Интернатура
Бағдарлама шифрі: 6В10110
Факультет: Педиатрия мектебі
ББ мақсаты: үздіксіз кәсіби дамуға дайын озық инновациялық технологияларды қолдана отырып, дәлелді медицина қағидаттарына сәйкес педиатрия саласында диагностикалық, емдік және профилактикалық іс-шараларды өз бетінше жүргізу үшін қажетті білім, білік және практикалық дағдыларды меңгерген, кәсіптік білім беру стандартының талаптарына жауап беретін дәрігер-педиатрды даярлау.
Білім беру бағдарламасының миссиясы
кәсіби қызметті тиімді орындау үшін теориялық білімі мен практикалық дағдылары бар жоғары білікті және еңбек нарығында сұранысқа ие педиатр-дәрігерлерді даярлау.
|
№ |
Бағдарламаны оқытудың соңғы нәтижелері (РО) Түлек қабілетті болады: |
ОСН коды |
|
1. |
Пациентке бағытталған сапалы емдеуді қамтамасыз етуде клиникалық және биомедициналық ғылымдардың білімін қолдану. Қазіргі классификацияларды ескере отырып, дифференциалды диагностика жүргізу және диагнозды тұжырымдау. |
РО1 |
|
2. |
Балалардың жиі кездесетін аурулары бар пациенттерге клиникалық, зертханалық-аспаптық тексерулерді жоспарлау, жүргізу және талдау дағдыларын қолдану |
РО2 |
|
3. |
Дәлелді медицина қағидаттары бойынша балалық шақтағы пациенттерде қауіпсіз тиімді емдеуді таңдау және бағалау. Шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда айғақтарды анықтау және білікті көмек көрсету |
РО3 |
|
4. |
Медициналық есепке алу-есеп құжаттамасын, оның ішінде медициналық ақпараттық жүйелерде ресімдеу және жүргізу |
РО4 |
|
5. |
Балалардың денсаулық жағдайын қалыптастыруға және нығайтуға, сырқаттанушылық пен өлімді азайтуға бағытталған ерте араласу бойынша скринингтік және профилактикалық іс-шаралар кешенін жүргізу. Клиникалық хаттамаларға және медициналық көмек көрсету стандарттарына сәйкес педиатриялық бейіндегі пациенттерге диспансерлік бақылау жүргізу. Оңалту шаралары. |
РО5 |
|
6. |
Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастырушылық өрісі шеңберінде әрекет ету |
РО6 |
|
7. |
Пациенттермен, оның қоршаған ортасымен тиімді қарым-қатынас жасау және пациенттердегі ауруларды емдеуге және алдын алуға кешенді тәсілді қамтамасыз ету үшін көпсалалы командалардың құрамында әріптестерімен жұмыс істеу |
РО7 |
|
8. |
Дәлелді медицинаның ғылыми тәсілдерін, әдістері мен принциптерін қолдану мен оларды клиникалық тәжірибеде және үнемі кәсіби жетілдіру үшін қолдану. |
РО8 |
|
Бейіндік пәндер |
|
|
Балалар пульмонологиясы Кредиттер саны – 3 |
Стационарлық жағдайда балаларға медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыруды зерттеу. Тыныс алу органдарының жиі кездесетін аурулары кезінде балалар мен жасөспірімдерде диагностика, дифференциалды диагностика, емдеу, асқынулардың алдын алу. Тыныс алу органдарының ауруларын диагностикалау мен емдеудің клиникалық хаттамаларын зерттеу. Балалардағы тыныс алу органдарының ауруларын зертханалық-аспаптық диагностикалау және алынған нәтижелерді түсіндіру бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. |
|
Балалар кардиологиясы Кредиттер саны – 3 |
Бағдарламаны іске асыру шеңберінде білім алушылар балаларда жиі кездесетін жүрек-қантамыр жүйесінің аурулары кезінде ерте диагностикалау, мүгедектікті төмендету және пациенттердің өмір сүру сапасын арттыру мақсатында ауырлығын бағалау, барысын болжау және уақтылы патогенетикалық терапия тағайындау дағдыларын меңгереді. |
|
Балалар ревматологиясы Кредиттер саны – 3 |
Пән балалар мен жасөспірімдерде жиі кездесетін ревматикалық аурулардың этиологиясын, патогенезін, клиникалық көріністерін, диагностикасын, лечения және алдын алуды зерттеуге бағытталған. Педиатрдың одан әрі практикалық қызметі және көпсалалы топтағы аралас мамандармен өзара іс-қимыл үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыруды, диагностика мен емдеудің клиникалық хаттамаларын білуді, зертханалық-аспаптық диагностика әдістері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыруды және алынған нәтижелерді түсіндіруді қамтамасыз етеді. |
|
Балалар гастроэнторологиясы Кредиттер саны – 3 |
Стационарлық жағдайда балаларға медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыруды зерттеу. Балалар мен жасөспірімдерде жиі кездесетін гастроэнтерологиялық ауруларды диагностикалау, дифференциалды диагностикалау, емдеу, асқынулардың алдын алу. Диагностика мен емдеудің клиникалық хаттамаларын зерттеу. Зертханалық-аспаптық диагностика әдістері және алынған нәтижелерді түсіндіру бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Гастроэнтерологиялық патологиясы бар балаларға дифференциалды диагностика жүргізу және медициналық көмек көрсету. |
|
Балалар эндокринологиясы Кредиттер саны – 3 |
Стационарлық жағдайда балаларға медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыруды зерттеу. Эндокриндік жүйенің жиі кездесетін ауруларында балалар мен жасөспірімдерде диагностика, дифференциалды диагностика, емдеу, асқынулардың алдын алу. Эндокриндік жүйенің ауруларын диагностикалау мен емдеудің клиникалық хаттамаларын зерттеу. Балалардағы эндокриндік жүйе ауруларын зертханалық-аспаптық диагностикалау және алынған нәтижелерді түсіндіру бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. |
|
Балалар нефрологиясы Кредиттер саны – 3 |
Стационарлық жағдайда балаларға медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыруды зерттеу. Диагностика, дифференциалды диагностика, емдеу, жиі кездесетін нефрологиялық аурулары бар балалар мен жасөспірімдердегі асқынулардың алдын алу. Диагностика мен емдеудің клиникалық хаттамаларын зерттеу. Зертханалық-аспаптық диагностика әдістері және алынған нәтижелерді түсіндіру бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Дифференциалды диагностика жүргізу және нефрологиялық патологиясы бар балаларға медициналық көмек көрсету. |
|
Балалар гематологиясы Кредиттер саны – 3 |
Стационарлық жағдайда балаларға медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыруды зерттеу. Диагностика, дифференциалды диагностика, емдеу, балалар мен жасөспірімдерде жиі кездесетін гематологиялық аурулардағы асқынулардың алдын алу. Диагностика мен емдеудің клиникалық хаттамаларын зерттеу. Зертханалық-аспаптық диагностика әдістері және алынған нәтижелерді түсіндіру бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Гематологиялық аурулары бар балаларға дифференциалды диагностика жүргізу және медициналық көмек көрсету. |
|
Неонатология Кредиттер саны – 3 |
Пән босану залында Жаңа туған нәрестеге медициналық көмек көрсету, алынған нәтижелерді түсіндіре отырып клиникалық және зертханалық-аспаптық тексерулер жүргізу, дифференциалды диагностика, перзентханада жаңа туған нәрестелерді қауіпсіз және тиімді басқаруды таңдау, аурудың нәтижесін болжау және профилактикалық іс-шаралар жүргізу білімдері мен дағдыларын қалыптастырады, жаңа туған нәрестенің ата-аналарымен және әріптестерімен тиімді өзара іс-қимыл жасайды. |
|
Балалар неврологиясы Кредиттер саны – 3 |
Пән дәлелді медицина тұрғысынан балалардағы ең көп таралған неврологиялық ауруларды жіктеу, этиопатогенез, клиникалық көріністер, диагностика, терапияның негізгі принциптері саласындағы білімді, дағдыларды қалыптастырады. |
|
Амбулаториялық-емханалық педиатрия Кредиттер саны – 8 |
Пән балаларда жиі кездесетін жұқпалы және жұқпалы емес аурулардың алдын алу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады, соның ішінде қауіп факторларын бағалау, вакцинация әдістері, жеке және қоғамдық гигиена, денсаулықты сақтау және өлімді азайту үшін тамақтану. |
|
Педиатриядағы жедел медициналық көмек Кредиттер саны – 3 |
Пән жас ерекшеліктерін ескере отырып, балалардағы ең жиі кездесетін шұғыл медициналық көмек, дифференциалды диагностика, диагностиканың білімі мен дағдыларын қалыптастырады |
|
Балалардың жұқпалы аурулары Кредиттер саны – 7 |
Пән дәлелді медицина тұрғысынан балалардағы ең көп таралған жұқпалы ауруларды жіктеуге, этиопатогенезге, клиникалық көріністерге, диагностикаға, заманауи терапияның негізгі принциптеріне қатысты білім, шеберлік мен дағдыларды қалыптастырады. |
|
Балалар фтизиатриясы Кредиттер саны – 2 |
Пән эпидемиология, патогенез, диагностиканың заманауи әдістері, дифференциалды диагностика, клиника, балалардағы өкпе және өкпеден тыс туберкулезді емдеу және алдын алу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. |
|
Балалар хирургиясы Кредиттер саны – 4 |
Пән педиатрдың балалардағы хирургиялық аурулардың диагностикасы, жіктелуі, этиопатогенезі, клиникалық көріністері, ағымы мен асқынулары, сондай-ақ пациенттерді консервативті емдеу және басқару принциптері бойынша білімі мен дағдыларын қалыптастырады. |
|
Педиатрдың тәжірибесінде диагностиканың сәулелік әдістері Кредиттер саны – 2 |
Пән балалардағы ағзалар мен жүйелердің жиі кездесетін ауруларының рентгенологиялық белгілері мен синдромдарын анықтау, дифференциалды Рентгенологиялық диагностика жүргізу, радиологиялық диагностика алгоритмін құрастыру, олардың ішіндегі ең тиімдісін пайдалана отырып, рентгенологиялық әдістердің тәуекелдерін бағалау негізінде білім мен дағдыларды қалыптастырады |
|
Таңдау компоненті |
|
|
МСАК жағдайында ерте жастағы балаларды патронаждық бақылау Кредиттер саны – 4 |
Пән балалардың денсаулығын нығайтуға және сырқаттанушылықты азайтуға бағытталған нақты және спецификалық емес профилактика жүргізу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. Педиатр ауытқулары бар балаларды динамикалық бақылауды жүзеге асырады, баланың денсаулығын қалпына келтіру және бейімделу үшін жағдайды кешенді бағалауды және оңалту шараларын жүргізеді. |
|
МСАК деңгейіндегі балаларды оңалту Кредиттер саны – 4 |
ДДҰ мен ЮНИСЕФ әзірлеген жүкті және жас балаларға патронаждық қызмет көрсетудің әмбебап-прогрессивті моделі Қазақстанда БҰҰ-ның Тұрақты даму мақсаттарына қол жеткізу үшін «Денсаулық» бағдарламасы шеңберінде енгізілуде. Ол медициналық-әлеуметтік қауіптерді бағалауға, отбасын қолдауға, оң тәрбие беруге және балалар мен ата-аналардың денсаулығы мен әл-ауқатын нығайтуға бағытталған. |
|
Тыныс алу жолдарының аурулары бар балалардағы вентиляциялық функцияны МСАК деңгейінде бағалау Кредиттер саны – 4 |
Балалардағы өкпені функционалды диагностикалаудың заманауи әдістері тыныс алу жүйесінің негізгі функцияларын бағалауға мүмкіндік береді. Спирография және спирометрия — желдету функциясын бағалаудың және бронхиалды обструкцияны анықтаудың «алтын стандарты» ең қолжетімді және ақпараттылығы болып табылады. Тыныс алу бұзылыстарын скрининг үшін пикфлоуметрия қолданылады. |
|
Балалардағы электрокардиография Кредиттер саны – 4 |
Электрокардиография (ЭКГ) — балалардағы жүрек ауруларын диагностикалау және бақылау үшін қолданылатын жүректің электрлік белсенділігін бағалаудың инвазивті емес әдісі. Цикл барысында білім алушылар ЭКГ-ны алып тастауды және түсіндіруді, мамандардың кеңесін талап ететін жүрек патологиялары мен шұғыл жағдайлардың дифференциалды диагностикасын меңгереді. |
|
Балалардағы сирек кездесетін аурулар Кредиттер саны – 4 |
Электив балалардағы тұқым қуалайтын аурулардың өзекті мәселелеріне арналған. Балалардағы сирек кездесетін аурумен ауыратын науқасты басқарудың заманауи менеджментін қамтитын оқу бағдарламасы дәрігер интернге дәлелді медицина мен заманауи фармакотерапия негізінде медициналық көмек көрсетудің қажетті білімі мен дағдыларын береді. |
|
Ерте жастағы балалардың әл-ауқатындағы педиатрия алгоритмдері Кредиттер саны – 4 |
Модуль студенттерде 0-3 жастағы балаларға медициналық көмек көрсету, ауруларды диагностикалау, емдеу және алдын алу, баланың дамуын бағалау бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. Денсаулықты нығайтуға, отбасын қолдауға, пәнаралық өзара әрекеттесуге және аурулардың, жарақаттардың және даму бұзылыстарының алдын алуға ерекше назар аударылады. |
|
Жаңа туған нәрестелерді қарқынды емдеу технологиялары Кредиттер саны – 4 |
Пән босану залында Жаңа туған нәрестеге медициналық көмек көрсету, туылғаннан кейінгі жағдайды тұрақтандыру, алынған нәтижелерді түсіндіре отырып, клиникалық және зертханалық-аспаптық тексерулер жүргізу, дифференциалды диагностика, перзентханада жаңа туған нәрестелерді қауіпсіз және тиімді басқаруды таңдау, аурудың нәтижесін болжау және профилактикалық іс-шаралар жүргізу, Жаңа туған нәрестенің ата-аналарымен және әріптестерімен тиімді өзара іс-қимыл жасау дағдыларының білімі мен негіздерін қалыптастырады. |





