Оқу-әдістемелік жұмыс




10.11.2015

Оқу-әдістемелік жұмыс

     Кафедралар мен модульдардға қойылған мақсаттар 2006ж. өзгертулері және толықтырулар бар  ГОСО-2006 ж РМУОЖ №1 және №2 нұсқаулық хаттарына   сәйкес оқу-әдістемелік материалдар бар; болок «Ішкі аурулар» пәні «Жалпы медицина мамандығы» бойынша  оқу әдістемелік материалдар.

            «Терапия», «Жалпы тәжірибиелік дәрігер» мамандықтары бойынша студанттерді дайындау көлемі бойынша Қазақстан республикасының практикалық денсаулық сақтау бар және перспективалы қажеттіліктеріне жүзеге асады.

            2012-2013 оқу жылында 5 кафедралар мен модульдарда ағылшын тіліндегі 5 курс элективті пәндер  ПОӘЖ жасалды:

  1. Клиникалы лобараторлы диагностика және молекулярлы медицина кафедрасы: «Лобараторлы диагностика және молекулярлы медицина кафедрасы» 135 сағат (3 кредита)
  2. Дерматовенерология модулі: «Әлеуметтік-маңызы бар дерматоздар» 135 сағат (3 кредита)
  3. Аллергология модулі: «Алергиялық аурулардың диагностикалау принципі және емі»
  4. АИВ – инфекциясы және инфекуиялық бақылау модулі: «АИВ инфекциясының зпидемиологиясы жіне алдын-алу» 135 сағат (3 кредита)
  5. Клиникалық формакология, ЛФК және физиотерапия кафедрасы: «Drug interactions and Adverse Drug Reactions» (Әрекеттестік және қосымша дәрілік препараттың әрекеті).

            Барлық дәрістік материалдар, дәлелді медицинаның негізінде құрылған, мультимедиалық техниканы қолданумен презентация негізінде кафедраларда көрсетілді. Сабақ қажетті ТҚЖ қолданумен ( таблицалар, аудиотаспалар, оқулық видеофильмдер, тесттер, ситуациялық есептер және т.б.).

            Тәжірибиелік сабақтар және қалалық типті ауруханаларда  студенттепр ОТП өтеді (ҚА).

            Бәрлық пәндер бойынша емтихан 2 кезеңдегі емтихан  түрінде жүзеге асады (1 –тестілеу, 2 – тәжірибиелік дағдылар қабылдау және ситуациялық емептерді шешу) балды-әріпті рейтинг жүйесімен.

          Оқу-әдістемелік жұмыс ҚР медициналық жоғарғы оқуларының РМУОЖ нұсқаулық хаттарына, білім облысының норамативті құжаттарына сәйкес жүргізіледі, Орталық Әдістемелік және Университеттің оқу кеңесімен бекітілген оқу үрдістерінің ұйымдары және ҚазҰМУ әдістемелік жұмысы.

            Барлық кафедралар мен модулдарда және емдік факультеттің курстарында барлық оқу-әдістемелік құжаттар кешені мемлекеттік, Университеттің Әдістемелік және Оқу кеңесімен бекітілген ҚР медициналық жоғарғы оқуларының РМУОЖ нұсқаулық хаттарына, білім облысының норамативті құжаттарына сәйкес жүргізіледі.

           Жұмыс жаспары, кафедралар мен модулдардың 2010-2011, 2011-2012, 2012-2013 жылдық есебі 2006 ж ИП №6,  ИП №10 сәйкес құрылған.

     2010, 2011, 2012 циклды аяқтауға студенттерді аттестациялау ГОСО бақылау пішіні бойынша (дифференцирлі сынақ және сынақ) ҚазҰМУ ақпаратты- есепке алу орталығы және «Правилам организации и проведения текущего контроля успеваемости, промежуточной аттестации и итоговой государственной аттестации обучающихся в КазНМУ» сәйкес  билет бойынша ауызша сұрау түрінде жүргізілді.

            ГОСО РК 3.07.436-2003, ГОСО РК 3.07.438 – 2005жылғы өзгертулері мен толықтыруларына сәйкес 040100 – «Емдеу жұмысы» мамандығы 5 курс студенттеріне меғмелекеттік қорытында аттестация: МАК төрағасымен бекітеді, мемелекеттік аттестация комиссиясы құрылады, ҚР ГОСО   3.07.475-2006 ж сәйкес «Жалпы медицина» мамандығы 5 курс студенттеріне ҚР БжҒМ №481 07.09.06 және №125  18.03.2008 ж. бұйрығы бойынша  барлық бітірушілерге хаттама дайындалады.

            Бітірушілерді аттастациялау қойылған мерзім бойынша және білікті мемелекеттік емтихандар келесі пәндер бойынша: ішкі аурулар, хирургиялық аурулар, акушерство және гиенекология 2 этаптан құрылған:

– аттестация тәжірибиелік дағды және  и профильді мамандықты тестілеу: дәрігер-терапевт, дәрігер-хирург, дәрігер-акушер-гинеколог.

   Базалық пәндерден бөлек «Жалпы медицина»  мамандығына  Помимо базовых дисциплин по специальности «Общая медицина» жоо компонент  және элективные тәртіптер  талғамға сай элективті пәндер жасалды.

   Қазіргі уақытта «Жалпы медицина» мамандығы бойынша кафедралар мен модульдарды компьютермен жабдықта.  Егер 2010 жылғы компьютер санымен салыстырғанда өскен.  ҚазҰМУ № 1183 14.12.2012г., №1207 28.12.2012 ж бұйрығы бойынша униветситет қызыметкерлеріне дербес 255   нетбуктар таратылды.  Клиникалық кафедралар интернетпен жабдықталмаған.

Жедел және шұғыл медициналық көмек кафедрасының базасында, Ішкі аурулар пропедевтикасы кафедрасы, №1 терапия бойынша интернатура және резидентура кафедрасы, инфекциялық және тропикалық аурулар компьютерлік кластар тақырыптық видеозапистер,  аралық бақылау тестеріне дерек қор, фильмдер жұмыс істейді.

         Кәсіптер ТСО (кесте, слайдтар, кинофильмдар, компьютерлік бағдарламалар, графологиялық құрылымдар, дәрілік препараттың терімдері, дәлбедерлер, фантомдар, аспаптар,  рентгенограмманың терімдерінің, шағын –  және және т.б. макропрепараттарының) қажетті терімімен жетерлік шарада жасақтанады, тестің тапсырмалар ағымдық және ситуациялы тестерге, қорытынды бақылау.

         !шкі аурулар оқу департаментінің кафедралары мен модульдары семинарлық сабақрат жұргізетін, заманауи құралдармен, дербес компьютермен, ТСО жабдықталған оқу қорымен қамтылған.

Оқу үрдісіне  инновациалық технологияларды енгізу.

            Кафедралар мен модульдарда   инновациалық,  оқу үрдісінде интерактивті  оқыту әдісін енгізу:  «миға шабуыл» әдісі, рольді оқыту ойындары,  «іскерлік ойын»  және т.б. тактиклық науқасты жүргізу  видеофильм түрінде көрсету, оқыту  кіші топтарда жұмыс жасау әдісімен жүргізіледі.

Ішкі  аурулар оқу департаментінің кафедралары мен модульдар оқытушылары 38 енгізу актісін оқу үрдісіне инновациялық технологиялар енгізу алды

– Проектік оқыту әдісі– Аналитикалық матрица,

– Информациалы-дидактикалық блок сабаққа, студенттің оқытушымен заманауи бірлескен жұмысы, студенттің өзіндік жұмысы (видеофильм «Методика проведения стернальной  пункции» по элективной дисциплине «Безопасность пациента»),

– Инновациалық оқыту әдісі формат түрінде «проектік оқу әдісі– медициналық көмектің толық сараптау сапасы,

– Информациалық-дидактикалық блок сабаққа, студенттің оқытушымен заманауи бірлескен жұмысы, студенттің өзіндік жұмысы (pdf формат оқу пособие «Клиничекая диагностика и лечение синдрома смешанной криоглобулинемии, ассоциированного с хроническим вирусным гепатитом С»),

– Информациалық-дидактикалық блок «Алгоритм оценки риска развития инсульта и системных тромбоэмболий у больных с ФП без поражения клапанов сердца по шкале CHA2DS2-VASc»,

– Информациалық-дидактикалық блок «Алгоритм оценки риска летальности при сердечно-сосудистых заболеваниях»,

– Информациалық-дидактикалық блок «Шкала оценки летальности при сердечно-сосудистых заболеваниях»,

– Информациалық-дидактикалық блок «Пошаговый анализ ЭКГ»,

– Информациалық-дидактикалық блок «Алгоритм оценки прогноза степени риска летальности при остром коронарном синдроме по шкале GRACE»,

– Іскерлік имитациялық ойын форматында «ролевой игры» по теме «Социальный портрет клиента и консультирование по вопросам ВИЧ/СПИДа» для интернов-терапевтов,

– Іскерлік имитациялық ойын форматта «кейс-стади»   «Острый коронарный синдром» тақырыбы бойынша,

– Іскерлік имитациялық ойын форматта «кейс-стади» Острая сердечно-сосудистая недостаточность. Кардиогенный шок» тақырыбы бойынша,

– Іскерлік имитациялық ойын форматта «кейс-стади»   «Дифференциальная диагностика инфекционных заболеваний, протекающих с синдромом гепатита» тақырыбы бойынша ,

– Информациалық-дидактикалық блок тәжірибиелік   «Сахарный диабет и сердечно-сосудистые заболевания. Клиническая тиреодология. Репродуктивная эндокринология» тақырыбы бойынша және т.б..

Дистанциалық оқыту

 Инфекциалық және тропикалық аурулар кафедрасы, АИВ инфекциясы және инфекциалық бақылау модуль:

  1. Дистанционная программа по ВИЧ/СПИДу для медицинских специалистов, Душанбе қ Алматы, с 09 сәуір 29 маусым 12ж. қорытынды семинар 16-17 маусым 2012.
  2. Центрально-Азиатская региональная дистанционная программа по вопросам наркозависимости и снижения вреда для медицинских специалистов», 11.06 – 03.08 2012, курс тьюторы.