ИНТЕРНАТУРА

Негізгі бет » ИНТЕРНАТУРА

 

Түлектер моделі Бағдарлама паспорты Міндетті пәндер Элективті пәндер Проф. тәжірибелер ИНТЕРНАТУРА

 

Интернатураға арналған бағдарламаның оқу нәтижелері.

Түлек қабілетті болады:

ON1

1.1. Денсаулық сақтау жүйесіндегі пациенттер мен халық үшін іргелі маңызы бар базалық биомедициналық ғылымдар саласындағы белгіленген және жаңа ғылыми принциптерді қолдану

1.1.1. Адам ағзасының құрылымы мен функцияларын қалыпты түрде түсіндіру

1.1.2. Мамандандыру саласындағы негізгі аурулардың көріністерін базалық ғылымдар тұрғысынан негіздеу

1.1.3. Базалық ғылымдар тұрғысынан зерттеудің тиісті әдістерін таңдауды негіздеу

1.1.4. Таңдалған зерттеу әдістерінің негізінде жатқан іргелі принциптерді түсіндіру

1.1.5. Дәрілік заттардың әсер ету механизмі, емдік әсері және фармакокинетикасы, препараттардың жанама әсерлері мен өзара әрекеттесуі, ұзақ мерзімді емдеудің әсері, оның ішінде популяция деңгейіндегі әсерлер туралы білімдерін көрсету.

1.1.6. Базалық ғылымдар тұрғысынан клиникалық деректерге сыни талдау жүргізу.

1.2. Диагностикалық және терапевтік процеске, клиникалық мәселелерді шешуге және дәлелді медицинаның басқа аспектілеріне клиникалық ғылымдардың белгіленген және жаңа принциптерін қолдану

1.2.1. Стандартты сауалнама схемасын және пациентті физикалық тексеруді қолданыңыз

1.2.2. Дәлелдерге негізделген практика принциптерін түсінуді көрсету және осы принциптерді жұмыста қолдану

пациенттермен және медициналық көмек көрсету кезінде

1.2.3. Практика саласында жиі кездесетін синдромдар мен жағдайлардағы дифференциалды диагностика алгоритмін түсінуді көрсету

1.2.4. Зерттеу әдістерінің көрсеткіштерін, қарсы көрсетілімдерін, тәуекелдерін және диагностикалық маңыздылығын түсіндіру

1.2.5. Негізгі ауруларды емдеу мен алдын алудың тиісті әдістерінің әсер ету механизмі мен тәуекелдерін түсіндіру

1.2.6. Алдын ала/клиникалық диагнозды тексеру және негіздеу үшін аурулардың диагностикалық критерийлері туралы білімді пайдалану

1.2.7. Дәлелді медицина тұрғысынан рационалды фармакотерапия негіздерін білуді көрсету.

1.3. Денсаулық проблемаларын, қауіп факторларын, емдеу стратегияларын, ресурстарды анықтау үшін эпидемиологиялық ғылым принциптерін қолдану

аурулардың алдын алу, пациенттер мен халық топтарының денсаулығын нығайту

1.3.1. Денсаулықтың жалпы детерминанттары мен тәуекелдерін қоса алғанда, денсаулықты жақсартудың негізгі принциптерін талқылау

1.3.2. Аурудың дамуындағы экологиялық және кәсіби тәуекелдердің рөлін түсіну және оларды жеңу жолдарын талқылау

1.3.3. Денсаулықты сақтаудағы тамақтанудың рөлін талқылау

1.3.4. Жиі кездесетін аурулардың бастапқы, қайталама және үшінші профилактикасы принциптерін талқылау

1.3.5. Аурухана жағдайында және халық арасында жұқпалы ауруларды бақылаудың негізгі принциптерін түсіндіру және қолдану

1.3.6. Пациент пен қоғамның эпидемиологиялық деректерін талдаудың негізгі принциптерін бағалау және қолдану.

1.4. Пациенттерге сапалы күтімді қамтамасыз ету үшін әлеуметтік-мінез-құлық ғылымдарының принциптерін қолдану, соның ішінде денсаулыққа әсер ететін психоәлеуметтік және мәдени әсерді бағалау, емдеу, құпиялылықты сақтау және емдеуге деген көзқарас

1.4.1. Жеке деңгейдегі және қоғамдағы адамның қалыпты мінез-құлқын түсіндіру

1.4.2. Денсаулық пен аурудың психологиялық және әлеуметтік тұжырымдамаларын талқылау

1.4.3. Пациенттің, халық топтарының және қоғамның ауруларға әртүрлі реакциясын түсіндіру үшін психология мен әлеуметтанудың теориялық тұжырымдамаларын қолдану

1.4.4. Аурудың дамуына және емдеудің сәттілігіне ықпал ететін психологиялық және әлеуметтік факторларды түсіндіру

1.4.5. Мінез-құлық өзгерістерінің психологиялық және әлеуметтік аспектілерін және емдеуді ұстануды талқылау.

ON2

2.1. Әлеуметтік-экономикалық және мәдени дәстүрлерді ескере отырып, жағдайларға байланысты пациенттермен, олардың отбасыларымен және жұртшылықпен тиімді қарым-қатынас жасау

2.2. Қиын әңгімелерде адалдық пен жанашырлықты көрсету, соның ішінде өлім туралы хабарлау, қолайсыз оқиғалар, жағымсыз жаңалықтар, медициналық қателіктерді ашу және басқа да нәзік тақырыптар

2.3. Тұлғааралық қарым-қатынасты құруға және басқаруға мүмкіндік беретін эмоциялар мен эмоцияларға адамның реакцияларына эмпатия мен түсінушілікті көрсету

2.4. Әріптестермен немесе денсаулық сақтау саласындағы басқа мамандармен тиімді қарым-қатынас жасау

2.5. Топ мүшесі немесе денсаулық сақтау тобының немесе басқа кәсіби топтың жетекшісі ретінде басқа адамдармен тиімді жұмыс жасаңыз

2.6.Пациент пен халыққа қауіпсіз, тиімді күтімді оңтайландыру үшін кәсіби топқа қатысу қабілетін көрсету

2.7. Медициналық құжаттаманы жүргізу, пациенттің денсаулық жағдайы туралы ақпаратты жазбаша түрде уақтылы, ұқыпты және қысқаша көрсету

2.8. Пациенттерге күтім жасауды және әріптестермен қарым-қатынасты оңтайландыру үшін қолда бар ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану (интернатура түлегінің құзыретіне 3.6-қосымша)

ON3

3.1. Тәжірибе саласында қажет деп саналатын барлық медициналық, диагностикалық және хирургиялық процедураларды орындаңыз

3.2. Анамнезді жинау, физикалық тексеру және зертханалық деректерді, визуалды диагностикалық әдістерді және басқа зерттеу әдістерін қолдану арқылы пациенттер мен олардың жалпы жағдайы туралы маңызды және нақты ақпаратты жинау

3.3. Зертханалық деректерді түсіндіру, тәжірибе саласына қатысты визуалды және басқа зерттеу әдістеріне талдау жасау

3.4. Тәжірибеде жиі кездесетін аурулар бойынша пациенттерді емдеу жоспарларын әзірлеу және жүзеге асыру

3.5. Пациенттерге және олардың отбасыларына олардың емделуіне қатысуға және бірлесіп шешім қабылдауға мүмкіндік беру үшін кеңес беру және оқыту

3.6. Ауруханаға дейінгі кезеңде науқастың өміріне қауіп төндіретін практика саласындағы ең көп таралған шұғыл жағдайларда алғашқы көмек көрсету және тану

3.7. Бір маманнан екіншісіне ауысу кезінде емделудің үздіксіздігін қамтамасыз етуді қоса алғанда, пациенттердің қажетті емге тиісті жолдамасын қамтамасыз ету, емдеу барысы мен нәтижелерін бақылау

ON4

4.1. Науқасқа қауіпсіз, тиімді және білікті көмекке басымдық беру

4.2. Рөлдеріне, қабілеттеріне және біліктілігіне сәйкес міндеттерді орындау, үлгі болу

4.3. Пациенттерге күтім жасау кезінде әріптестерге өздерін қауіпсіз сезінуге мүмкіндік беретін сенімділікті көрсету

4.4. Күнделікті тәжірибеде кері байланысты қолданыңыз

4.5. Басқа адамдарға жанашырлық, адалдық және құрмет көрсету

4.6. Жеке мүдделерді алмастыратын пациенттердің қажеттіліктеріне жауап беру

4.7. Пациенттерге құрмет көрсету және жеке  мәліметтерін жарияламау

4.8. Пациенттерге, қоғамға және кәсіпке жауапкершілікпен қарау

4.9. Жынысына, жасына, мәдениетіне, ұлтына, дініне, мүгедектігіне, жыныстық бағдарына және басқа да ерекшеліктеріне қарамастан әртүрлі пациенттерге құрмет пен жауапкершілікпен қарау

4.10. Пациентке күтім көрсетуге қатысты этикалық принциптерге адалдықты көрсету,

тиісті заңдарды, саясат пен ережелерді сақтауды қоса алғанда, құпиялылық, ақпараттандырылған келісім және іскерлік тәжірибе

4.11. Өзара сыйластық, қадір-қасиет, әртүрлілік, этикалық тұтастық және сенім климатын құруға және сақтауға қатысу

4.12. Пациенттерді, отбасыларды, студенттерді, практиканттарды, әріптестерді және басқа да медицина қызметкерлерін оқытуға қатысу

4.13. Стрессті жеңудің сау механизмдерін көрсету

4.14. Жеке мүдделер мен кәсіби міндеттер арасындағы қақтығысты басқару

ON5

5.1. Әріптестерден көмек сұрау үшін өз білімін, дағдыларын және шектеулерін өзін-өзі бағалау қабілетін дамыту

5.2. Әрі қарай оқыту және өзін-өзі жетілдіру, білім, Дағдылар мен тәсілдердегі олқылықтарды оқыту арқылы жою үшін мақсаттар қою

5.3. Өзінің практикалық қызметін жүйелі түрде талдаңыз және жақсарту мақсатында өзгерістер енгізіңіз

5.4. Өзгерістерге бейімделу кезінде икемділік пен жетілуді көрсету, мінез-құлқын өзгерту қабілеттерін дамыту

5.5. Команданың жұмысын, оқу ортасын және медициналық көмек көрсету жүйесін жақсартатын көшбасшылық қасиеттерді көрсету

5.6. Пациенттерді, отбасыларды және денсаулық сақтау тобының мүшелерін кездейсоқ өзара әрекеттесуге шақыратын өзіне деген сенімділікті көрсету

5.7. Қажеттіліктерді дұрыс бағалау және қанағаттандыру үшін Сіздің және басқа денсаулық сақтау мамандарының рөлі туралы білімді пайдаланыңыз

пациенттер мен халық топтарына арналған медициналық-санитариялық көмек

5.8. Қауіпсіз, уақтылы, тиімді және әділ болып табылатын пациентке бағытталған күтімді қамтамасыз ету үшін кәсіби топтар құру, дамыту және үздіксіз жетілдіру үшін топта жұмыс істеу

5.9. Екіұштылық клиникалық медициналық көмектің бір бөлігі екенін мойындау және белгісіздікпен күресу үшін тиісті ресурстарды пайдалану арқылы әрекет ету

ON6

6.1.Клиникалық мамандыққа жататын медициналық көмек көрсетудің қолданыстағы жүйесінде тиімді жұмыс істеу

6.2.Медициналық көмек көрсетудің қолданыстағы нормативтік-құқықтық негіздеріне сүйене отырып, денсаулық сақтау жүйесінде пациенттерге қызмет көрсетуді үйлестіру

6.3. Қолданыстағы құқықтық жүйе шеңберінде пациенттер мен халық топтарын емдеудің шығыстары, тәуекелдері мен пайдасын талдау туралы хабардар болуға, оның ішінде МӘМС жүйесі шеңберінде пациенттің мәртебесін, көрсетілетін медициналық көмектің түрлері мен көлемін айқындауға ерекше назар аудару

6.4.Пациенттерге қызмет көрсету сапасын және пациенттерге күтім жасаудың оңтайлы жүйелерін қорғау

6.5. Жүйелік қателерді анықтауға және әлеуетті жүйелік шешімдерді, оның ішінде қолданыстағы нормаларды қайта қарауды талап ететін шешімдерді енгізуге қатысу

6.6. Денсаулық сақтау жүйесінде өзінің рөліне, қабілетіне және біліктілігіне сәйкес әкімшілік және практикалық басшылық міндеттерін орындау

ON7

7.1 ақпараттық деректер базасында емдеудің және диагностиканың заманауи ғылыми негізделген әдістері бойынша ақпаратты тиімді іздестіруді жүзеге асыру

7.2 пациенттердің денсаулығына байланысты ғылыми зерттеулерге негізделген деректерді анықтау, бағалау және ассимиляциялау

7.3 пациенттер мен олардың қалауы туралы ақпаратқа, өзекті ғылыми деректер Мен клиникалық пайымдауларға негізделген диагностикалық және терапевтік араласулар туралы негізделген шешімдер қабылдау

7.4 клиникалық жағдайларға зерттеу және талдау тәсілін көрсету

7.5 медициналық қызмет көрсету сапасын жақсарту мақсатында жекелеген пациенттер, олардың отбасылары немесе пациенттер тұратын қауымдастықтар туралы ақпаратты жүйелеу және ғылыми қорытындылау

7.6 соңғы нәтижелерді жақсарту үшін қажетті нұсқаулықтарды, стандарттарды, технологияларды және қызметтерді қоса алғанда, денсаулық сақтау саласындағы жаңа білім мен тәжірибені құруға, таратуға, қолдануға және аударуға ықпал ету

 

Бейіндік пәндер / ЖОО компоненті

Модуль - Жалпы дәрігерлік практика

Кредиттер саны-30

Бақылау түрі-емтихан

Сипаттама: отбасылық дәрігердің медициналық көмегін ұйымдастыру. Скрининг, қауіп факторларын анықтау, бастапқы және қайталама профилактика, терапия, кезеңдік амбулаториялық оңалту, пациенттер мен туыстарды динамикалық бақылау және пациенттерге күтім жасау бойынша оқыту.  Диагностика дифференциалды диагностика, емдеу, профильдік кеңес беру үшін көрсеткіштер: ересек пациенттердің мамандары, балалар, жасөспірімдер, жүкті әйелдер, жалпы аурулары бар қарттар. Диагностика мен емдеудің клиникалық хаттамалары.

Модуль –психоневрологиялық Денсаулық

Кредиттер саны-6

Бақылау түрі-емтихан

Сипаттама: Психиатрия (соның ішінде ДДҰ-ның ЖПД бағдарламасы (mhGAP-IG)): тәуекел топтарын анықтау, диспансерлеу, скрининг жүргізу. Психиатрияда профилактикалық жұмыс жүргізу. ДДҰ-ның психикалық денсаулық саласындағы олқылықтарды толтыру бағдарламалары (mhGAP), психикалық және неврологиялық бұзылуларды, сондай-ақ есірткі мен басқа заттарды қолдану бұзылыстарын емдеуге арналған қызметтерді кеңейту. Бағдарлама МСАК шеңберінде психоәлеуметтік қолдау мен дәрі-дәрмекпен емдеуге мүмкіндік береді.

Ересектер, балалар неврологиясы: тәуекел топтарын анықтау, диспансерлеу, скрининг жүргізу. Неврологияда профилактикалық жұмыс жүргізу. МСАК-тың әртүрлі деңгейлерінде денсаулық мектептерін ұйымдастыру пациенттерді жеке оқыту. Білім беру мекемелеріндегі профилактикалық жұмыс.

Модуль – жұқпалы аурулар

Кредиттер саны-8

Бақылау түрі-емтихан

Сипаттама: ересектердегі жұқпалы аурулар: ересектердегі жұқпалы аурулар. Жедел ішек инфекциясы. Иерсиниоздар, Листериоз. Менингококк инфекциясы және басқалар. Диагностика мен емдеудің клиникалық хаттамалары, ҚР М3 бұйрықтары, ДДҰ ұсынымдары. Ересектердегі жұқпалы аурулар. Балалар жұқпалы аурулары: жіті ішек инфекциялары, Иерсиниоздар, листериоз диагностика мен емдеудің клиникалық хаттамалары, ҚР М3 бұйрықтары. ДДҰ ұсыныстары. Қызылша, Қызамық. Паротит инфекциясы. Скарлатина, желшешек. Балалардағы жұқпалы аурулар кезіндегі шұғыл жағдайлар. Фтизиатрия: МСАК жағдайында балаларда, жасөспірімдерде, жүкті әйелдер мен ересектерде туберкулезді анықтау және диагностикалау, алдын алу әдістері. Түрлерін анықтау.

Модуль – МСАК-тың жеке мәселелері

Кредиттер саны-13

Бақылау түрі-емтихан

Сипаттама: ересек, балалар онкологиясы: әртүрлі органдар мен тіндердің қатерлі ісігі. Тері ісіктері, әйел жыныс мүшелерінің ісіктері, сүт безінің ісіктері, мойынның көлемді түзілімдері, бас пен мойынның, асқазан-ішек жолдарының, простата өкпесінің қатерлі ісіктері. Дерматовенерология ересектер, балалар: дерматовенерологияның диагностикасы мен терапиясының принциптері. Терінің жұқпалы аурулары және жыныстық жолмен берілетін инфекциялар. Псориаз, балалардағы тері аурулары, дерматит, Экзема. Клиникалық фармакология: АТХ дәрілік заттардың номенклатурасы. Дәрілік заттардың Фармакодинамикасы және фармакокинетикасы, олардың өзара әрекеттесуі. Көрсеткіштер, қарсы көрсеткіштер және жанама әсерлер, дәлелді медицина. ЖПД тәжірибесіндегі диагностиканың сәулелік әдістері: пән сәулелік диагностиканы жүргізу, оларды балаларда онкологиялық және гематологиялық ауруларда қолдану білімі мен дағдыларын қалыптастырады. Білім алушылар ықтимал тәуекелдерді бағалай отырып, сәулелік диагностиканың қауіпсіз және тиімді әдістерін таңдауы тиіс. «ЖПД жұмысындағы симуляциялық технологиялар» симуляциялық курсы: «ЖПД тәжірибесіндегі симуляциялық технологиялар»симуляциялық курсы. Пән жалпы практика дәрігерінің күнделікті іс-әрекетінде қажетті практикалық және қолмен дағдыларды игеруге мүмкіндік береді. Практикалық дайындық пациенттер мен виртуалды ортада білім алушылар үшін немесе жоғары реалистік тренажерларды, тренажерларды және робот-пациенттерді қолдана отырып, имитацияланған жағдай үшін қауіп-қатерсіз жүзеге асырылады.

Бейіндік пәндер / таңдау компоненті

Модуль-таңдау компоненті. Бағыттар бойынша әлеуметтік детерминанттар бойынша ғылыми жоба

Кредиттер саны-3

Бақылау түрі-емтихан

Сипаттама: Ғылыми жоба МСАК-та (Акушерлік және гинекологияда, жалпы дәрігерлік практикада, хирургияда, педиатриядағы детерминанттарда) ғылыми ізденіспен, зерттеулер жүргізумен, эксперименттермен байланысты ғылыми сипаттағы жұмысты қолда бар және жаңа білім алу, ғылыми гипотезаларды тексеру, заңдылықтарды, ғылыми жалпылауды, жобалардың ғылыми негіздемесін белгілеу мақсатында үйретуге мүмкіндік береді, терапияда)