Әдеп кодексі




20.08.2011

Бiздiң мамандығымыздың талаптарына сәйкес әдебінің кодексінде  әдеп құндылықтары, нормалары және серiктестiктiң әрбiр қызметкерi негiзге алуы керек болатын серiктестiк қызметiнiң қағидалары айтылған.

Бiздiң серiктестiгіміздің дамуының негiзінде келесі құндылықтар жатады:

  •        Сирек кездесетiн және аса тиiмдi коллекшн процессі
  •        Мамандардың командасы
  •        Нәтижеге әрбiр команда мүшесiнiң жауапкершiлiгi
  •        Адалдық және әдеп
  •        Қарызшыларға және клиенттерге құрмет
  •        Әлеуметтiк және экологиялық жауапкершiлiк

Бiз – коллектор кәсiпкерлiгiнiң жүргiзуiнiң стандарттарын құратын және ең жақсы халықаралық технологиялар мен максималдық нәтижесiнiң табысының мақсаты бар жұмысының тәжiрибесiн енгiзетiн жетекші серiктестiкпіз.

Біз – қарызшыларды да, әрiптестердiң қатынасында да әдеп, әлеуметтiк, заңға сүйенген нормаларының негiзiнде сирек кездесетiн бiлiмдер мен коллектор кәсiпкерлiгiнiң жүргiзуiн тәжiрибемен ие болып жұмыс iстейтiн мамандардың командасымыз.

Қолданылатын нормалар


Бiздiң қызметтердi реттейтін нормалар

Бiз өз қызметімізді басқа елдердің заңдары және нормативтарымен дәлме дәлдікте орындаймыз.

 

Мәлiметтiң қағида оңашалығының орындалуы

Бiз коммерциялық құпия құрайтын мәлiметтің оңашалықтың қағидасын қолдаймыз, сонымен бiрге елдiң қолданыстағы заңымен қорғалған немесе арнайы түрмен клиентпен белгiлелген басқа жасырын сырды сақтауға міндет артамыз. Осыған ақпарат және клиенттерден алған мәлiметтердiң қауiпсiздiгiнiң енгiзiлген жүйесi мүмкiндiк туғызады.

Барлық қызметкерлер,  олардың ұйғарым болатын мәлiметтiң оңашалығының қамтамасыз етуiне дербес жауапкершiлiктi алып жүредi, және Еңбек шарттарының анықтауында немесе оңашалық туралы келiсiмдерде қол қою арқылы олардың бақылау жұмыс iстейтiн қызметкерлермен оңашалықты сақтау кепiлдiк беруi керек. Қызметкерлер оңашалықты қамтамасыз етуi бойынша өз мiндеттемелерiн қызметтен шығарылғаннан кейiн де сақтауы керек.

 

Бiздiң әрiптестермен iскер қатынастар

Бiз олардың қажеттiктерi мен мақсаттарына жеке ықпал етудi қолдану арқылы әрiптестеріміздің кәсiпкерлiктеріне қосымша құндылықты әкелемiз. Бiз қысқа мерзiмде өте тиiмдi шешiмдерді ұсынуға дайынбыз.

Бiз әрiптестерімізге берілген сөзiмізде әрдайым тұрамыз және өзара жауапкершiлiктiң қағидасын iс жүзiнде жүзеге асырамыз. Бiз әрiптестеріміздің мүдделерін бизнес-әдеп және оңашалық негiзiнде жұмыс iстей сақтаймыз.

Бiз қаржы есептеу операцияларды жүзеге асыруын мұқият орындаймыз. Бiз барлық қаржы операцияларды шағылатын бухгалтерлiк есептердiң жазуларын айқын тiркеудi және жүргiзуiне кепiлдiк беремiз.

Біздің әрiптестерімізбен iстестiк адалдық және өзара тиiмдiлiкте негiзделген. Сыбайлас жемқорлықтың ешқандай формаларын қолдамаймыз. Бiз қызметкерлеріміздің парақорлықтың кез келген формаларына кез келген түрде үзiлдi-кесiлдi, тура немесе жанама болсын қарсымыз.

Бiз iшкi процедураларға сәйкес (арашашылар, субмердiгерлер, жабдықтаушылар және мердiгерлер) iскер әрiптестердiң таңдауы бойынша сатып алулар мен тендерлердiң процессiн тексеремiз.

 

Бәсекешiлердiң қатынасындағы мiнез-құлы

Бiз қағидасы еркiн, орынды бәсекелестiкті, сонымен бiрге шын ниеттiгi мен бiрлескен мәдениетті.ұстап тұра өзіміздің жұмысымызды атқарамыз.

Бiз коллектор қызметiнiң шатақ және алаяқтық субъекттерi нарықта пайда болуға қатысты белгiнi кiшiрейту мақсатпен басқа коллектор серiктестiктерiмен ынтымақтасамыз.

Бiз салалықтың шын ниеттiгi мен оң коммерциялық тәжiрибесін қолдай тұрып бәсекешiлерге қатысты мәлiметтi тек қана заңды әдiстерімен аламыз.

Бiз оң коммерциялық тәжiрибеге қарама-қарсы емес әдiстерімен клиенттердi қызықтырамыз.

 

Қызметкерлерге қарағанда жұмыс берушi ретiнде мiнез-құлықтың ережелерi

Бiз қызметкерлерімізді сыйлаймыз және олардың кәсiби пiкiрiне, жұмысының максималды тиiмдiлiгiн күте сенемiз.

Бiз кәсiби өнер-бiлiм бөле және олардың қолдануын тәжiрибемен ауысып кете демесемiз.

Бiз әрiптестерлер мен қарызшылардың тиiмдi iстестiктiң табысы үшiн сирек кездесетiн идеяларды iстеп шығаруға ұмтыламыз.

Бiз серiктестiгіміздің абыройын қамқорлаймыз, әрбiр CCG қызметкерi серiктестiктiң имиджiнiң сақтаушысы болып табылады және серiктестiктiң қағидаларымен сәйкес жұмыс iстейдi.

Біз команда ретінде тұрақты динамикалық дамытуда боламыз жаңа бiлiмдер мен тәжiрибеге ашықпыз.

Бiз Еңбек заңында ұйғарым қойылған жұмыс берушiлердiң өз мiндеттерiнiң орындалуына және адал орындауына ерекше көңiл бөлемiз.

Бiз меншiктi мүмкiндiктердің шеңберiнде кәсiби дамыту үшiн қызметкерлерге, олардың дағдылары мен мүмкiндiктерiне сәйкес шарттарды өзіміз құрамыз.

Бiз кодекста айтылған жағдайлармен қызметкерлерді таныстыру мақсатымен олардың уақытында сақтауын жүзеге асырамыз.

 

Қарызшылармен коммуникацияның қағидалары

Қарызшыларға бiз парыздардың төлету процесстерінде күрделi ахуалдан ең жақсы шығу амалын табуға көмектесемiз. Бiз барлық болуы мүмкiн нұсқаларды қарызшыға қамтып көрсетемiз және несие берушісімен позитивтi iстестiктi сақтау мақсатпен мәселелі қарызынан құтқаруда максималды қолдаймыз.

Бiз қарызшының құқықтарын қастерлей қатынасамыз, сонымен бiрге қолданыстағы заңның тиiстi нормалары мен оң коммерциялық тәжiрибеге сәйкес уәкiлдiң мүдделерiнiң қорғауын қамтамасыз етеміз.

Серiктестiктiң қызметкерi мәдениетті сақтау қағидасы мен ашықтық сарынмен қарызшымен әңгiме дүкенiн құрады және мiндеттемелер туралы мәлiметтiң үшiншi тараптарына жасырын сырдың сақтауы мен таратпауын қамтамасыз етеді.

Серiктестiктiң қызметкерi әңгiме барысында әңгiменiң мақсатын қарызшыға түсiндiруi, сонымен бiрге барлық анық емес немесе күмән анықтап рұқсат етуге тырысуы керек.

Бiз жасырын сырдың сақтауы мен  елдiң заңға сүйенген норма қойылған талаптарына сәйкес (жан-жақты зерттеудi нақтылы мерзiмге мәселенiң борышты портфелi немесе оның берiлуiн сатудың жанында) уәкiлдерден оларға берiлген толық дербес мәліметтерді қорғауды қамтамасыз етемiз.

 

Шешiлмеген және тыйым салынған тәжiрибелер

Бiздiң қызметкерлеріміз коллектор әсерлерiнiң әдiстерін орындауында қойылған заңға сүйенген және коммерциялық нормаларға қарсы келмейтін қабылдауларды қолдануымыз керек.

Жеке алғанда келесi әсерлер тыйым салынған:

   1. Күш қолдану, қауiптер немесе адамның дербес қадырына тiл тигiзуi.

   2. Қарызшының дербес ар-намысы мен қадыр-қасиетін қорлайтын дөрекi, келiссiз лексиканы қолдану

   3. Зiлдi сипат болатын басқа құралдарды қолдану

   4. Қарыз туралы мәлiметтi уәкiл емес үшiншi тараптарға коллектор әсерлерiнiң жүрiсi туралы, соның iшiнде қарыздардың жанұясының жасы толмаған мүшелерiне қайта айтып немесе жұртқа жаю

   5. Парызға қатысты дәл емес мәлiметтi, парыздың сипат, өлшем және заңға сүйенген мәртебесiн орнатқанын ұсыну.

   6. Өз мәртебесi, бiлiктiлiк, тәжiрибе немесе кәсiби өкiлеттiктер туралы жалған мәлiметтi, әсерлердiң орындауы туралы анық емес мәлiметтi жеке алғанда заң өкiлеттiктерiнiң саласындағы бiлiктiлiк және өкiлеттiктерi туралы жұртқа жаю.

   7. Меншiк немесе дүниелердің құқығын бұзу мақсатымен кез келген әдiспен әсердi қатер төндiру.

 

CCG әдебінің кодексін қолдану ережелерi

Барлық қызметкерлер келесі жағдайларды орындауы керек:

  •   CCG әдебінің кодексi;
  •   барлық тиiстi iшкi процедуралардың CCG серiктестiктерiнiң топтары.

CCG әдебінің кодексiнiң жағдайларына сәйкестiк әрбiр қызметкердiң жұмысының жыл сайын бағасының жанында қарастырылуы керек.

Холдингте кодекстің сұрақтары бойынша комитет жасалған. Холдингте кодекстің сұрақтары бойынша кодекстiң мәлiметтi сақтауы мен қызыметшiнiң дамыту бағдарламасына оның жағдайларының имплементациясына жауап беретiн холдингтiң жетекшiсі болып директор табылады. Қызыметшi бойынша директордан басқа холдингтiң сұрақтары бойынша комитеттiң құрамына кәсiпкерлiктiң дамытуы мен сапа стандарттары бойынша бас директор және директор төраға кiредi. Комитет холдинг шектерiндегi мәселелерiн қарайды және осы кодекстiң жағдайларының орындауын тексередi.

Әрбiр бөлiмше бастығы кодекстің жағдайларына қызметкерлерiнiң өз жауапкершiлiктiң төңiрегiндегi әдеп кодексiнiң орындауына, үйренуiне жауап бередi, сонымен бiрге кез келген жағдайлардың бұзылысы қызметкердiң мiндеттерiнің бұзылысы екендігін түсiністі шындайтын кепiлдiк беруi керек.

Кодекстiң жағдайларын бұзған кез келген қызметкер тәртiп жазасына жатады, Еңбек келiсiм шартының күшiн жоюына дейін мүмкін. Кез келген жағдайда, бұзушы тәртiп жазасының салуын алдында өзiн қорғап қалуға және тыңдалған болуға құқығы болады.

Кодекстiң бұзылыстары туралы айғақтарды  қызметкер хабарлай алады:

  •   тiкелей жетекшiге;
  •   өз жетекшiсiнiң тiкелей жетекшiсiне;
  •   қызыметшiге немесе iшкi тексерушi бойынша директорға;
  •   холдингтiң сұрақтары бойынша тiкелей жетекшiге.

Егер ол өз алдына және ақкөңiл аужайлармен бұзушылық туралы мәлiмдесе қызметкерге ешқандай да санкциялар қолданбайды. Егер бұзушы бұл туралы өз алдына мәлiмдесе ретсiз қызметте араласатын әрбiрге дегенімен тәртiп жазасы қолдана алады. Сонымен бiрге, сұрау салу бойынша, бұзушылық туралы хабарлаған тұлғасының анонимдығы қаншалықты сақтай болуы мүмкiн.

Кодекстiң жағдайлары бойынша қызметкер барлық сұрақтарын өзінің тiкелей жетекшiсiнен сұрай алады.

 

Егер сiз кодекстегі сұрақтарға қатысты нақтылы ахуалда не iстеу керек екенін білмесеңiз, онда:

  • тоқтап осы ахуалда қолданылатын құжаттарды талқылаңыз (кодекс, серiктестiктiң тиiстi iшкi процедуралары және т.б.);
  • өзіңіздің тiкелей жетекшiсіңізден немесе холдингтiң сұрақтары бойынша қызыметшiден, жетекшi бойынша сiздiң қарастыруыңызға, өз жетекшiсiнiң тiкелей жетекшiсiнен, директордан сұраңыз.

әдеп кодексі