«САПА КҮНІ: ТҰТЫНУШЫҒА БАҒДАРЛАНУ »




13.11.2012

8 қараша 2012 жылы С.Ж. Асфендияров атындағы ҚазҰМУ Сапа менеджменті жүйе бөлімі  Халықаралық Сапа күнін атап өтуіңе байланысты  құрылымдық бөлімшелердің СМЖ жауаптыларына және  СМЖ ішкі аудиторларына «Сапа күні: Тұтынушыға бағдарлану» атты семинар өткізді.

Кез келген ЖООның қызметi нормативтiк және құқықтық акттердiң талаптарынан, сонымен қатар iшкi және сыртқы тұтынушылардың күтулерiнен және талаптарының орындалуының бағытталуынан тұрады.  Өнiмнiң сыртқы тұтынушылары және бiлiм беру саласындағы ЖОО жиынтығының қызметі мемлекет, қоғам және потенциалды жұмыс берушiлер, ал  ішкі жиынтығына білім алушылар және  ЖОО қызметкерлерінен тұрады.

ISO 9000 қағидасының ең маңыздысы тұтынушыларға бағытталу болып табылады. Тұтынушылардың  қажеттiлігiн қанағаттандырып қана қоймай ,сонымен қатар тұтынушылардың күтулерінен  асып түсу үшiн, не  жасау керек:

біріншіден, тұтынушылар ЖОО сенім арту сезімін ұйымдастыру  (ЖОО беделі, сапа жүйесі сертификатының бар болуы, лицензияның бар болуы, қызмет көрсету, университет сайтында ақпараттың қол жетімділігі және т.б.);

екіншіден, өнiмнiң қолданылуы және ұйым қызметіне  қатысты тұтынушылардың мәселелерін  мерзiмдi қарастыру керек;

үшіншіден, тұтынушылардың қанағаттану бағасын (өлшемін) мерзімді өндіріп алу керек.

Тұтынушылармен байланыс  (7.2.3) және тұтынушының қанағаттануы (8.2.1) ИСО 9001:2008 «Сапа менеджмент жүйесі. Талаптары» Халықаралық стандарттының талаптары болып табылады және Сапа менеджмент жүйесі  ИСО 9000 стандартына сәйкес сертификатталған  оқу орындарында міндетті түрде орындалуы тиіс.

С.Ж.Асфендияров атындағы ҚазҰМУ-де сапа менеджмент жүйесінің қызмет атқаруын дамыту мақсатында және ұйымның жұмыс көрсеткішін жақсарту мақсатында сапа менеджмент жүйесі бөлімімен сапаның құжатталған процедуралары «Тұтынушылардың қанағатанушылық мониторингісі» жасалып шығарылды.

Негізгі Сапаның  құжатталған процедуралары сапаның ХС  ИСО/ TS 10004 халықаралық стандарт талаптар негiзiнде жасалған. «Сапа менеджментi. Тұтынушылардың қанағаттануы. Өлшеу бойынша нұсқау және мониторингі» және ҚазҰМУдың құрылымдық бөлiмшелердегі жауапкершiлiкті бекiтуге берiлетiн қызметтерiнiң сапаны сыртқы және iшкi тұтынушылардың қанағаттану бағасының процессiн реттейдi және нұсқаулық өткiзудiң мерзiмдiлiктерiн және тұтынушылардың қанағаттанушылығын  анықтау.

Нормативтiк құжат мәлiметін енгiзу үшiн семинар шеңберiнде және стандартизация әдiстерi тұтынушылардың қанағаттану деректерiн зерттеп өңдеу үшін «Тұтынушылардың қанағаттануын зерттеу. Статистикалық деректердi өңдеу» мастер-классы  өткiзiлді.

 Семинарға қатысқандар төмендегілермен танысты :

–  тұтынушылардың нақты топтарының қанағаттануын зерттеу өткiзуге жауапты бөлiмшелер;
–  қанағаттануды зерттеудің және нәтижелерді талдаудың өткiзу мерзiмдері;
–  қанағаттану зерттеу бағдарламасын өткiзу;
–  тұтынушының қанағаттанушылық туралы деректерін жинау үшiн құрылымдық сауалнамалар бiр үлгiде болу;
–  С.Ж.Асфендияров атындағы ҚазҰМУ тұтынушыларын қанағаттануын анықтау үшiн сауалнама үлгiлерi;
–  тұтынушылардың қанағаттану зерттеу деректерін өңдеудiң бiртұтас әдiстемемен жасау.

Сапа менеджменті жүйесі бөлімі