Қос дипломдық білім беру бағдарламасы
Бағдарлама шифрі: 6В10120
Факультет: Қоғамдық денсаулық сақтау мектебі
БББ миссиясы: білікті, бәсекеге қабілетті кадрларды даярлау, Психология және медицина саласындағы заманауи ғылыми жетістіктерге негізделген клиникалық психологияның негізгі бағыттары бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Ұсынылған миссия Қазақстан Республикасында психикалық денсаулық саласындағы жаңа бағыттың дамуына сәйкес келеді.
ББ мақсаты: этикалық және кәсіби стандарттарға сәйкес дәлелді клиникалық қызметтерді ұсына алатын мамандарды даярлау жеке тұлғаның психологиялық денсаулығын сақтау. Психологиялық проблемалары бар адамдарға профилактикалық, психокоррекциялық және оңалту қызметтерін көрсетуге қабілетті.
OН1-қолайлы инклюзивті орта үшін қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын, әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті, білім беру мен денсаулық сақтаудағы теңдік пен қол жетімділік принциптерін қолдану.
OН 2-жоғары деңгейдегі сыни және креативті ойлау дағдыларын меңгеру, кәсіби мәселелерді шешу үшін өзін-өзі реттеу және рефлексия қабілетіне ие болу.
OН 3-цифрлық технологиялар мен халықтың денсаулығын қорғауды пайдалануда этикалық мәселелер мен құқықтық нормаларды білу мен сақтауды көрсету.
OН 4-кәсіби құндылықтармен, көзқарастармен және мінез-құлықпен байланысты іргелі білімді қолдану; сыни тұрғыдан ойлау және пәнаралық байланыстарды талдау.
OН 5-эмпирикалық зерттеу жүргізу және нәтижелерді жазбаша және ауызша түрде көрсету, зерттеу және клиникалық қызмет үлгілерін жасау.
OН 6-этикалық және құқықтық нормаларға байланысты жалпы кәсіби құзыреттерді көрсету, халықтың денсаулығына қамқорлық жасау үшін қажетті білімді қолдану.
OН 7-психологиялық қызмет алушылармен тиімді қарым-қатынас орнату және қолдау, клиникалық қызмет көрсету мақсаттарын ескере отырып, дәлелді араласу жоспарларын әзірлеу.
OН 8-зерттеу әдіснамасы және статистикалық талдау саласында пәнге тән білімді қолдану.
OН 9-түпнұсқа ғылыми жұмыстарды құрылымдау, эмпирикалық зерттеулер жүргізу және нәтижелер туралы жазбаша және ауызша есеп беру.
OН 10-тұлғаның психологиялық жай-күйі, мінез-құлық реакциялары, жеке тұлға мен әлеуметтік топтардың іс-әрекетінің сипаты бойынша сарапшының құзыреттерін көрсету.
OН 11-неврологиялық, психосоматикалық, патопсихологиялық проблемалары бар клиенттерге психологиялық жұмыстың алдын алу, диагностикалау, түзету және оңалту бағдарламаларын жоспарлау.
OН 12-клиникалық зерттеулердің нәтижелерін түсіндіру, кеңес беру бағдарламаларын құру және есептер шығару.
Кредиттер саны-5
Бақылау түрі-емтихан
Курстың мақсаты: студенттерге психологиядағы іргелі ұғымдар мен теориялар туралы жан-жақты түсінік беру және психологиялық зерттеулерді бағалау мен түсіндіруде сыни ойлау дағдыларын дамытуға көмектесу. Студенттер мінез-құлық пен психикалық процестерге әсер ететін биологиялық, әлеуметтік және мәдени факторлар туралы тереңірек түсінік алады. Курстың соңында студенттер психология саласы туралы нақты түсінік алады және байланысты салаларда әрі қарай оқуға жақсы дайындалады.
Несиелер саны-4
Бақылау түрі-емтихан
Мақсаты: студенттерді аурулардың алдын алуға, ауруларды еңсеруге, табысты әлеуметтік-психологиялық бейімделуге, оңалтуға бағытталған балалардың, жасөспірімдер мен ересектердің денсаулығын сақтау және нығайту мақсатында клиникалық психология білімін қажет ететін мамандардың кәсіби қызметінің қолданбалы саласымен таныстыру. Пәнді оқу кезінде студент клиникалық психология, нейропсихология және Патопсихология саласындағы тұжырымдамалық аппаратты, сондай-ақ психодиагностиканың негізгі әдістері мен әдістерін меңгереді.
Бақылау түрі-емтихан
Курс адамдардың ойларын, сезімдерін және мінез-құлқын олар бар әлеуметтік контексте қалыптастыру жолдарын зерттеуге бағытталған.
Курс барысында студенттер адамның әлеуметтік мінез-құлқының негізінде жатқан психологиялық процестер туралы терең түсінік алады және осы саладағы зерттеулер мен теорияларды сыни тұрғыдан бағалай алады. Әлеуметтік психологияны зерттеу студенттерге әлеуметтік-психологиялық зерттеулерді жүргізу және түсіндіру бойынша практикалық тәжірибе береді.
Бақылау түрі-емтихан
Пәнді игерудің мақсаты білім алушылардың эволюцияның негізгі кезеңдері, жүйке жүйесінің құрылымы мен жұмыс істеу принциптері, неврологияның пәні, әдістері мен міндеттері туралы жүйелі теориялық және қолданбалы білім алуы, сондай-ақ білім алушыларды әртүрлі неврологиялық аурулары бар пациенттерге көмек көрсету шеңберінде практикалық міндеттерді іске асыруға даярлау болып табылады.
Бақылау түрі-емтихан
Мақсаты: студенттердің денсаулық жағдайына әсер ететін психологиялық факторларды бағалау принциптері мен әдістерін игеруі. Студенттер психогендік ауруларды болжау дағдыларын игереді. Психологиялық денсаулықты бағалаудың әртүрлі құралдарын қолдануды үйреніңіз. Олар психосоматикалық бұзылулар, соның ішінде соматоформалық бұзылулар, созылмалы ауырсыну туралы біледі, осы бұзылуларды диагностикалау, түзету және емдеудегі соңғы жетістіктермен танысады.
Бақылау түрі-емтихан
Курстың мақсаты: студенттерге отбасылық кеңес беру және терапия принциптері мен тәжірибелері туралы түсінік беру. Студенттер отбасылық терапия сеанстарын өткізу және отбасыларға кері байланыс пен қолдау көрсету дағдыларына ие болады. Олар психикалық денсаулық пен әл-ауқатты нығайту үшін психологиялық бұзылулармен жұмыс жасағанда отбасындағы қатынастарды талдай алады.
Бақылау түрі-емтихан
Мақсаты: психологиялық зерттеулер жүргізу үшін қажетті математикалық және статистикалық әдістердің негіздерін түсіну және қолдану. Студенттер деректерді талдау және түсіндіру үшін статистикалық бағдарламаларды қалай пайдалану керектігін үйренеді және нақты деректерге қатысты сыни ойлау мен проблемаларды шешу дағдыларын дамытады. Олар математикалық және статистикалық ойлау дағдыларын игереді, математика мен статистиканың мінез-құлықты түсінуді қалыптастырудағы рөлін түсінеді.
Бақылау түрі-емтихан
Мақсаты: медициналық құқықтың негізгі теориялық мәселелерін зерттеу. Пәнді игеру нәтижесінде студент: медициналық көмекті құқықтық реттеуді талдауға, халық өтінішінің құқықтық негіздерін баяндауға, Денсаулық сақтау саласындағы азаматтардың құқықтарын және оларды қорғау тәсілдерін ашуға қабілетті болады. Медициналық қызмет саласындағы этикалық талаптарға, медицина қызметкерлерінің құқықтарын қорғау тәсілдеріне, сондай-ақ денсаулық сақтау саласындағы құқық бұзушылықтар мен қылмыстар жасағаны үшін медициналық ұйымдар мен медицина қызметкерлерін заңды жауапкершілікке тарту ерекшеліктеріне назар аудару.
Бақылау түрі-емтихан
Мақсаты: студенттерде психологиялық таным пәні ретінде жеке тұлға туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Студенттер тұлғаның дамуына әсер ететін биологиялық және қоршаған орта факторлары туралы біледі. Курс сонымен қатар тұлға мен тұлғаның бұзылуының соңғы зерттеулерін қамтиды және студенттерге клиникалық психология, Әлеуметтік психология және өндірістік-ұйымдастырушылық психология сияқты салаларда тұлғалық зерттеулердің практикалық қолданылуына шолу жасайды.
Бақылау түрі-емтихан
Мақсаты: өткен ғасырда жетекші психологтар ұсынған тұлға теорияларының кең ауқымын зерттеу. Студенттер тарихи контекстті, негізгі ұғымдарды, зерттеу әдістерін және олардың практикалық қолданылуын біледі. Тұлғаға классикалық психоаналитикалық, бихевиористік, когнитивті және гуманистік көзқарастарды талдайды.
Бақылау түрі-емтихан
Мақсаты: білім алушылар дамуға әсер ететін биологиялық және қоршаған орта факторлары туралы түсінік алады. адамның бүкіл өмірінде болатын психологиялық, когнитивті және әлеуметтік өзгерістер. Курстың соңында студенттер даму зерттеулерін бағалау және түсіндіру үшін қажетті дағдылар мен білімді қалыптастырады. Олар сондай-ақ психологиялық, когнитивті және әлеуметтік өзгерістердің өмір бойы адамның мінез-құлқын қалыптастыру арқылы өзара әрекеттесуі туралы тереңірек түсінікке ие болады
Бақылау түрі-емтихан
Курс аясында студенттер ерте балалық шақтан кәрілікке дейінгі физикалық, когнитивті, Әлеуметтік және эмоционалдық дамуды қамтитын бүкіл өмірлік цикл бойы адамның даму процестерін терең зерттейді. Сондай-ақ генетика, қоршаған орта және мәдениет сияқты әртүрлі факторлардың тұлғаның дамуына әсерін игереді.
Бақылау түрі-емтихан
Курс танымдағы, тұлғадағы және мінез-құлықтағы жеке айырмашылықтарды түсіну және өлшеу тәсілдерін зерттеуге бағытталған. Студенттер жеке айырмашылықтардың динамикалық табиғатын түсіну үшін қажетті дағдылар мен білімдерге ие болады және нақты жағдайларда дифференциалды психологиялық принциптерді қолдана алады. Жеке айырмашылықтарды бағалауға байланысты этикалық және құқықтық нормалар туралы білім алады.
Бақылау түрі-емтихан
Мақсаты: интеллект, жеке қасиеттер, оқу стильдері, мотивация және эмоциялар сияқты даралықтың әртүрлі аспектілерін зерттеу. Дәрістер, семинарлар мен практикалық жұмыстардың үйлесімі арқылы студенттер адам табиғаты мен тәжірибесінің әртүрлілігін жақсы түсіну және құрметтеу үшін осы ұғымдарды іс жүзінде қолдануға мүмкіндік алады.
Бақылау түрі-емтихан
Мақсаты: неврологиялық және нейропсихологиялық бұзылуларды бағалау, диагностикалау және емдеуде нейропсихологиялық принциптер мен әдістерді қолдану.
Пәнді оқу нәтижесінде
студенттер әртүрлі стандартталған сынақтарды, мінез-құлық бақылауларын және басқа бағалау құралдарын пайдалануды қоса алғанда, жан-жақты нейропсихологиялық бағалауды жүргізудің практикалық тәжірибесіне ие болады.
Курстың соңында студенттер неврологиялық және нейропсихологиялық бұзылулары бар науқастарға сапалы көмек көрсету үшін қажетті дағдылар мен білімге ие болады. Олар сондай-ақ осы бұзылулардың күрделі және динамикалық сипатын жақсы түсінеді және бұл білімді нақты әлемде қолдана алады.
Бақылау түрі-емтихан
Курс мидың және жүйке жүйесінің жұмысын терең түсінуге мүмкіндік береді, мидың жекелеген аймақтарының жұмысын, ақпаратты қалыптастыру және сақтау механизмдерін, реттеу және үйлестіру процестерін талқылайды. Студенттер бұл ұғымдарды қабылдау, есте сақтау, ойлау және эмоциялар сияқты нақты психикалық функциялармен байланыстыруды үйренеді.
Бақылау түрі-емтихан
Мақсаты: генетикалық аурулардың молекулалық негіздерін мұрагерлікке, оларды диагностикалауға, түзетуге және алдын алуға үйрету. Студенттер ДНҚ, РНҚ және ақуыздардың құрылымы, генетикалық ақпаратты беру механизмдері, генетикалық аурулардың негізгі кластары туралы білім алады. Оқыту барысында диагностикалық әдістермен жұмыс істеудің негізгі дағдылары, сондай-ақ генетикалық аурулармен байланысты этикалық аспектілер туралы хабардар болу қалыптасады.
Бақылау түрі-емтихан
Бұл медициналық курс генетика негіздері туралы білімді игеруге, адам геномын, генетикалық ақпаратты беру механизмдерін және әртүрлі аурулардың генетикалық себептерін түсінуге бағытталған. Студенттер аурудың тұқым қуалаушылық принциптері, олардың мутациялары туралы білімді игереді, олардың пайда болуы мен дамуы жасушалардың тұқым қуалайтын аппаратындағы әртүрлі ақаулар мен бұзылулармен байланысты.
Бақылау түрі-емтихан
Курстың мақсаты-психикалық саланың белгілі бір бұзылуының белгілерін (симптомдарын), олардың комбинациясын (синдромдарын) зерттеу. Білім алушылар өздерінің клиникалық көрінісінің психикалық қызметінің бұзылуының объективті заңдылықтары және оның динамикасы, науқас адамның психикалық қызметіндегі бұзылған функциялар туралы түсінікке ие болады. Студенттер психикалық бұзылуларды жіктеудің халықаралық жүйелерін қолдана алады, терапевтік және іс-шараларды жүргізу, психикалық ауруларды болжау және алдын алу дағдыларын игереді. Олар әртүрлі ғылыми мектептердегі түзету және емдеу тәсілдерінің айырмашылығын түсінеді.
Бақылау түрі-емтихан
Курстың мақсаты: адам іс-әрекетіндегі психикалық функциялардың бұзылуының этиологиясын, клиникалық көрінісін және динамикасын зерттеу. Студенттер зерттеу дағдыларына ие болады және эндогендік және экзогендік психикалық бұзылуларды ажыратады және дәрігерлермен бірге пациенттерді емдеуге қатысады. Тұлғаның психикалық функцияларын зерттеуді үйреніңіз. Курс барысында олар түсінеді психикалық бұзылулар адамдардың өмір сапасына қалай әсер етеді. Курс сонымен қатар пациенттермен жұмыс істеудің деонтологиялық аспектілерін қарастырады.
Бақылау түрі-емтихан
Мақсаты: жыныстық бұзылулардың функционалдық аспектілерін, соның ішінде сексопатологияда қарастырылатын мінез-құлық, жеке және әлеуметтік аспектілерді зерттеу. Пәнді игеру нәтижесінде студент жыныстық бұзылулардың био-психо-әлеуметтік себептерін түсіне алады.
Бақылау түрі-емтихан
Курс жыныстық мінез-құлық пен оның адам өміріндегі рөлі туралы жан-жақты түсінік береді. Студенттер жыныстық физиология мен жыныстық дамуға байланысты мінез-құлық ерекшеліктерін қарастырады және үйренеді. Жыныстық бағдарды, жыныстық денсаулықты, жыныстық қатынасты және жыныстық қатынасқа байланысты мәселелерді анықтайтын генетикалық және әлеуметтік факторлардың күрделі өзара әрекеттесуін қарастырыңыз.
Бақылау түрі-емтихан
Мақсаты: психиканың сенсорлық және перцептивті процестерінің нейрондық және физиологиялық негіздерін зерттеу.
Студенттер физиологиялық реакциялардың эмоцияларға, мотивацияға және мінез-құлыққа қалай әсер ететіні туралы білім алады. Физикалық және психикалық өнімділіктің психологиялық бұзылыстарын бағалау және түзету үшін психофизиологияны қолдану дағдыларын алады.
Студенттер мазасыздық пен депрессия сияқты психологиялық бұзылуларды бағалау және түзету, сондай-ақ Физикалық және психикалық өнімділікті бағалау туралы біледі.
Бақылау түрі-емтихан
Мақсаты: студенттерге психикалық денсаулық жағдайында тәуелділіктің күрделілігі туралы жан-жақты түсінік беру, алдын-алу, зиянды азайту және қалпына келтіру мүмкіндігі. Студенттерге жүйелік мәселелерді сыни тұрғыдан талдауға, тәуелділіктің әртүрлі түрлеріне бейім адамдарға кеңес беру және түзету дағдыларын дамытуға және қолдануға шақырылады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар тиісті мамандықтағы дәрігерлермен бірлесіп дені сау және патологиялық тұлғаны, дистрессті, тәуелділік мінез-құлық нысандарын диагностикалау дағдыларын қолдана алады.
Бақылау түрі-емтихан
Курс алкоголизм мен нашақорлықтан ойынға және Интернетке тәуелділікке дейінгі тәуелділіктің әртүрлі формаларын зерттеуге бағытталған. Студенттер түсінуді үйренеді сыртқы жағдайлар және генетикалық бейімділік бірқатар адамдарда зиянды әдеттер, тәуелділіктің дамуына әсер ететін психологиялық, әлеуметтік және биологиялық факторлар, сондай-ақ алдын алу және емдеу әдістері қалыптасады.
Бақылау түрі-емтихан
Пән психотерапияның пайда болу тарихымен, жалпы теориялық және әдістемелік мәселелермен, психотерапия бағыттарымен танысуға арналған. Қазіргі заманғы тәсілдер, дамудың, оқытудың, психикалық денсаулықты қорғаудың, оның ішінде балалар мен жасөспірімдердің психологиялық проблемаларын шешу дағдылары туралы идеяларды қалыптастыруға ерекше назар аударылады
Бақылау түрі-емтихан
Курс психоанализ, когнитивті мінез-құлық терапиясы, гештальт терапиясы, жүйелік терапия және т.б. қоса алғанда, негізгі психотерапия әдістеріне шолу болып табылады. Теориядан басқа, студенттер бұл әдістерді іс жүзінде қолдана алады.
Бақылау түрі-емтихан
Курстың мақсаты жеке тұлға мен адамдар тобын психологиялық бағалау мен диагностиканы қолдану тәсілдерін зерттеуге бағытталған. Студенттер психологиялық бағалауда қолданылатын әртүрлі әдістер мен әдістер туралы, соның ішінде құрылымдық сұхбаттар, өзін-өзі бағалау өлшемдері және мінез-құлық бақылаулары туралы біледі. Нақты жағдайларда психодиагностиканы қолдану үшін қажетті дағдылар мен білім алады. Психикалық денсаулыққа байланысты психологиялық процестер туралы терең түсінік қалыптасады.
Бақылау түрі-емтихан
Курсты оқу барысында студенттер тұлға психологиясы мен әлеуметтік психологияда қолданылатын зерттеу әдістерін меңгереді. Студенттер жеке тұлға мен топтық мінез-құлықтың әртүрлі аспектілерін зерттеу үшін сауалнамалар, сұхбаттар, тесттер, бақылау, эксперименттер сияқты әдістерді қолдануды үйренеді. Зерттеу мақсаттарына сәйкес әдістерді таңдауды үйреніңіз.
Бақылау түрі-емтихан
Мақсаты: студенттерге клиникалық психология бойынша зерттеулер жүргізуге байланысты бірегей мәселелер мен ойларға баса назар аудара отырып, зерттеу дизайнын құру, деректерді жинау және талдау туралы жан-жақты түсінік беру. Студенттер зерттеу мақалаларын бағалау, сондай-ақ зерттеу есептерін жазу тәжірибесіне ие болады. Осы салада жоғары сапалы зерттеулер жүргізу үшін қажетті дағдылар мен білім алады. Олар ғылыми қатаңдықтың маңыздылығын және клиникалық психология саласындағы білімнің ғылыми деректерінің рөлін тереңірек түсінеді.
Бақылау түрі-емтихан
Мақсаты: студенттерге клиникалық психология бойынша зерттеулер жүргізуге байланысты бірегей мәселелер мен ойларға баса назар аудара отырып, зерттеу дизайнын құру, деректерді жинау және талдау туралы жан-жақты түсінік беру. Студенттер зерттеу мақалаларын бағалау, сондай-ақ зерттеу есептерін жазу тәжірибесіне ие болады. Осы салада жоғары сапалы зерттеулер жүргізу үшін қажетті дағдылар мен білім алады. Олар ғылыми қатаңдықтың маңыздылығын және клиникалық психология саласындағы білімнің ғылыми деректерінің рөлін тереңірек түсінеді.
Бақылау түрі-емтихан
Мақсаты: когнитивті-мінез-құлық терапиясының негізгі элементтерін және терапевтік араласу дағдыларын игеру.
Студенттер когнитивті мінез-құлық терапиясының әртүрлі аспектілері туралы біледі, сеанстарды өткізуде және кері байланыс пен тұтынушыларға қолдау көрсетуде тәжірибе жинақтайды. Психологиялық бұзылулардың кең ауқымын емдеуде және түзетуде дәлелді тәжірибе мен когнитивті мінез-құлық терапиясының рөлі туралы түсінік алады.
Бақылау түрі-емтихан
Мақсаты: бейімделу мінез-құлқын, барабар орнату жүйелерін қалыптастыруды біріктіретін түзетудің ең тиімді әдістерін зерттеу. Студенттер ақыл мен ұтымдылықты қолдану арқылы өзін-өзі бұзатын когнитивті процестерді қалай тануға болатындығын және эмоцияларды неғұрлым адекватты түрде білдіруді үйренеді. Клиенттерден подсознание деструктивті мінез-құлық үлгілерін тану, содан кейін конструктивті мінез-құлықтың пайдасына жою дағдыларын алады.
Бақылау түрі-емтихан
Мақсаты: практикалық психологиялық білім мен теориялық негіздеме саласы ретінде суицидологияға тұтас көзқарас қалыптастыру. Суицидология мен аутодеструктивті мінез-құлық психологиясының негізгі теорияларын, суицидологияның әдіснамалық негіздерін зерттеу, Психодиагностика дағдыларын қалыптастыру, суицидтік және аутоконструктивті мінез-құлқы бар адамдарға психологиялық көмек көрсету.
Бақылау түрі-емтихан
Мақсаты: суицид қаупі бар жасөспірімдердің мінез-құлқының алдын алу және түзету жолдары мен құралдарын зерттеу. Студенттер әлеуметтік-психологиялық дезадаптациямен жұмыс істеу дағдыларын игереді, жасөспірімдердің суицидтік мінез-құлқының әртүрлі себептері мен ерекшеліктерін анықтауға үйренеді. Олар туындаған қиындықтарды ерікті түрде жеңудің, өзін-өзі реттеу және жасөспірімдердің өзін-өзі жүзеге асыру қабілеттерін қалыптастыру жолдары туралы біледі.
Бақылау түрі-емтихан
Мақсаты: алкогольді және басқа психоактивті заттарды қолдану салдарынан болатын психикалық бұзылулардың, бұзылулардың жіктелуін зерттеу.
Пәнді игеру нәтижесінде студент: органикалық, эндогендік, экзогендік және соматогендік психикалық бұзылуларды саралауға; мінез-құлық бұзылыстарының этиологиясы мен патогенезін түсінуге; психикалық бұзылуларды емдеу мәселелеріне қатысуға, профилактика мен оңалтудың негізгі принциптерін түсінуге қабілетті болады.
Бақылау түрі-емтихан
Мақсаты: медицинада, медициналық этикада, биомедициналық этикада пациентке бағытталған көзқарас тұрғысынан пациентке адамгершілік қатынасты қалыптастыруға ықпал ету.
Курс барысында студенттер белгілі бір клиникалық жағдайда қажет психологтың сындарлы қарым-қатынасының вербалды және вербалды емес әдістерінің белгілі бір жиынтығын қолдануға үйретіледі: «психолог-пациент», «психолог-пациенттің туысы», «психолог-дәрігер», «психолог-медбике», «психолог-психолог».
Осы курстың соңында студент медицинадағы этикалық қиын жағдайларда клиникалық жағдайларды шешуде сындарлы кері байланысты талдайды және береді.
Бақылау түрі-емтихан
Мақсаты: психологтың жұмысына қатысты психологиялық сараптаманың әдіснамасы мен әдістері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру, сондай-ақ психологиялық сараптама жүргізу дағдыларын дамыту. Білім алушы ғылыми жетістіктерді сыни талдауды қолдана бастайды, зерттеу және практикалық мәселелерді шешуде идеялар қалыптастырады, нақты жағдайды ескере отырып, сараптаманың психологиялық әдістерін таңдайды; алынған деректерді талдайды және түсіндіреді, зерттеу нәтижелерінің егжей-тегжейлі есебін дайындайды, қорытынды жасайды.
Таңдау компоненті (БД/ТК)
Бақылау түрі-емтихан
Мақсаты: жеке, отбасылық және топтық кеңес беруді қоса алғанда, кеңес берудің әртүрлі тәсілдерін зерттеу.
Курс студенттерге этикалық және құқықтық нормаларды сақтай отырып, әртүрлі салаларда кеңес берудің практикалық қолданылуына шолу жасайды. Студенттер кеңес беру және терапия арқылы психологиялық және эмоционалдық қиындықтарды шешу үшін қажетті дағдылар мен білім алады.
Бақылау түрі-емтихан
Курстың мақсаты психологиялық кеңес беру технологиялары мен әдістерінің кең ауқымын, соның ішінде сұхбаттарды, бақылауды, тестілеуді және т.б. қарастыру болып табылады. Студенттер жеке басының тиімділігін арттыру мақсатында адамдарға кәсіби психологиялық көмек көрсету дағдыларын меңгереді. Тәжірибелік дағдыларды дамытуға және мамандықтың этикалық аспектісіне көп көңіл бөлінеді.
Бақылау түрі-емтихан
Мақсаты: студенттерге Патопсихология саласында практикалық тәжірибе беру, сондай-ақ студенттердің психикалық бұзылуларды бағалау, диагностикалау және емдеуде патопсихологиялық принциптер мен әдістерді қолдануы. Студенттер психикалық денсаулықтың әртүрлі бұзылулары, соның ішінде мазасыздық, депрессия, биполярлық бұзылыс және Патопсихология саласындағы басқалар туралы практикалық тәжірибе мен білім алады және психикалық ауытқулары бар науқастарға сапалы көмек көрсету үшін қажетті дағдылар мен білімге ие болады.
Бақылау түрі-емтихан
Бұл курс студенттерге әртүрлі психикалық және неврологиялық бұзылулармен байланысты психикалық белсенділіктің патологиялық өзгерістерін диагностикалауға үйретеді. Бұған типтік белгілерді зерттеу, стандартты диагностикалық құралдарды қолдану және емдеу жоспарларын жасау кіреді.
Бақылау түрі-емтихан
Мақсаты: АСД психологиялық диагностикалау әдістерімен танысу, студенттердің аутизм спектрі бұзылған балалармен Психокоррекциялық жұмыстың мазмұны мен технологиялары туралы түсініктерін қалыптастыру. Студент қабілетті болады: бұзылыстың нозологиясы туралы ақпаратты анықтау және талдау; пациентті (Клиентті) психодиагностикалық тексеру деректерін өңдеу және талдау, егжей-тегжейлі құрылымдық психологиялық қорытынды тұжырымдау, алдын алу, емдеу, оңалту мақсатында психологиялық араласу бағдарламаларын әзірлеу.
Бақылау түрі-емтихан
Курс нейропсихологиялық бұзылулардан туындаған тұлғаның бұзылуын зерттейді. Бұл бұзылулардың түрі мен сипатын, олардың жеке тұлғаның мінез-құлқы мен әлеуметтік қызметіне әсерін, сондай-ақ түзету және оңалту әдістерін талқылауды қамтиды.
Бақылау түрі-емтихан
Мақсаты: девиантты мінез-құлықты, соның ішінде қылмыстық мінез-құлықты және әлеуметтік ауытқулардың басқа түрлерін зерттеу. Оқушылар адамдардың неліктен девиантты мінез-құлыққа бейім екенін түсіндіретін теориялар туралы біледі және девиантты мінез-құлықтың пайда болуының жеке, ситуациялық және мәдени факторларының рөлін зерттейді. Студенттер девиантты мінез-құлықты бағалау және түзету туралы біледі, соның ішінде психотерапияны қолдану, когнитивті мінез-құлық терапиясы девиантты зерттеудің әртүрлі тәсілдерінің күшті және әлсіз жақтарын бағалау үшін сыни ойлау дағдылары.
Бақылау түрі-емтихан
Курс девиантты мінез-құлықтың әртүрлі түрлерін, соның ішінде қылмыстық мінез-құлықты, нашақорлықты, алкоголизмді және т.б. зерттейді. Девиантты мінез-құлықтың себептері мен салдары, сондай-ақ оның алдын алу мен түзетудің Әлеуметтік және психологиялық тәсілдері талқыланады.
Оқу практикасы
Кредиттер саны-2
Бақылау түрі-емтихан
Практиканың мақсаты: қызметтің негізгі бағыттарымен, проблемаларымен, кәсіпорынның даму перспективаларымен танысу, ұйымның құрылымымен танысу, клиникалық психологтың қызметін реттейтін нормативтік құжаттардың мазмұнын зерттеу. Студенттер жеке адамдар мен топтардың сипаттамалары мен әртүрлі әрекеттеріне талдау жасайды. Олар денсаулықты сақтаудағы, тәрбие, еңбек және ұйымдастырушылық қызмет процестеріндегі психологиялық факторлардың рөлі туралы түсінік алады
Несиелер саны-1
Бақылау түрі-емтихан
Мақсаты: психологтың жұмысына қатысты психологиялық сараптаманың әдіснамасы мен әдістері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру, сондай-ақ психологиялық сараптама жүргізу дағдыларын дамыту. Білім алушы ғылыми жетістіктерді сыни талдауды қолдана бастайды, зерттеу және практикалық мәселелерді шешуде идеялар қалыптастырады, нақты жағдайды ескере отырып, сараптаманың психологиялық әдістерін таңдайды; алынған деректерді талдайды және түсіндіреді, зерттеу нәтижелерінің егжей-тегжейлі есебін дайындайды, қорытынды жасайды.
Өндірістік практика
Кредиттер саны-5
Бақылау түрі-емтихан
Мақсаты: білім алушылардың кәсіптік-практикалық даярлығы шеңберінде практикалық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру, алдыңғы тәжірибеде (оқу) алған дағдылар мен дағдыларды бекіту. Студенттер кәсіби цикл пәндері бойынша теориялық білімдерін тереңдетеді және бекітеді
Несиелер саны-11
Бақылау түрі-емтихан
Мақсаты: білім алушылардың кәсіптік-практикалық даярлығы шеңберінде практикалық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру, алдыңғы тәжірибеде (оқу) алған дағдылар мен дағдыларды бекіту. Студенттер кәсіби цикл пәндері бойынша теориялық білімдерін тереңдетеді және бекітеді.
Кредиттер саны-5
Бақылау түрі-емтихан
Мақсаты: практикалық қызметте психологиялық ғылымдардың теориялық негіздерін игеру барысында алынған дағдыларды қолдану, оның тәуелсіз еңбек қызметіне дайындығын тексеру.
Бағдарламаның шифрі: 7M04105
Факультеті: Магистратура және докторантура бөлімі
Миссиясы: Денсаулық сақтауды басқару мен экономикасының міндеттерін кешенді шеше алатын, медициналық бизнесті дамыту стратегиясын әзірлеп, кәсіпқойлар тобын қалыптастыруға қабілетті және жаңа бизнес-технологияларды тиімді пайдалана алатын басшылардың жаңа буынын даярлау.
Мақсаты: Денсаулық сақтау жүйесінің жетекші компаниялары мен мемлекеттік мекемелерінде қазіргі заманғы бизнес-процестерді табысты басқару үшін белгілі бір білімі мен дағдылары бар жоғары буын менеджерлерін, бизнестің қазіргі және болашақ басшыларын, кәсіпкерлерді даярлау.
ОН1 Практикалық бизнес мәселелерін шешу үшін ұйымдастырушылық саясаттың әртүрлі элементтерін және олардың орын алатын уақытын салыстыру.
ОН2 Бизнес-құрылымдардың негізгі үрдістерін, негізгі корпоративтік қаржылық шешімдер мен корпоративтік мақсаттарды анықтау және талдау.
ОН3 Бизнес-шешімдерді қабылдау кезінде менеджердің іс-әрекетінің этикалық жағын бағалау
ОН4 Денсаулық сақтаудың ақпараттық жүйелерін медициналық ұйымның талаптарын сақтау қабілеті тұрғысынан салыстыру.
ОН5 Ұйым деңгейінде стратегиялық жоспарлау мен басқаруға талдау жүргізу.
ОН6 Тұлғааралық қарым-қатынас әдістерін пайдалану, басқару процесінде қызметкерлерге ақпаратты тиімді жеткізу.
ОН7 Денсаулық сақтау саласындағы менеджмент саласындағы Жобаларды басқару құралдары мен әдістерін қолдану.
ОН8 Нормативтік-құқықтық актілерді ескере отырып, денсаулық сақтау саясатын жетілдіру бойынша ұйымдастырушылық-басқарушылық және қаржылық талдау жүргізу.
ОН9 Кәсіби қызметте менеджмент саласындағы ғылыми зерттеулер деректерін жоспарлау, талдау және бағалау дағдыларын пайдалану.
Кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру бойынша пәндер блогы
ЖОО компоненті
кредиттер саны – 3
бақылау түрі – емтихан
Курс магистранттарға алдыңғы функционалдық курстарды және олардың жұмыс орнындағы тәжірибесін біріктіруге мүмкіндік береді. Курс соңында магистранттар стратегияны әзірлеу және іске асыру тұжырымдамаларын түсіндіре білуі керек; оларды стратегияны әзірлеу және іске асыру үшін тұтас және көп функциялы тұрғыдан қолдана білу; нақты жағдайларды бағалау және стратегиялық шешімдерді ұсыну; командалық жұмыста сенімді бизнес-талдау жүргізу
кредиттер саны – 3
бақылау түрі – емтихан
Курс магистранттарды бизнес-аналитикаға — бизнестің барлық салалары арасындағы байланыс байланысына тереңдетеді. Курс соңында магистранттар бизнес-талдаудың тұжырымдамалары мен жалпы әдістерін білуі керек; бизнес-талдаудың шығармашылық жан-жақты элементтерін түсініп, бағалай білуі керек; фирмалар мен ұйымдар стратегиясының перспективаларына байланысты талдау мен іс-әрекеттің күрделілігін білуі керек; озық бизнес/ұйымдастырушылық талдау жасай білуі керек
Тұлғалық даму және көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру пәндерінің блогы
ЖОО компоненті
кредиттер саны – 3
бақылау түрі — емтихан
Курс көшбасшылықты жетілдіруге қол жеткізу үшін `Жол картасын` ұсынады. Курс соңында магистранттар нақты бизнес-контексте көшбасшылық тәсілдері мен стильдерін түсіндіру үшін теориялық идеяларды қолдана білуі керек; ұйымдастырушылық мәселелерді шешу үшін көшбасшылық стратегияларының репертуарын қолдана білуі керек; көшбасшылық теорияларын, модельдері мен шеңберлерін түсіну негізінде көшбасшылық стиліне үлес қосуы керек
кредиттер саны – 3
бақылау түрі — емтихан
Курс магистранттарды стратегиялық жоспарлау, денсаулық сақтау саясатын зерттеу үшін денсаулық сақтау, қоғамдық денсаулық сақтау және санақ деректерін талдауға, қорытындылауға, басқаруға, түсіндіруге және беруге үйрету. Бітіргеннен кейін магистранттар медициналық қызметке қол жеткізуге әсер ететін әлеуметтік, экологиялық, экономикалық мәселелерді, оның нәтижелерін талдауға негізделген конференцияда жариялау немесе презентация жасау үшін эмпирикалық жұмыс дайындайды
Кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру бойынша пәндер блогы
Таңдау компоненті
кредиттер саны – 4
бақылау түрі — емтихан
Курс әлемдегі мінез-құлық ғылымдары мен персоналды басқару тәжірибесінің синтезіне негізделген адами капиталды басқарудың негізгі принциптері мен әдістерімен таныстырады. Курсты зерделегеннен кейін магистранттар адам ресурсының сипатын анықтай алуы керек; адами капиталды басқарудың әдістері мен әдістерінің негізгі жиынтығы; нақты компаниялардың әкімшілік қажеттіліктерін талдау; олардың адами капиталға деген қазіргі қажеттіліктерін анықтау
кредиттер саны – 4
бақылау түрі — емтихан
Курс адами капиталды басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін енгізеді, негізгі кадрлық мәселелерді анықтау және типтік мәселелерді шешу үшін адам ресурстарын басқару принциптері мен әдістерін қолдануды үйретеді
кредиттер саны – 4
бақылау түрі — емтихан
Курс халықтың әртүрлі категорияларының өкілдерімен жеке жұмыста қолданылатын әдіс ретінде кейсті басқару туралы білім жүйесін қалыптастырады; істі басқару әдістерін қолдануға дайындығы мен қабілеті, клиенттің мақсатына жетудің тиімді жолын таңдау үшін жеке клиент картасын жасау
кредиттер саны – 3
бақылау түрі — емтихан
Курс денсаулық сақтау саясатына, денсаулық сақтауды қаржыландыруға, денсаулық сақтаудың жаһандық нарықтарына және трансшекаралық денсаулық сақтауға бағытталған халықаралық денсаулық сақтау жүйелерін зерттейді
кредиттер саны – 3
бақылау түрі — емтихан
Курс денсаулық сақтау ұйымдарында сапаны басқарудың негізгі құрылымдары мен процестерін зерделеуге, бағалауға және енгізуге арналған құралдарды ұсынады. Үздіксіз жақсарту үшін бүкіл ұйымның міндеттемесін дамытуға интегративті тәсіл қолданылады. Нақты жағдайларды талдау және практикалық оқыту арқылы курс қатысушыларды клиникалық және басқарушылық жағдайларда сапаны басқарудың әртүрлі әдістерін қолдануға дайындайды
кредиттер саны – 4
бақылау түрі — емтихан
Курс магистранттарды денсаулық сақтаудың күрделі және алуан түрлі әлемінде қарқынды дамып келе жатқан медициналық информатикамен таныстыруға арналған. Курс ақпараттың тарихын, ағымдағы қолданылуы мен болашағын, деректерді жинауды, сақтауды және өңдеуді қоса алғанда, ақпараттық технологияларды басқаруды; клиникалық және әкімшілік ақпараттық жүйелерді; стандарттарды; қауіпсіздікті; шешім қабылдауды қолдауды; медициналық информатиканың әдістері мен принциптерін түсінуді ашады
кредиттер саны – 4
бақылау түрі — емтихан
Курс магистранттарды денсаулық сақтауды басқару контекстіндегі заңнамамен және этикалық мәселелермен таныстырады, денсаулық сақтаудағы ықтимал құқықтық мәселелерді тануға және шешімдерді ұсынуға үйретеді. Курс кәсіби этикалық кодекстерді және олардың жеке және кәсіби адалдыққа қатынасын қарастырады; корпоративтік этика, оның ішінде пациенттер мен мүдделі тараптар алдындағы міндеттер, әлеуметтік жауапкершілік және ақпаратты ашу
кредиттер саны-3
бақылау түрі- д/с
Барлық магистранттар шетелдік ұйымдарда тәжірибеден өтуге міндетті
кредиттер саны-18
бақылау түрі- д/с
Магистранттың эксперименттік-зерттеу жұмысы магистрлік жоба қорғалатын, ғылыми жаңалығы мен практикалық маңыздылығы бар өзекті мамандықтың негізгі проблемаларына сәйкес келуі керек, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдана отырып орындалады
Атауы: MBA Денсаулық сақтаудағы менеджмент
Бағдарлама шифрі: 7M04104
Факультет: Магистратура және докторантура бөлімі
Миссиясы:Денсаулық сақтауды басқару мен экономиканың міндеттерін кешенді шешуге, медициналық бизнесті дамыту стратегиясын әзірлеуге, кәсіпқойлар командасын қалыптастыруға және жаңа бизнес пен ІТ шешімдерін тиімді пайдалануға қабілетті басшылардың жаңа буынын даярлау.
Мақсаты:Денсаулық сақтау саласындағы жетекші компаниялар мен мемлекеттік мекемелерде өз мансабын табысты ілгерілетуге мүмкіндік беретін басқарушылық білімі мен дағдылары бар болашақ менеджерлерді даярлау.
ОН1 Әртүрлі денсаулық сақтау ұйымдарындағы өзгерістерді басқару үшін көшбасшылық қасиеттерді пайдалану.
ОН2 Компаниялар мен жобаларға іргелі талдау және қаржылық бағалау жүргізу.
ОН3 Бизнес-шешімдер қабылдау кезінде менеджердің іс-әрекетінің этикалық жағын бағалау.
ОН4 Басқарушылық шешім қабылдау үшін шығармашылық, сыни және рефлексивті ойлауды көрсету.
ОН5 Компанияның қолданыстағы ұйымдық құрылымын талдау және оның әлсіз жақтарын табу.
ОН6 Жұмыс орнындағы қызметкерлердің мінез-құлқы мен қарым-қатынасының әртүрлі түрлерін салыстыру.
ОН7Әр түрлі компаниялардың негізгі әкімшілік қажеттіліктерін және адам капиталын басқарудағы ағымдағы қажеттіліктерді анықтау.
ОН8 Күрделі мәселелерді талдау және оларды ұсыныстар алу үшін ұйымның мүмкіндіктерімен салыстыру.
ОН9 Денсаулық сақтау менеджменті саласындағы нақты зерттеу жоспарын әзірлеу.
Кәсіби құзыреттерді қалыптастыру бойынша пәндер блогы
Жоғары оқу орны компоненті
кредиттер саны-3
бақылау түрі- емтихан
Курс магистранттарға алдыңғы функционалдық курстарды және олардың жұмыс орнындағы тәжірибесін ықпалдастыруға мүмкіндік береді. Курс соңында магистранттар стратегияны әзірлеу және іске асыру жөніндегі тұжырымдамаларды түсіндіре білуі тиіс; оларды тұтас және көп функциялы көзқарастар тұрғысынан стратегияны әзірлеу және іске асыру үшін қолдануға; нақты жағдайларды бағалау және стратегиялық шешімдер ұсыну; командалық жұмыста шынайы бизнес-талдау жүргізуге құқылы.
кредиттер саны-3
бақылау түрі- емтихан
Курс магистранттарды бизнес-аналитикаға — бизнестің барлық салалары арасындағы коммуникациялық буынға тереңдетеді. Курстың соңына қарай магистранттар бизнес-талдаудың тұжырымдамалары мен жалпы әдістерін білуі тиіс; бизнес-талдаудың көп қырлы шығармашылық элементтерін түсіну және бағалау; фирмалар мен ұйымдар стратегиясының перспективаларына байланысты талдау мен іс-қимылдың күрделілігін білу; алдыңғы қатарлы бизнес/ұйымдастырушылық талдау жүргізе білу.
Тұлғалық даму және көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру пәндерінің блогы
ЖОО компоненті
кредиттер саны-6
бақылау түрі- емтихан
Курс магистранттарды стратегиялық жоспарлау, денсаулық сақтау саясатын зерттеу үшін денсаулық сақтау, қоғамдық денсаулық және халық санағы бойынша деректерді талдауға, жалпылауға, басқаруға, түсіндіруге және беруге үйретеді. Магистранттар аяқталғаннан кейін медициналық қызмет көрсетуге қол жеткізуге әсер ететін әлеуметтік, экологиялық, экономикалық проблемаларды талдауға негізделген конференцияға жариялау немесе таныстыру үшін эмпирикалық жұмысты дайындайды.
кредиттер саны-3
бақылау түрі- д/с
Курс болашақ менеджердің қарым-қатынас, хат жазу, таныстыру және тұлғааралық қарым-қатынастың практикалық дағдыларын дамытады. «Үздік тәжірибелер», басшылық қағидаттар мен тәжірибе негізінде магистранттар осы ұсынымдарды практикада қолдана алады және өз жұмыстары туралы пікірлер алады. Курс көбінесе сыныпта талқылаулар мен жаттығуларға сүйене отырып, семинар форматында болады.
Кәсіби құзыреттерді қалыптастыру бойынша пәндер блогы
Таңдау компоненті
кредиттер саны-5
бақылау түрі- емтихан
Курс адами капиталды басқарудың негізгі қағидаттарымен және әдістерімен таныстырады, негізгі кадрлық мәселелерді айқындау және типтік проблемаларды шешу үшін адами ресурстарды басқарудың қағидаттары мен әдістерін қолдануды үйретеді.
кредиттер саны-5
бақылау түрі- емтихан
Курс адами капиталды басқарудың негізгі қағидаттарымен және әдістерімен таныстырады, негізгі кадрлық мәселелерді айқындау және типтік проблемаларды шешу үшін адами ресурстарды басқарудың қағидаттары мен әдістерін қолдануды үйретеді.
кредиттер саны-5
бақылау түрі- емтихан
Курс қаржы менеджменті саласындағы білімді жетілдіруге және қаржы құралдарын іс жүзінде қолдануға, қаржы нарықтарын, қаржыландыру көздерін және капитал құнын стратегиялық түсінуге және бағалауға, капитал салымдарын, тәуекелді бағалауға, акциялар мен компанияларды бағалауға ықпал етеді. Курс аяқталғаннан кейін магистранттар қаржы саласындағы проблемаларды талдай білуі тиіс; компаниялардың нақты жағдайларына сыни талдау жүргізу.
кредиттер саны-5
бақылау түрі- емтихан
Курс халықтың әртүрлі санаттарының өкілдерімен жеке жұмыста пайдаланылатын әдіс ретінде кейс-менеджмент туралы білім жүйесін қалыптастырады; кейс-менеджмент әдістерін қолдануға, клиенттің мақсаттарына қол жеткізудің неғұрлым тиімді тәсілін таңдау үшін клиенттің жеке картасын жасауға дайындығы мен қабілеті.
кредиттер саны-5
бақылау түрі- емтихан
Курс денсаулық сақтау ұйымдарында сапаны басқарудың негізгі құрылымдары мен процестерін зерделеуге, бағалауға және енгізуге арналған құралдарды ұсынады. Барлық ұйымның ұдайы жақсартуға бейімділігін дамытуға интеграциялық тәсіл қолданылады. Нақты жағдайларды талдау және практикалық оқыту арқылы курс қатысушыларды клиникалық және басқарушылық жағдайларда сапаны басқарудың әртүрлі әдістерін пайдалануға дайындайды.
кредиттер саны-5
бақылау түрі- емтихан
Курс денсаулық сақтау саясатына, денсаулық сақтауды қаржыландыруға, денсаулық сақтаудың жаһандық нарықтарына, сондай-ақ трансшекаралық денсаулық сақтауға ерекше көңіл бөле отырып, халықаралық денсаулық сақтау жүйелерін зерделейді.
кредиттер саны-5
бақылау түрі- емтихан
Курс магистранттарды денсаулық сақтауды басқару тұрғысынан заңнамамен және этикалық проблемалармен таныстырады, денсаулық сақтаудағы әлеуетті құқықтық проблемаларды тануға және шешімдерді ұсынуға үйретеді. Курс кәсіби этикалық кодекстерді және олардың жеке және кәсіби адалдыққа қатынасын қарастырады; пациенттер мен мүдделі тараптар алдындағы міндеттерді, әлеуметтік жауапкершілікті және ақпаратты ашуды қоса алғанда, корпоративтік әдеп.
кредиттер саны-5
бақылау түрі- емтихан
Курс деректерді талдау және синтездеу, белгілі бір бизнес-міндеттерге сәйкес келетін модельдер мен сандық әдістерді айқындау, осы әдістерді қолдану және нәтижелерді түсіндіру үшін құралдарды және тиісті әдіснаманы пайдаланудың талдамалық қабілетін дамытады.
кредиттер саны-5
бақылау түрі- емтихан
Магистранттар топтық жобалар мен жаттығулар аясында денсаулық сақтау саласын талдау тақырыптарын зерттейді. Қолданбалы веб-талдау дағдыларын алу үшін магистранттар Google Analytics, Yandex Metrics, Power Bi және т.б. бағдарламалармен жұмыс істейтін болады.
кредиттер саны-5
бақылау түрі- емтихан
Курс сандық маркетингтік коммуникация негіздерімен таныстырады. Магистранттар маркетингтік мақсаттарға қол жеткізуге көмектесу үшін ұйымдардың цифрлық коммуникация стратегияларын дәстүрлі бұқаралық ақпарат құралдарына қалай біріктіре алатынын зерделейді. Магистранттар аяқтағаннан кейін маркетингті қалыптастыратын іргелі үрдістерді және цифрлық экономикадағы маркетингтің жаңа талаптарын анықтай алады
кредиттер саны-5
бақылау түрі- емтихан
Курстың мақсаты — денсаулық сақтау экономикасының құрылымы мен даму бағыттарын түсіну. Курс шеңберінде магистранттар денсаулық сақтау индикаторларын бағалау практикасы мен мақсатын сипаттай білуі тиіс; денсаулық сақтау экономикасының көрсеткіштерін талдауда экономикалық және әлеуметтік контекстерді көрсетуге; оның параметрлерін, индикаторлары мен мақсаттарын сипаттау.
кредиттер саны-5
бақылау түрі- емтихан
Денсаулық сақтаудағы экономика және басқару курсын зерделеу денсаулық сақтауды басқаруды барабар дербес бағалау дағдыларын игеруге, баға белгілеу әдістерін меңгеруге, пайданың оңтайлы нормасын және ресурстарға нақты қажеттілікті айқындауға мүмкіндік береді; әлеуметтендірудің табысты тәсілдеріне жүйелі талдау жүргізу әдістемесін игеруге; басқару қызметі үшін, әсіресе экономикалық салада қажетті релевантты ақпаратты іздеу.
кредиттер саны-5
бақылау түрі- емтихан
Курстың мақсаты — денсаулық сақтау технологияларын бағалаудың бағалаудан бастап оларды реттеу мақсатында жаңа технологиялардың нарықтық өміршеңдігін белгілеуге дейінгі түрлі қосымшаларын түсіну. Курс шеңберінде магистранттар денсаулық сақтау технологияларын бағалау практикасы мен мақсатын сипаттай білуі тиіс; медициналық технологияларды бағалауда эпидемиологиялық және әлеуметтік контексті көрсетуге; олардың параметрлерін, индикаторлары мен мақсаттарын сипаттау.
кредиттер саны-5
бақылау түрі- емтихан
Курс менеджерге технологияларды дамыту мен пайдалануды тиімді басқаруға, құбылыстардың ауқымы мен күрделілігін, экономика мен технологияларды және технологиялық инновацияларды басқаруға байланысты мәселелер мен проблемаларды түсінуді дамытуға мүмкіндік беретін ұғымдармен, модельдермен және әдістермен таныстырады.
кредиттер саны-5
бақылау түрі- емтихан
Курстың мақсаты — магистранттардың басқару саласындағы проблемаларды ғылыми зерттеу әдістері туралы теориялық және қолданбалы білім алуы. Осы курсты аяқтағаннан кейін магистранттар зерттеу процестерін (оқу, бағалау және дамыту) білуін көрсете білуі тиіс; желілік дереккөздерді пайдалана отырып әдебиетке шолу жасауға; әртүрлі материалдарға сілтеме жасау үшін халықаралық форматтарды қолдануға; зерттеу есебінің негізгі элементтерін дайындау.исследовательского отчета.
кредиттер саны-5
бақылау түрі- емтихан
Курс магистранттардың зерттеу құзыреттілігін және алған білімдері мен іскерліктерін өзінің ғылыми зерттеуін ұйымдастыруда және өзінің кәсіби қызметінде ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыруда қолдануға дайындығын қалыптастырады.
Тұлғалық даму және көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру пәндерінің блогы
Таңдау компоненті
кредиттер саны-6
бақылау түрі- емтихан
Курс магистранттарды денсаулық сақтаудың күрделі және алуан түрлі әлемінде жылдам дамып келе жатқан медициналық информатикамен таныстыруға арналған. Курс ақпараттың тарихын, ағымдағы қолданылуын және болашағын, деректерді жинауды, сақтауды және өңдеуді қоса алғанда, ақпараттық технологияларды басқаруды ашады; клиникалық және әкімшілік ақпараттық жүйелер; стандарттар; қауіпсіздік; шешім қабылдауды қолдау; медициналық информатиканың әдістері мен принциптерін түсіну.
кредиттер саны-6
бақылау түрі- емтихан
Магистранттар денсаулық сақтау объектілерін басқару саласындағы қызмет туралы білім алады. Бағам
пациенттердің сапасының, рентабельділігінің және әсерінің жедел факторларына жүгінеді. Курс аяқталғаннан кейін магистранттар денсаулық сақтау мен объектілерді басқаруға әсер ететін басқару процестерін, операциялық және функционалдық факторларды талдай білуі тиіс; денсаулық сақтаудағы ресурстар мен объектілердің сапасы мен пәрменділігін қамтамасыз ету.
кредиттер саны-5
бақылау түрі- емтихан
Курс көшбасшылыққа жету үшін «жол картасын» ұсынады. Курс соңында магистранттар нақты бизнес-контексте көшбасшылық тәсілдері мен стильдерін түсіндіру үшін теориялық идеяларды қолдана білуі тиіс; ұйымдастыру проблемаларын шешу үшін көшбасшылық стратегиялардың репертуарын қолдануға; өз көшбасшылық стиліне көшбасшылық теорияларын, модельдері мен шеңберлерін түсіну негізінде үлес қосу.
кредиттер саны-5
бақылау түрі- емтихан
Курс тақырыптық зерттеулердің, жобалық жұмыстардың, тапсырмалар мен далалық зерттеулердің көмегімен оның операцияларының ұйымдастыру құрылымы мен ағынын түсінуге мүмкіндік береді. Магистранттар жағдайды жұмыс орнындағы қарым-қатынас тұрғысынан талдай алады; саналы ойлаудың қарым-қатынас пен мінез-құлыққа әсерін түсіндіру; стереотиптердің қабылдауға әсері, ынталандыру мен эмоциялардың қызметкерлердің уәждемесіне әсері.
кредиттер саны-3
бақылау түрі- д/с
Барлық магистранттар шетелдік ұйымдарда тәжірибеден өтуге міндетті.
кредиттер саны-8
бақылау түрі- д/с
Магистрант үшін өндірістік практика одан әрі зерттеу жұмысын жүргізу мақсатында нақты ұйым, кәсіпорын базасында жүзеге асырылады. Практика шеңберінде магистрант алған теориялық білімін бекітеді, зерттеу жұмысының талдамалық бөлігін жазу үшін материал жинауды жүзеге асырады.
кредиттер саны-30
бақылау түрі- д/с
Денсаулық сақтау менеджменті саласындағы іргелі және қолданбалы зерттеулер үшін жаңа ғылыми нәтижелер алу; ғылыми шығармашылық әдіснамасын игеру, ғылыми ұжым құрамында ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын алу; денсаулық сақтау менеджментін зерттеудің теориялық және эксперименттік әдістерін игеру.





