Д.Драпер атындағы Коммуникативтік дағдылар орталығы ҚазҰМУ профессорлық оқытушық құрамына «ПОҚ коммуникативтік біліктілігі. Оқушылардың коммуникативтік дағдыларын бағалау және дамыту» атты оқытудың I – бөлімінің аяқталғанын хабарлайды (10.12.2012ж – 19.12.2012ж).




23.01.2013

 

Д.Драпер атындағы Коммуникативтік дағдылар орталығы ҚазҰМУ профессорлық оқытушық құрамына «ПОҚ коммуникативтік біліктілігі. Оқушылардың коммуникативтік дағдыларын бағалау және дамыту» атты оқытудың I – бөлімінің аяқталғанын хабарлайды (10.12.2012ж – 19.12.2012ж).

Семинар Д.Драпер атындағы коммуникативтік дағдылар орталығы адам ресурстарын дамыту басқармасымен бірлесе отырып ұйымдастырылған.

Прфессорлық оқытушылық құрамының семинар бойынша анкеталарының нәтижелерінің анализі.

Өткізгендер:

  1.  Проф. М.А.Асимов – КДО жетекшісі және коммуникативтік дағдылар, психотерапия негіздері, жалпы және медициналық психология кафедрасының меңгерушісі (кіріспе дәрістер);
  2. А.О.Курбанова  – КДО бас маманы, кафедра ассистенті (тренингтер)
  3. П.В.Шеин – кафедра ассистенті (тренингтер)
  4. А.Ш.Давлетбакова – кафедра ассистенті (тренингтер)

ПО құрамының 37 анкетасын анализдеу(Дерматовенерология кафедрасының оқытушылары  – 8 адам, №1жалпы практикадағы дәрігерлер  резидентура және интернатура – 9 адам, Жедел медициналық жәрдем – 4 адам, Ішкі аурулар пропедевтикалары – 6 адам, Молекулярлы биология және генетика – 1 адам, Стоматолог -1адам, Эпидемиолог – 1 адам, Денсаулық сақтаудағы  менеджмент –1 адам, 6 анкета – мамандығы мен кафедрасын көрсетпеген.

Респонденттер өздерінің жауаптарында мыналарды маңызды деп есептеген:

Жағымды жақтар

1. Берілген ақпараттың қол жетімділігі және көрнекілігі, практикалық қолданылысы. 11 адам( 20%)
2. Семинарды жүргізу түрі – тренинг (практикалық жаттығулар, рөлдік ойындар, қатысушылар мен тренерлардың белсенділіктері, жұмысты нәтижеге жету мақсатында құрастыру) 21адам(39%)
3. Бағалау критерилерінің анықтығы (бағалау парақтары) 6 адам(11%)
4. Тренерлардың жұмыс істеуге қолайлы қарым-қатынас орната білулері (коммуникативтік біліктілік, белсенді тыңдау) 12 адам(22%)
5. «тренердің волонтерлігі» 1 адам(2%)
6. «бәрі ұнады» 3 адам(6%)

 

Жағымсыз жақтары

1. Қолайсыз уақыт (күннің 2-і жартысы, жұмыстан кейін) 12 адам (31%)
2. Басқалар Тыңдаушылардың асығыстығы 2 адам 11 адам (29%)
Үлкен топтар 2 адам
«соңғы сабақта басқа топқа қоса салды» 1 адам
« біз дәрігерміз, былай да былай коммуникативтік дағдыланғанбыз» 1 адам
«ақпараттың аздығы, оқытушыларды көп тыңдап үйреніп қалғанбыз» 1 адам
«тренингқа қатысушылардың пассивтілігі» 1 адам
«уақытылы басталмауы» 1 адам
«Тренердің тәжірибесінің аздығы» 1 адам
«қызықсыз» 1 адам
3. Жағымсыз жақтарды көрсетпеген 15 адам (40%)

 

Тілектер

1. Ұйымдастырушылық

Сұрақтарды жақсарту  бойынша

Жұмыс күнінің бірінші жартысында өткізу 3 7 адам (17,5%)
«кіші топтарда жұмыс істеу» 1
«Дискуссияны қызықтырақ өткізу үшін, қатысушылардың санын көбейту» 1
Кофе-брейктер ұйымдастыру 2
«Тренингті басқа орында өткізу» 1
2. Әдістемелік сұрақтарды жақсарту бойынша Тура осы бағытпен жүру, сабақтардың  көлемі мен жиілігін көбейту 10 18

(45%)

Барлық күш – жігерді студенттерге бағыттау 2
Тренингті дәрігерлерге , проффесорларға, кафедра доценттеріне, методисттерге, офис-регистраторларға,департаменттің адамдарына және т.б. өткізу. 3
Тақырыптық тренингтер өткізу:

«Стресспен күресу» және т.б.

3
3. Эмоциялық тілек Сәттілік, жұмыста жемісті болуларыңызды, шыдамдылық, денсаулық, әр қатысушының жандүниесіне кілт таба білулеріңізді тілеймін. 9(22,5%)
4. Тілек білдірмеді 6(15%)