы зерттелетін құбылыстарды/процестерді бағалау. Фактор мен нәтиже
арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды анықтау. Қоғамдық денсаулық сақтаудағы талдамалық және
обсервациялық зерттеулер. Ғылыми хат: түсінік аппараты, ғылыми жарияланымның түрлері, қағидаттары
мен талаптары. Дәлелді және қоғамдық денсаулық сақтау. Ғылыми және ақпараттық іздестіру. Қоғамдық
денсаулық сақтаудағы зерттеулер саласындағы басымдықтарды айқындау және бағдарламаларды әзірлеу.
Тағылымдамадан өтуді және докторлық диссертацияны орындауды қоса алғанда, докторанттың
ғылыми-зерттеу жұмысы
Кредиттер саны — 123
Бақылау түрі-д/с
Зерттеу әдістерін талдау және меңгеру, қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы өзекті проблемаларды
айқындау және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін бағалау.