Д.Драпер атындағы Коммуникативтік дағдылар орталығы ҚазҰМУ профессорлық оқытушық құрамына «ПОҚ коммуникативтік біліктілігі. Оқушылардың коммуникативтік дағдыларын бағалау және дамыту» атты оқытудың I – бөлімінің аяқталғанын хабарлайды (10.12.2012ж – 19.12.2012ж).
Семинар Д.Драпер атындағы коммуникативтік дағдылар орталығы адам ресурстарын дамыту басқармасымен бірлесе отырып ұйымдастырылған.
Прфессорлық оқытушылық құрамының семинар бойынша анкеталарының нәтижелерінің анализі.
Өткізгендер:
- Проф. М.А.Асимов – КДО жетекшісі және коммуникативтік дағдылар, психотерапия негіздері, жалпы және медициналық психология кафедрасының меңгерушісі (кіріспе дәрістер);
- А.О.Курбанова – КДО бас маманы, кафедра ассистенті (тренингтер)
- П.В.Шеин – кафедра ассистенті (тренингтер)
- А.Ш.Давлетбакова – кафедра ассистенті (тренингтер)
ПО құрамының 37 анкетасын анализдеу(Дерматовенерология кафедрасының оқытушылары – 8 адам, №1жалпы практикадағы дәрігерлер резидентура және интернатура – 9 адам, Жедел медициналық жәрдем – 4 адам, Ішкі аурулар пропедевтикалары – 6 адам, Молекулярлы биология және генетика – 1 адам, Стоматолог -1адам, Эпидемиолог – 1 адам, Денсаулық сақтаудағы менеджмент –1 адам, 6 анкета – мамандығы мен кафедрасын көрсетпеген.
Респонденттер өздерінің жауаптарында мыналарды маңызды деп есептеген:
Жағымды жақтар
1. | Берілген ақпараттың қол жетімділігі және көрнекілігі, практикалық қолданылысы. | 11 адам( 20%) |
2. | Семинарды жүргізу түрі – тренинг (практикалық жаттығулар, рөлдік ойындар, қатысушылар мен тренерлардың белсенділіктері, жұмысты нәтижеге жету мақсатында құрастыру) | 21адам(39%) |
3. | Бағалау критерилерінің анықтығы (бағалау парақтары) | 6 адам(11%) |
4. | Тренерлардың жұмыс істеуге қолайлы қарым-қатынас орната білулері (коммуникативтік біліктілік, белсенді тыңдау) | 12 адам(22%) |
5. | «тренердің волонтерлігі» | 1 адам(2%) |
6. | «бәрі ұнады» | 3 адам(6%) |
Жағымсыз жақтары
1. | Қолайсыз уақыт (күннің 2-і жартысы, жұмыстан кейін) | 12 адам (31%) | ||
2. | Басқалар | Тыңдаушылардың асығыстығы | 2 адам | 11 адам (29%) |
Үлкен топтар | 2 адам | |||
«соңғы сабақта басқа топқа қоса салды» | 1 адам | |||
« біз дәрігерміз, былай да былай коммуникативтік дағдыланғанбыз» | 1 адам | |||
«ақпараттың аздығы, оқытушыларды көп тыңдап үйреніп қалғанбыз» | 1 адам | |||
«тренингқа қатысушылардың пассивтілігі» | 1 адам | |||
«уақытылы басталмауы» | 1 адам | |||
«Тренердің тәжірибесінің аздығы» | 1 адам | |||
«қызықсыз» | 1 адам | |||
3. | Жағымсыз жақтарды көрсетпеген | 15 адам (40%) |
Тілектер
1. | Ұйымдастырушылық
Сұрақтарды жақсарту бойынша |
Жұмыс күнінің бірінші жартысында өткізу | 3 | 7 адам (17,5%) |
«кіші топтарда жұмыс істеу» | 1 | |||
«Дискуссияны қызықтырақ өткізу үшін, қатысушылардың санын көбейту» | 1 | |||
Кофе-брейктер ұйымдастыру | 2 | |||
«Тренингті басқа орында өткізу» | 1 | |||
2. | Әдістемелік сұрақтарды жақсарту бойынша | Тура осы бағытпен жүру, сабақтардың көлемі мен жиілігін көбейту | 10 | 18
(45%) |
Барлық күш – жігерді студенттерге бағыттау | 2 | |||
Тренингті дәрігерлерге , проффесорларға, кафедра доценттеріне, методисттерге, офис-регистраторларға,департаменттің адамдарына және т.б. өткізу. | 3 | |||
Тақырыптық тренингтер өткізу:
«Стресспен күресу» және т.б. |
3 | |||
3. | Эмоциялық тілек | Сәттілік, жұмыста жемісті болуларыңызды, шыдамдылық, денсаулық, әр қатысушының жандүниесіне кілт таба білулеріңізді тілеймін. | 9(22,5%) | |
4. | Тілек білдірмеді | 6(15%) |