ББ ҮИМБ «Медициналық-профилактикалық іс»

Миссия ББ: Еңбек нарығының қазіргі заманғы қажеттіліктерін ескере отырып, ЖОО түлектерінің бәсекеге қабілеттілігі мен сұранысын қамтамасыз ететін ел халқының санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласында мамандар даярлау үшін кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.

Цель ОП: Cанитариялық-эпидемиологиялық салауаттылықты қамтамасыз ету, халықтың денсаулығын сақтау және нығайту, санитариялық-гигиеналық қадағалауды жүзеге асыру бойынша кәсіби құзыреттерге ие гигиена және эпидемиология саласында жоғары білікті мамандарды даярлау..

Оқыту нәтижесі:

ON1 – Халықтың денсаулығын сақтау саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді анықтау және шешу үшін кәсіби қызметте іргелі, әлеуметтік-мінез-құлық, гигиеналық және эпидемиологиялық ғылымдар саласындағы білімді қолдану.

ON2 – Заманауи ақпараттық, коммуникациялық құралдар мен технологияларды пайдалана отырып, халықтың әртүрлі топтарының өкілдерімен нәтижелі өзара іс-қимыл жасау үшін тұлғааралық және коммуникативтік.

ON3 – Инфекциялық және инфекциялық емес сырқаттанушылықты, қоршаған ортаның, ауыз судың, өнеркәсіптік объектілердің, тамақ өнімдерінің, балалар мекемелерінің жай-күйін, аса қауіпті инфекциялардың, оның ішінде төтенше жағдайлар кезінде әкелінуін және таралуынан қорғау бойынша санитариялық-эпидемиологиялық қадағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және жүзеге асыру.

ON4 – Халықтың қауіпсіздігін қамтамасыз ету, денсаулығын сақтау және нығайту жөніндегі денсаулық сақтау жүйесінің қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерін, санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылық саласындағы есепке алу-есеп беру құжаттамасын қолдану.

ON5 – Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін дәлелдер мен биоэтика принциптеріне негізделген ақпаратты жинау, өңдеу және талдаудың заманауи әдістерін қолдана отырып түсіндіре білу.

ON6Денсаулық деңгейін арттыруға, тіршілік ету ортасының қауіпсіздігіне, халықты гигиеналық тәрбиелеуге бағытталған санитариялық-гигиеналық және эпидемияға қарсы (профилактикалық) іс-шараларды ұйымдастыру және жүргізу.

ON7 – Өзінің кәсіби қызметінің басымдықтарын, өмір бойы өзін-өзі бағалау және білім беру негізінде оны жетілдіру тәсілдерін анықтау және іске асыру.

 

1.№ ББ атауы Пәннің атауы, кредиттер саны Пәннің қысқаша мазмұны  
ЖОО компонент БП/ЖООК
    Модуль – Негізгі Медицина ғылымдары 1 бөлім
   

Медициналық биология және паразитология

 

Тұқым қуалайтын ақпаратты іске асыру механизмдері, тұқым қуалайтын ақпаратты беруге қатысатын ген құрылымы мен биомолекулалардың функциялары арасындағы байланыс, сондай-ақ өсу, бөліну, жөндеу, ісік трансформациясы және жасуша өлімі процестері, қалыпты өмірлік процестерді түсіну үшін қажетті ген экспрессиясын реттеу, сондай-ақ тұқым қуалайтын аурулардың себептері ретінде мутациялардың пайда болуына әкелетін бұзылулар туралы білімді қалыптастыру.  

Физиология негіздері

 

Физиология негіздерін зерттеу физиологияның мазмұнын, пәнін, зерттеу әдістерін игеруге мүмкіндік береді. Дене және гомеостаз ұғымын зерттеу. Дененің физиологиялық процестері мен функциялары. Физиологиялық процестерді реттеу механизмдері: қан, жүрек және қан тамырлары жүйелері, тыныс алу, ас қорыту, зат алмасу және энергия, бүйрек және тері, қозғыш тіндер. Орталық жүйке жүйесінің маңызы мен қызметі. Зат алмасу және энергия  

Анатомия негіздері

 

Жас, жыныстық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, дененің сыртқы және ішкі құрылымы туралы іргелі биомедициналық білімді қалыптастыру, оны игерусіз студент қалыпты және патологиядағы органдар мен мүшелер жүйесінің құрылымы мен күйін зерттеуге кірісе алмайды; модуль медициналық терминологияның негіздерін зерттеуді қамтиды. Командалық жұмыс дағдылары қалыптасады.  

Биохимия

 

Биохимия бойынша белоктардың, ферменттердің, май – және суда еритін дәрумендердің жекелеген өкілдерінің жалпы қасиеттері мен құрылымы, функциялары, олардың құрылысына микроэлементтердің қатысуы, зат алмасуы және олардың реттелуі туралы түсінік, адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің биохимиялық аспектілері және ксенобиотиктердің метаболизмі зерттеледі  
Гистология негіздері Организмнің гистологиялық құрылымы туралы іргелі биомедициналық білімді, Жарық микроскопымен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру және адам ағзасының тіндері мен мүшелерінің жасушалық және жасушалық емес құрылымдарын микроскопиялық және ультрамикроскопиялық деңгейде анықтау, оны игерусіз студент қалыпты және патологиядағы органдар мен мүшелер жүйелерінің жағдайын зерттеуге кірісе алмайды.  
Модуль – Модуль. Негізгі Медицина ғылымдары 2 бөлім  

Микробиология және вирусология

 

Микробиология, вирусология, паразитология саласында биомедициналық білімді қалыптастыру. Түлек микроорганизмдердің адамға әсер ету ерекшеліктерін, диагностиканың микробиологиялық әдістерін; инфекцияны микробиологиялық бақылауды жүзеге асыру негіздерін білетін болады; ауруларды диагностикалау кезеңдерінде зерттеудің зертханалық әдістерінің нәтижелерін түсіндіре алатын болады; микробиологияның жаңа жетістіктерін қолдана отырып, денсаулық сақтау саласындағы өзекті мәселелерді шешу үшін алған білімдері мен дағдыларын пайдалана алатын болады.  

Иммунология

 

Әр түрлі жас кезеңдерінде иммунитеттің құрылымы мен қызметі туралы білімді қалыптастыру; иммунодиагностика, иммунопрофилактика және иммунотропты терапия әдістері (АИТВ-инфекциясы); эпидемиологиялық зерттеудің принциптері мен әдістері, оның ішінде популяциялардағы сырқаттанушылықтың сипаттамасы: аурулардың пайда болуы мен таралу заңдылықтары, бақылау және алдын алу шараларын әзірлеу; аурудың этиологиясын зерттеу үшін эпидемиологиялық зерттеулердің дизайны  
Модуль Қоршаған орта және денсаулық  

Жалпы гигиена

 

Нозологиялық гигиеналық диагностикаға дейін өмір сүру ортасы факторларының адам денсаулығына әсер ету заңдылықтары, қауіп факторлары тұжырымдамасы туралы студенттердің ғылыми білімдерін қалыптастыру; денсаулықты сақтауға және нығайтуға, адамның еңбекке қабілеттілігін арттыруға бағытталған профилактикалық іс-шараларды ұйымдастыруға қажетті дағдылар мен дағдылар  

Жаһандық экологиялық проблемалар және олардың адам денсаулығына әсері

 

Экологиялық проблемалар мен адам денсаулығы арасындағы байланысты жаһандық деңгейде зерттейді, негізгі экологиялық мәселелерді зерттеуге және талдауға бағытталған: ауа мен судың ластануы, климаттың өзгеруі, экожүйелердің жоғалуы және деградациясы, осы проблемалардың адам денсаулығына әсерін, соның ішінде әртүрлі аурулардың даму қаупін, тамақ қауіпсіздігіне әсерін, жағымсыз салдардың алдын алу және азайту шараларын қарастырады  
Модуль. «Менеджмент»    

 

Менеджмент және басқару психологиясы

Түлек басқарушылық ой мен озық тәжірибені дамытудың жаңа философиясын, Санаттар туралы негізгі ұғымдарды, психологияның әртүрлі бағыттарындағы тұлға ұғымдарын, топ пен ұжымдағы тұлғааралық қатынастарды меңгереді. Білім алушылар жеке тұлғаны дамытудың жетекші тұжырымдамаларын зерделейді және психикаға теріс әсер ететін жеке және қоршаған орта факторлары, адамның психикалық денсаулығын сақтау тәсілдері туралы пайымдаулар қалыптастырады  
  Кәсіби шет тілі Пәннің мазмұны халықаралық терминологияны қолдану бойынша білім алушылардың кәсіби лингвистикалық құзыреттілігін; әрі қарайғы практикалық қызметте ұтымды пайдалану, әлемдік кеңістікте қарым-қатынас жасау үшін reading, listening, speaking and writing дағдыларын дамыту болып табылады  
Модуль – Ғылыми зерттеулерге кіріспе  

Биостатистика

 

Білім алушыларда медициналық статистика мәселелері бойынша жеткілікті білімді қалыптастыру, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау кезінде, сондай-ақ медицина мен денсаулық сақтаудың практикалық міндеттерін шешу кезінде алған білімдерін тиімді пайдалану қабілетіне қол жеткізу.  
Ғылыми зерттеулер әдіснамасының негіздері Ғылыми зерттеулер әдіснамасының негіздерін зерттеу, ғылыми танымның әртүрлі деңгейлерін қарастыру. Зерттеу бағытын таңдауды, ғылыми-техникалық проблеманы қоюды, теориялық және эксперименттік зерттеулер жүргізуді, ғылыми жұмыстың нәтижелерін ресімдеу жөніндегі ұсынымдарды қоса алғанда, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу кезеңдері.  
Модуль Клиникаға кіріспе  

Ішкі аурулар (кәсіптік аурулар)

 

Кәсіптік аурулар клиникасына кіріспе. ҚР-да кәсіби-патологиялық қызметті ұйымдастыру. Диагностика және медициналық-әлеуметтік сараптама мәселелері. Өкпенің шаң аурулары. Силикоз, силикотуберкулез. Пневмокониоз. Шаң бронхиті, кәсіби бронх демікпесі. Діріл ауруы. Хош иісті қосылыстармен, көмірсутектермен, қорғасынмен, Амин және нитроқосылыстармен, фосформен, сынаппен, марганецпен, пестицидтермен улану. Шудың, электромагниттік сәулеленудің, лазердің әсерінен болатын Патология  

Дәрігерге дейінгі алғашқы көмек

 

Білім алушының алғашқы дәрігерге дейінгі көмек көрсетуге қатысуға дайындығын, науқастың (зардап шеккен адамның) өміріне қауіп төндіретін ересектер мен балалардағы жазатайым оқиғалар нәтижесінде дамитын патологиялық жай-күйлердің патогенезі мен клиникалық көріністерінің негізгі мәселелерін, сондай-ақ осы жағдайларда дәрігерге дейінгі көмек көрсету қағидаттарын, апаттар мен төтенше жағдайлар кезіндегі іс-қимыл алгоритмін қалыптастыру.  
Жұқпалы аурулар және фтизиатрия Студенттердің жұқпалы аурулар, диагностика мен алдын алудың жалпы принциптері туралы білімдерін игеру. Этиологиясы, эпидемиологиясы, патогенезі, патологиялық анатомиясы, клиникасы, диагностикасы, дифференциалды диагностикасы, емдеу және профилактикасы аса кең таралған жұқпалы аурулардың Азия, Африка, Океания елдеріндегі аса маңызды аурулардың географиялық таралуы. Тропикалық елдердегі дәрігер жұмысының ерекшелігі.  
Профильные пәндер ПП/ЖООК  
Модуль – гигиеналық пәндер  
Еңбек гигиенасы Кәсіптік аурулардың алдын алу нормативтері мен құралдарын және жұмысшыларға еңбек жағдайларының әсерінің басқа да қолайсыз салдарын ғылыми негіздеу мақсатында адам ағзасына еңбек процесі мен өндірістік орта факторларының әсерін зерттейтін профилактикалық медицина бөлімі.  
Радиациялық гигиена Иондаушы сәулеленудің адамға әсер ету жағдайларын, түрлері мен салдарын зерттейді және оның денсаулығын қорғауға бағытталған іс-шараларды әзірлейді. Осы пәнді зерделеу иондаушы сәулелену көздерімен жұмыс істеу кезінде қорғау және алдын алу іс-шараларын әзірлеу, сондай-ақ Халықтың радиациялық қауіпсіздігі мәселелері жөніндегі мәселелер спектрін қамтуға тиіс  
Балалар мен жасөспірімдердің гигиенасы Пән балалардың тіршілік ету ортасы мен белсенділігінің жағдайларын, өсіп келе жатқан ағзаның денсаулығы мен функционалдық жағдайына жағдайлардың әсерін зерттейді және балалар мен жасөспірімдер денесінің денсаулығын сақтау және нығайту бойынша практикалық шараларды әзірлейді. Балалар мен жасөспірімдер гигиенасы саласындағы алдын алу және ағымдағы қадағалаудың іргелі негіздерін, принциптерін, әдіснамалық тәсілдерін, заңнамалық базасын, теориялық және қолданбалы аспектілерін зерделеу  

Коммуналдық гигиена

 

Білім алушыларда елді мекендер жағдайында адам денсаулығына қолайсыз әсер ету сипаты мен дәрежесі туралы және медициналық – профилактикалық іс-шаралар кешенін әзірлеуге, ұйымдастыруға және орындауға қабілеттілігі туралы білімді қалыптастыру және елді мекендерде неғұрлым қолайлы өмір сүру жағдайларын жасау үшін гигиеналық нормативтер мен санитарлық іс-шараларды әзірлеу  
Тамақтану гигиенасы Азық-түлік шикізаты мен азық-түлік өнімдерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету халықтың денсаулығын және генофондты сақтауды анықтайтын негізгі міндеттердің бірі болып табылады. Тамақтану объектілерін санитарлық-эпидемиологиялық бақылау тамақ шикізатының қауіпсіздігі, сапасы мен сараптамасы, олардың ластануының алдын алу мәселелерінде еркін бағдарлануға мүмкіндік беретін заманауи талаптарды, сондай-ақ кәсіпорында тамақ өнімдерін шығару бойынша Бақылау әдістерін зерделейді.  

Дұрыс тамақтану негіздері

 

Азық-түлік заттарын тұтыну, метаболизм, көлік, тамақ энергиясын жою және ассимиляциялау, сондай-ақ адамның тамақ таңдауына әсер ететін факторлар туралы сұрақтар қарастырылатын пән. Дұрыс тамақтану ағзаның өмірлік белсенділігін қамтамасыз етеді, өнімділікті арттыруға көмектеседі және қоршаған ортаға бейімделуге, алиментарлы аурулардың алдын алуға, өмір сүру ұзақтығын арттыруға жағдай жасайды  

Модуль Халықтың санитарлық-эпидемиологиялық саламаттылығын реттейтін НҚА

 

 

Гигиена және эпидемиология саласындағы қолданыстағы нормативтік-техникалық құжаттамамен танысу және зерделеу. Санитариялық-гигиеналық іс-шараларды негіздеу үшін гигиена және эпидемиология бойынша Мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық қадағалауды жүзеге асыру кезінде заңнамалық, нормативтік және нұсқаулық-әдістемелік құжаттаманы қолдана білу, халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығын, өзінің кәсіби қызметінде Тұтынушылардың құқықтарын қорғауды қамтамасыз ету.  
Модуль – Қоғамдық денсаулық сақтаудың өзекті мәселелері  

Аурухана гигиенасы және эпидемиология

 

Профилактикалық санитарлық қадағалау деңгейінде медициналық көмек көрсетуге байланысты инфекциялардың алдын алу, ЕПҚ ішкі ортасының қолайсыз факторларын айқындау бойынша ағымдағы қадағалау деңгейінде бақылау және санитариялық-эпидемияға қарсы, дезинфекциялық режимді қамтамасыз ету, инфекциялық бақылауды ұйымдастыру және адам-аурухана ортасы жүйесінің ерекше факторларының шартты кешені болып табылатын медициналық ұйымның жұмыс істеуі жағдайында тәуекел – менеджментті қамтамасыз ету  
Төтенше жағдай кезіндегі гигиена Төтенше жағдайлар (ТЖ) – анықтау, ТЖ нашарлау критерийлері, ТЖ әкелетін факторлар. Химиялық, радиациялық және бактериялық сипаттағы төтенше жағдайлардың салдарын жою кезінде халықты медициналық-санитариялық қамтамасыз ету. Зардаптарды жою кезіндегі санитариялық – эпидемияға қарсы (профилактикалық) іс-шаралар. Апаттар медицинасы қызметі, ТЖ алдын алу және жоюдың мемлекеттік жүйесі.  
Қоғамдық денсаулық Демографиялық үрдістерді, халықтың даму заңдылықтарын, әлеуметтік-экономикалық факторлар мен сыртқы орта жағдайларының халықтың денсаулығына әсерін зерттейді және азаматтардың денсаулығын қорғау жөніндегі мемлекеттік, қоғамдық және медициналық іс-шаралар жүйесін, халықтың денсаулық жағдайын бағалауды негіздейді.  
Қоғамдық денсаулық сақтау Медицина мен денсаулық сақтаудың заманауи теориялары. ҚР Денсаулық сақтаудың ұйымдық-құқықтық базасы. Халыққа емдеу-профилактикалық көмекті ұйымдастыру негіздері. Денсаулық сақтауды жоспарлау және қаржыландыру. Медициналық сақтандыру негіздері. Денсаулық сақтауды басқару негіздері. Материалды статистикалық өңдеу. Демографиялық көрсеткіштерді бағалау, есептеу, болжау. Сауалнама жүргізу, жасау. Емдеу мекемелерінің есептілігі, көрсеткіштерді ресімдеу және бағалау. Санитарлық-эпидемиологиялық мекемелерді жоспарлау, қаржыландыру ерекшеліктері  
Денсаулық сақтаудағы экономика Денсаулық сақтау экономикасы бойынша қазіргі заманғы ғылыми және практикалық білімді меңгеру: шаруашылық жүргізуші субъектінің экономикалық қызметінің тетігі, шаруашылық буындарының экономикалық қызметін, медициналық ұйымдарды қаржыландыру негіздерін айқындау үшін денсаулық сақтау экономикасы саласында алған білімдерін қолдана білу  
Модуль – Эпидемиология  
Дәлелді медицина негіздерімен эпидемиологияға кіріспе Эпидемиология практикалық денсаулық сақтау жүйесіндегі жалпы медицина ғылымы. Эпидемиялық үрдіс (ЭҮ туралы ілім, даму механизмі, қозғаушы күштер, ЭК көріністері. эпидемиологиялық диагностика. Халықтың аурушаңдығын, қауіп факторларын анықтау және бағалау үшін қолданылатын статистикалық көрсеткіштер. Эпидемияға қарсы жүйеде басқару. Эпидемиологиялық қадағалау. Дәлелді медицина. Эпидемиологиялық зерттеулердің әртүрлі түрлерінің дәлелділік дәрежесі.  
Жұқпалы емес аурулардың эпидемиологиясы Жұқпалы емес аурулардың эпидемиологиясын зерттеу пәні (ЖЕА), мақсаттары мен міндеттері, ЖЕА құрылымы. ЖЕА-ы зерттеудегі эпидемиологиялық тәсіл, халықтың әртүрлі топтары арасында ЖЕА пайда болу себептері мен факторларын анықтау, өмір сүру салтымен, табиғи-климаттық және әлеуметтік жағдайлармен, экономикалық жағдаймен және медициналық қызмет көрсету деңгейімен байланыс. Сырқаттанушылық пен өлім-жітімнің алдын алудың ұтымды тәсілдерін әзірлеу.  
Биологиялық қауіпсіздік негіздері Биоқауіпсіздік жөніндегі халықаралық және Ұлттық реттеу құжаттары. Базель Конвенциясы. BSL 3-4 зертханаларында қызметкерлерге инфекциялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету талаптары. Аса қауіпті патогендер, сипаттамасы, қадағалау, инфекциялық және өндірістік бақылау жүйесі. Ел аумағын аса қауіпті инфекциялардың әкелінуінен және таралуынан санитарлық қорғау. Халықаралық медициналық-санитарлық ережелер. Эпидемиологиялық сипаттағы жаңа сын-қатерлер мен қауіптер.  
Жұқпалы (паразиттік) аурулардың эпидемиологиясы Жұқпалы аурулардың эпидемиологиясы-мақсаттары, міндеттері, әдістері. Жедел және ретроспективті эпиданализ, репродуктивті сан және т.б. көрсеткіштер. Адамның жұқпалы ауруларының қоздырғыштарының экологиялық сипаттамасы, қоздырғыштардың биологиялық-экологиялық топтары. Нозоформалар және қоздырғыштың түрлік көршілестігіне тәуелділік. Аэрозольді, ішек, парентеральды, векторлық, зоонозды инфекциялар мен протозооздарды қадағалау. Иммунопрофилактикамен басқарылатын және басқарылмайтын инфекциялар. Профилактикалық және эпидемияға қарсы шаралар жүйесі.  
Элективті пәндер (Таңдау компоненттеріБД/КВ)  
Халықтың денсаулығына қауіп-қатерді бағалау Қоршаған ортаның ластануынан халықтың денсаулық жағдайы үшін тәуекелді бағалау дағдыларын қалыптастыру (бұдан әрі-әдістеме) экологиялық бақылау мен реттеудің әртүрлі кезеңдерін жүзеге асыру процесінде қоршаған орта факторларының халықтың денсаулық жағдайына әсер ету тәртібі мен есебін айқындайды  
Санитарлық-гигиеналық зертханалық зерттеулер Санитарлық ережелер мен нормалардың қазіргі ережелерін ескере отырып, санитарлық-гигиеналық зертханалық зерттеулердің білімі мен дағдылары. Одан әрі гигиеналық зерттеулер үшін қоршаған орта объектілерінің сынамаларын іріктеу және дайындау әдістері. Денсаулық сақтау бөлімшелерінде метрология, стандарттау, сертификаттау, еңбекті қорғауды ұйымдастыру негіздерін зерттеу.  
Сапаны қамтамасыз ету негіздері Медициналық көмектің сапасы медициналық ғылымның қазіргі деңгейіне сәйкес келетін денсаулық сақтау стандарттарын және медициналық көмектің қолжетімділігін ескере отырып, пациенттердің қажеттіліктерін қанағаттандыру қабілетін көрсететін медициналық көмектің сипаттамаларының жиынтығы болып табылады. Осы пән аясында студенттер сапа индикаторларымен, медициналық қызметтердің сапасы жөніндегі бірлескен комиссияның қызметімен және оның кіші комитеттерінің рөлімен танысады  
Денсаулық сақтау саласындағы кәсіпкерлік Денсаулық сақтаудағы кәсіпкерлік негіздерін үйрету, пациенттер нарығын, медициналық қызметтер нарығын, Бизнестің сәттілігіне әсер ететін сыртқы және ішкі факторларды зерттеу.  Бизнес-жоспар. Медицинада кәсіпкерлікпен айналысатын шаруашылық ұйымдардың нысандары. қызмет көрсету арқылы пайда алуға бағытталған ұйымдар мен жеке тұлғалардың қызметі  
Элективті пәндер (Таңдау компоненті ПП/КВ)  

Кәсіби тәуекелдерді басқаруды талдаудың бағалаудың заманауи тұжырымдамасы

 

Студентте Еңбек медицинасы бойынша теориялық және практикалық дайындықты қалыптастыру, жұмыс істейтін халықтың салауатты және қауіпсіз еңбек жағдайларын жасау, жұмыс ортасы мен еңбек процесі факторларының зиянды әсер ету қаупіне ұшыраған жұмысшылардың денсаулығын сақтау және нығайту саласындағы санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету жөніндегі қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді  
Әлеуметтік-гигиеналық мониторинг Осы пәнді зерделеу студенттерге санитариялық-эпидемиологиялық жағдайды бағалау үшін әлеуметтік-гигиеналық мониторинг жүргізу, кәсіптік салада пайдалану үшін көзделген мамандандырылған жабдықты қолдану, кәсіптік қызметте құқықтық білім негіздерін пайдалану, санитариялық-эпидемиологиялық жағдайды қамтамасыз ету мақсатында өз қызметін жүзеге асыратын ұйымдардың және (немесе) олардың құрылымдық бөлімшелерінің қызметін ұйымдастыру және басқару білімдерін игеруге мүмкіндік береді.халықтың эпидемиологиялық саламаттылығы  
Санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылықты нормативтік қамтамасыз ету Қазақстан Республикасы халқының санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығын қамтамасыз етудің құқықтық, экономикалық және әлеуметтік жағдайларын айқындайтын білімді қалыптастыру. Санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылық саласындағы қатынастарды реттеудің құқықтық негізі. Қазақстан Республикасының Конституциясы қоршаған ортаны және халықтың денсаулығын қорғау жөніндегі өзге де заңнамалық актілер.  
Балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын қалыптастырудың гигиеналық негіздері Балалар мен жасөспірімдер популяциясының денсаулығын қалыптастыру туралы білім, балалар қызметінің физиологиялық-гигиеналық негіздері, балалар тұрмыстық заттарына қойылатын гигиеналық талаптар, сәулет-жоспарлау шешімдері мен мекемелерді пайдаланудың гигиеналық принциптері, балалар мүддесіндегі ұлттық стратегия, гигиеналық тәрбие беруді ұйымдастыру және салауатты өмір салтын қалыптастыру тәсілдері, балалар мен жасөспірімдерді медициналық және санитарлық-эпидемиологиялық қамтамасыз ету  
Қоршаған ортаның сапасын халықтың денсаулығын болжау әдістері Қоршаған орта факторларының денсаулыққа әсері туралы білімді қалыптастырады . Жануарларды модельдеу әдісі. қоршаған орта факторларының халықтың денсаулығына әсері кезінде тәуекелді бағалаудың ғылыми әдістемелерін әзірлеу. Болжау түрлері және болжау әдістері. Қоршаған орта сапасын басқарудың негізгі принциптері және экологиялық саясат.  
ИНТЕРНАТУРА (ПДО)  
Модуль – Гигиена және эпидемиология  

Гигиена

 

 

Қоршаған ортаның қолайсыз факторларының халықтың денсаулық жағдайына зиянды әсерінің алдын алу, анықтау және жою факторларын зерделеу, санитариялық-эпидемиологиялық жағдайды бақылауды және кәсіпорындардың, мекемелердің, ұйымдардың, лауазымды адамдар мен азаматтардың санитариялық қағидалар мен нормаларды, гигиеналық нормативтерді, санитариялық заңнаманы және Қазақстан Республикасының заңдарын орындауын қадағалауды жүзеге асыру жолымен инфекциялық және кәсіптік аурулардың алдын алу адам денсаулығын сақтау бөліктері.  

Эпидемиология

 

Жұқпалы аурулар қоздырғыштарының паразиттік табиғаты. Адамның шартты-патогендік паразиттері, патогендік және шартты–патогендік қоздырғыштарды ажыратудың салыстырмалылығы. Жұқпалы аурулардың нозологиялық тәуелсіздігі, оның қоздырғыштың түрге тәуелділігі. Адамның жұқпалы ауруларының қоздырғыштарының экологиялық сипаттамасы, қоздырғыштардың биологиялық-экологиялық топтары. «Инфекция резервуары» ұғымы. Басқарылатын инфекциялар. Жұқпалы ауруларды жоюдың мүмкіндіктері мен болашағы. Эпидемияға қарсы іс-шаралар  

Санитарлық-эпидемиологиялық сараптама

 

Органолептикалық, санитариялық-гигиеналық, микробиологиялық, вирусологиялық, паразитологиялық, санитариялық-химиялық, иммунобиологиялық, молекулалық-генетикалық, токсикологиялық, радиологиялық, радиометриялық, дозиметриялық өлшеулер, электромагниттік өрістер мен физикалық факторларды өлшеу, басқа да зерттеулер мен сынақтар кешенін зерделеуді ұйымдастыру, сондай-ақ жобалардың, өнімдердің, кәсіпкерлік объектілердің сәйкестігін бағалау мақсатында жобаларға сараптама жасау халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы нормативтік құқықтық актілерге.  

Тәжірибе (кәсіби/өндірістік),

оның ішінде:

 
Оқу-өндірістік практика  
Оқу практикасы «микробиологиялық зертхананың зертханашысы

Жалпы және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған.

микробиологиялық зертхананың ұйымдастырылуы мен жұмыс режимі туралы түсінік алыңыз. Дезинфекция, зарарсыздандыру әдістерінің практикалық дағдыларын меңгеру. Қоректік ортаны дайындау және инфекциялық материалды себу микроскопиялық зерттеу әдісінің практикалық дағдыларын меңгеру

 
Кәсіби практика «дәрігер-гигиенист және эпидемиологтың көмекшісі» Халықтың денсаулық жағдайы туралы ақпаратты жинау және бағалау әдістемесі, халықтың аурушаңдығына эпидемиологиялық талдау жүргізу әдістемесі, санитариялық-эпидемиологиялық сараптамаларды, санитариялық-эпидемиологиялық(гигиеналық) тергеулерді, тексерулерді, зерттеулерді/ сынақтарды жүзеге асыру қағидаттары, кәсіби қызмет шегінде нормативтік, нормативтік-техникалық, заңнамалық және құқықтық құжаттамамен жұмыс істеу.  
Магистранттың өндірістік практикасы Магистранттың практикадан өту нәтижесінде білім алушы ұйымдастырушылық-экономикалық және басқарушылық міндеттерді шешудің практикалық дағдыларын бекітеді; ұйымның персоналды басқару жүйесін нормативтік-әдістемелік қамтамасыз ету құжаттарын әзірлейді; магистрлік диссертацияның Талдамалық бөлігін жазу үшін практикалық материал жинауды жүзеге асырады; зерттелетін проблеманы негіздеу үшін талдамалық материалдар дайындайды; қазіргі заманғы IT – ді тарта отырып, ақпараттық-талдамалық және ақпараттық-библиографиялық жұмыс жүргізеді- технологиялар  
Эксперименттік-зерттеу жұмысы  

Эксперименттік

– магистранттың зерттеу жұмысы

 Эксперименттік зерттеулердің заманауи әдістерін қолдана отырып орындалады, тиісті білім саласындағы озық халықаралық тәжірибеге негізделген. Түлек гигиеналық зерттеулерді жинау, талдау, жүргізілген зерттеулерді сипаттау дағдыларына ие болады.