Міндетті пәндер

Негізгі бет » Білім беру бағдарламалары » Бакалавриат » ББ ҮИМБ «Педиатрия» » Міндетті пәндер

 

Түлектер моделі Бағдарлама паспорты Міндетті пәндер Таңдамалы пәндер Проф. тәжірибелер Интернатура

Негізгі пәндер (НП/ЖООК)

Химия

Кредиттер саны -4
Бақылау түрі – д/з
Заттардың өзара түрлену процестері, олардың құрылымы мен қасиеттерінің өзгеруі, әртүрлі тепе-теңдік түрлері туралы іргелі биомедициналық білімді қалыптастыру. Білім алушы организмде болып жатқан биохимиялық процестерді сипаттау және сипаттау үшін химия заңдарын қолдана алады, заттардың құрылымы, қасиеттері мен биологиялық белсенділігі арасындағы байланысты түсіндіре алады, медициналық практикада қажетті есептеулер мен физика-химиялық әдістерді қолдана алады.

Медициналық физика

Кредиттер саны-3
Бақылау түрі-д / з
Жасушаның биофизикалық қасиеттері туралы іргелі биомедициналық білімді қалыптастыру; медицинада қолданылатын заманауи медициналық аспаптардың, жабдықтардың және адамға әсер етудің физикалық факторларының жұмыс принциптері. Түлек білімді одан әрі оқыту процесінде және емдеу практикасында қолдана алады; зертханалық, функционалдық зерттеу әдістерінің нәтижелерін түсіндіре алады, ақпараттық технологияларды қолдана алады, топтық жұмысқа қабілеттілігін көрсете алады.

Цитология және молекулалық биология

Кредиттер саны-3
Бақылау түрі-д / з
Тұқым қуалайтын ақпаратты іске асыру механизмдері, тұқым қуалайтын ақпаратты беруге қатысатын ген құрылымы мен биомолекулалардың функциялары арасындағы байланыс, сондай-ақ өсу, бөліну, жөндеу, ісік трансформациясы және жасуша өлімі процестері, қалыпты өмірлік процестерді түсіну үшін қажетті ген экспрессиясын реттеу, сондай-ақ тұқым қуалайтын аурулардың себептері ретінде мутациялардың пайда болуына әкелетін бұзылулар туралы білімді қалыптастыру.

Модуль – Морфологиялық пәндер

Анатомия негіздері

Кредиттер саны-8
Бақылау түрі-д / з, емтихан
Жас, жыныстық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, дененің сыртқы және ішкі құрылымы туралы іргелі биомедициналық білімді қалыптастыру, алынған білімді ағзалар мен мүшелер жүйесінің күйін қалыпты және патологияда одан әрі зерттеу үшін қолдану мүмкіндігі. Тұлғааралық және коммуникативтік дағдылар, ақпараттық технологияларды қолдану қабілеті қалыптасады.

Адамның гистологиясы және эмбриологиясы

Кредиттер саны-4
Бақылау түрі-емтихан
Ағзаның гистологиялық құрылымы туралы іргелі биомедициналық білімді, Жарық микроскопымен жұмыс істеу және микроскопиялық және ультрамикроскопиялық деңгейде адам ағзасының тіндері мен мүшелерінің жасушалық және жасушалық емес құрылымдарын анықтау дағдысын, алынған білімді ағзалар мен мүшелер жүйесінің жай-күйін одан әрі зерттеу үшін қолдану қабілетін қалыптастыру.қалыпты және патологияда. Тұлғааралық және коммуникативтік дағдылар, ақпараттық технологияларды меңгеру қалыптасады.

Медициналық терминологияның негіздері

Кредиттер саны-2
Бақылау түрі-д / з
Пәнді оқу барысында студенттер медициналық халықаралық терминологияның негіздерін, ғылыми ұғымдарды және латын тіліндегі медициналық терминологияның үш негізгі ішкі жүйесін – анатомиялық, фармацевтикалық (жалпы рецептурасы бар) және клиникалық негіздерін практикалық меңгеруге ықпал ететін білім алады. Алынған білім түлектерге латын терминологиясын одан әрі практикалық немесе ғылыми қызметте саналы және сауатты пайдалануға мүмкіндік береді.

Модуль-органдар жүйесі (норма)

Кредиттер саны-20
Бақылау түрі-д / з, емтихан
Электрофизиологиялық қасиеттері туралы интеграцияланған биомедициналық білімді қалыптастыру; әр түрлі жас кезеңдерінде органдар мен органдар жүйелерінің анатомиялық-гистологиялық құрылымы мен физиологиялық процестері. Функционалдық және зертханалық зерттеу әдістері туралы білімді қолдану мүмкіндігі; топтық жұмысты және ақпараттық технологияларды меңгеруді көрсету.

Модуль – Биохимия

Кредиттер саны-9
Бақылау түрі-д / з, емтихан
Ағзаның құрамына кіретін заттардың химиялық табиғаты, негізгі биохимиялық процестер, олардың ағзаның тіндерінің, мүшелерінің және жүйелерінің функцияларымен байланысы туралы білімді қалыптастыру; патологиялық жағдайдағы негізгі метаболикалық процестер туралы, ауруларды диагностикалау және емдеудің тиімділігін бағалау кезінде зерттеудің ең Ақпараттық әдістерін қолдана білу. Тұлғааралық және коммуникативтік дағдылар, ақпараттық технологияларды меңгеру қалыптасады.

Модуль-Медициналық микробиология, вирусология

Кредиттер саны – 8
Бақылау түрі – д/з, емтихан
Микробиология, вирусология, паразитология саласында интеграцияланған биомедициналық білімді қалыптастыру. Түлек микроорганизмдердің адам ағзасына әсер ету ерекшеліктерін; диагностика әдістерін, олардың нәтижелерін түсіндіруді; инфекцияны микробиологиялық бақылауды жүзеге асыру негіздерін білетін болады. Микробиологияның соңғы жетістіктерін қолдана отырып, денсаулық сақтау саласындағы өзекті мәселелерді шешу үшін алған білімдерін, дағдыларын пайдаланатын болады. Тұлғааралық және коммуникативтік дағдылар, ақпараттық технологияларды меңгеру қалыптасады.

Модуль-жалпы патология және фармакология негіздері

Кредиттер саны – 12
Бақылау түрі – д/з, емтихан
Типтік патологиялық процестерде дәрілік заттардың жалпы патофизиологиясы мен патоморфологиясының, фармакокинетикасы мен фармакодинамикасының негіздері туралы интеграцияланған білімді қалыптастыру. Тұлғааралық және коммуникативтік дағдылар, ақпараттық технологияларды қолдану қабілеті қалыптасады.

Медициналық генетика негіздері

Кредиттер саны – 3
Бақылау түрі – д/з
Медициналық генетика негіздері саласында биомедициналық білімді қалыптастыру. Түлек тұқым қуалайтын аурулардың себептерін түсіндіру, хромосомалық және гендік аурулардың клиникалық белгілерін тану, тұқым қуалауын құрастыру және генетикалық консультацияның қажеттілігін анықтау, диагностика және алдын алу әдістерін білу үшін алған білімдерін кәсіби қызметінде қолдана алады. тұқым қуалайтын аурулар, OMIM мәліметтер базасын пайдалану, кәсіби эрудиция дағдыларын көрсету.

Модуль-органдар жүйесі (патология)

Кредиттер саны – 11
Бақылау түрі – емтихан
Аурулардың даму механизмдерін, олардың алдын алу және емдеу принциптерін ғылыми-дәлелді тәсілдерді, заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып түсіну үшін қажетті ең көп таралған клиникалық симптомдар мен синдромдардың патологиялық физиологиясы мен патологиялық анатомиясы бойынша интеграцияланған преклиникалық білімді қалыптастыру. Тұлғааралық және коммуникативтік дағдылар, үздіксіз тұлғалық және кәсіби өсу, ақпараттық технологияларды қолдану қабілеті қалыптасады.

Фармакология

Кредиттер саны – 5
Бақылау түрі – емтихан
Дәрілік заттардың Фармакодинамикасы мен фармакокинетикасының заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; пациенттің жасын, физиологиялық және патологиялық жағдайларды ескере отырып, нақты клиникалық жағдайда препараттарды ұтымды таңдау дағдысын көрсету; бірге қолданған кезде жағымсыз реакциялар мен дәрілік заттардың өзара әрекеттесуін дамыту мүмкіндіктері; фармакологиялық талдаумен және бір реттік дозаларды есептеумен рецепттер жазу; дәлелді медицина қағидаттарына сәйкес ақпаратты іздеу және талдау жүргізу.

Менеджмент және басқару психологиясы

Кредиттер саны – 3
Бақылау түрі – д/з
Басқарушылық ой мен менеджмент дағдыларын дамытудың заманауи философиясын, басқару психологиясындағы категориялар, тұлға ұғымдары, топтағы және ұжымдағы тұлғааралық қатынастар туралы негізгі ұғымдарды меңгеруді, қоғамдастықтың әр мүшесінің жеке психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып және команданың ең жақсы нәтижелеріне қол жеткізу үшін тиімді өзара әрекеттесу қабілетін қалыптастыруды қалыптастыру.жұмыс.

Кәсіби шет тілі

Кредиттер саны – 3
Бақылау түрі – д/з
Студенттердің халықаралық терминологияны қолданудағы кәсіби лингвистикалық құзыреттілігін дамыту; жаһандық кеңістікте практикалық қызметте және қарым-қатынаста ұтымды пайдалану үшін оқу, тыңдау, сөйлеу және жазу дағдылары. Тренингтің нәтижесі медициналық басылымдар тақырыптары бойынша эсселерді оқу және жазу; тыңдау және сөйлеу сұхбатында медициналық терминологияны қолдану.

Профильді пәндер (ПП)

Модуль-иммунология және эпидемиология негіздері

Кредиттер саны – 7
Бақылау түрі – д/з
Әртүрлі жас кезеңдерінде иммунитеттің құрылымы мен жұмыс істеуі туралы білімді қалыптастыру; иммунодиагностика, иммунопрофилактика және иммунотропты терапия әдістері (оның ішінде АИТВ-инфекциясы); эпидемиологиялық зерттеудің принциптері мен әдістері, оның ішінде популяциялардағы сырқаттанушылықтың сипаттамасы: аурулардың пайда болуы мен таралу заңдылықтары, бақылау мен алдын алу шараларын әзірлеу үшін; эпидемиологиялық зерттеулердің дизайны аурудың этиологиясы.

Модуль-Хирургия негіздері

Кредиттер саны – 7
Бақылау түрі – экзамен
Топографиялық анатомия, жалпы және оперативті хирургия: асептика, антисептика, десмургия әдістері, жергілікті жансыздандыру түрлері, хирургиялық инфекция, қан кету, жаралар, сынықтар, үсік және күйік кезіндегі алғашқы көмек көрсету бойынша кіріктірілген базалық білім мен дағдыларды қалыптастыру; зақымдану механизмі мен регенеративті процестің ерекшеліктерін, мәйіт материалындағы топографиялық және анатомиялық фактілердің клиникалық аспектілерін ескере отырып, негізгі (шұғыл) хирургиялық араласулардың әдістемесі.

Модуль-Клиникалық медицина негіздері

Кредиттер саны – 22
Бақылау түрі – д/з, емтихан
Ішкі және балалар ауруларының пропедевтикасы, радиологиясы бойынша диагностикалау мен емдеуге жататын жиі кездесетін аурулар мен жағдайларды клиникалық пәндер бойынша одан әрі оқу үшін қажетті интеграцияланған білім мен дағдыларды қалыптастыру; дәлелді медицинаның заңды, дәлелді принциптерін, тұлғааралық және коммуникациялық дағдыларды, заманауи технологияларды, жеке және кәсіби өсуді түсінуге негізделген пациентке бағытталған пациентке кеңес беру.

Модуль – Ішкі аурулар негіздері

Кредиттер саны – 12
Бақылау түрі – емтихан
Бітіруші этиопатогенезі, клиникасы, клиникалық, зертханалық және аспаптық диагностикасы бойынша білімдерін практикада қолдана алады, диагностиканы, дифференциалды диагностиканы, адекватты пациентке бағытталған емдеуді тағайындауды және ішкі ағзалардың жиі кездесетін ауруларының алдын алуды көрсете алады. , қолданыстағы құқықтық және этикалық құжаттар шеңберінде дәлелді тәжірибенің әдістері мен біліміне негізделген; науқаспен кәсіби қарым-қатынас орнату, топта жұмыс істеу.

Модуль – Хирургиялық аурулардың негіздері

Кредиттер саны – 12
Бақылау түрі – емтихан
Бітіруші пациентке жиі кездесетін хирургиялық аурулармен, тірек-қимыл аппаратының жарақаттарымен және патологияларымен, урологиялық, ЛОР ауруларымен және көру мүшелерінің типтік көріністері бойынша дәлелдеу қағидаттарына сәйкес диагностикалық және емдік көмек көрсете алады. Негізделген медицина және емдеу-диагностикалық технологиялардағы заманауи жетістіктер. Хирургиялық аурулар мен жарақаттардың алдын алу және қалпына келтіру әдістерін қолдану. Топта жұмыс істей білу.

Модуль – Балалар ауруларының негіздері

Кредиттер саны – 16
Бақылау түрі – д/з, емтихан
Бітіруші этиопатогенезі, клиникасы, клиникалық, зертханалық және аспаптық диагностикасы бойынша білімін практикада қолдана алады, балалық шақтағы жиі кездесетін ауруларға (соның ішінде жұқпалы аурулар мен хирургиялық араласуларға) адекватты пациентке бағытталған емдеуді және алдын алуды тағайындай алады; дәлелді тәжірибені, құқықтық және этикалық құжаттарды ескере отырып, бірінші кезекте шұғыл медициналық көмек көрсету; науқаспен кәсіби қарым-қатынас орнату, топта жұмыс істеу.

Модуль Перинатология негіздері

Акушерлік және гинекология

Кредиттер саны – 6
Бақылау түрі – емтихан
Бітіруші физиологиялық/патологиялық жүктілікті, босануды, босанғаннан кейінгі кезеңді басқару туралы білімдерін тәжірибеде қолдана алады; жоғары сапалы диагностиканы қамтамасыз ету, клиникалық және зертханалық әдістердің нәтижелерін түсіндіру; акушерлік және гинекологиялық патологияны емдеуді тағайындау; алғашқы медициналық көмек көрсету; әйелдер халқының денсаулығын қорғау мәселелерімен айналысу (гинекологиялық аурулардың алдын алу және ақпараттандыру, жүктілікті жоспарлау, жүктіліктің асқынуының алдын алу), нормативтік құқықтық актілерді ескере отырып, дәлелді тәжірибені білуді қолдану.

Неонатология негіздері

Кредиттер саны – 2
Бақылау түрі – д/з
Бітіруші неонатальды патологияның клиникалық көріністері, шекаралық жағдайларды диагностикалау туралы білімдерін тәжірибеде қолдана алады; біріншіден, дәлелді тәжірибе негізінде жедел медициналық көмек көрсетуге, жаңа туған нәрестелердің жиі кездесетін ауруларына (соның ішінде тұқым қуалайтын, туа біткен, инфекциялық және хирургиялық) құқықтық және этикалық құжаттар шеңберінде тиімді және қауіпсіз дәрілік заттарды тағайындау; үздіксіз жеке және кәсіби өсу қасиеттерін көрсету.

Модуль-аллергология, клиникалық иммунология, онкология және клиникалық фармакология негіздері

Кредиттер саны-8
Бақылау түрі-д / з
Бітіруші онкологиялық аурулардың клиникалық, зертханалық және функционалдық зерттеу әдістеріне, диагностикасына және алдын алуға негізделген аллергопатологиядағы, онкопатологиядағы иммундық зақымданулардың клиникалық көріністері мен табиғаты туралы білімін тәжірибеде қолдана алады; клиникалық фармакологияның негізгі әдістерін меңгеру; нормативтік және этикалық құжаттар шеңберінде барабар таңдау жасауға және ең тиімді және қауіпсіз дәрілік заттарды тағайындауға; үздіксіз жеке және кәсіби өсу қасиеттерін көрсету.

Модуль – Педиатрия негіздері

Кредиттер саны – 12
Бақылау түрі – д/з, емтихан
Бітіруші патологияның жас және физиологиялық ерекшеліктерін, оның ішінде профилактикасын ескере отырып, жиі кездесетін балалық шақ аурулары, балалар хирургиялық патологиясы, балалық шақ инфекциялары бойынша қолжетімді тиімді пациентке бағытталған педиатриялық көмек көрсету бойынша білімін тәжірибеде қолдана алады; топта және әртүрлі жастағы пациентпен жұмыс істей білу, заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана білу.

Модуль – Қоғамдық денсаулық сақтау, медицинадағы құқықтық қатынастар, сот медицинасы және коммуникативті дағдылар

Кредиттер саны – 8
Басқару түрі – д/з
Түлек халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету, оның ішінде профилактика және халық денсаулығына әлеуметтік-экономикалық факторлардың әсер ету заңдылықтары туралы халықты хабардар ету бойынша дәрігердің кәсіби қызметін жүзеге асыра алады. және денсаулықты сақтау, ғылыми деректерге негізделген нормативтік құқықтық актілерді, коммуникативті нормаларды, этика мен деонтологияны ескере отырып, сот-медициналық сараптаманы жүргізу ережелерін сақтау.

Модуль – Ересектер,балалар жұқпалы, тері-венерологиялық аурулардың негіздері

Кредиттер саны – 6
Бақылау түрі – емтихан
Бітіруші дәлелді медицина қағидаттары бойынша жұқпалы аурулардың, жиі кездесетін тері ауруларының және жыныстық жолмен берілетін инфекциялардың, туберкулездің этиопатогенезі, клиникасы, диагностикасы, дифференциалды диагностикасы, емі, эпидемияға қарсы шаралары туралы білімін көрсете алады. нормативтік құжаттар, пациентке бағдарланған тәсілмен кеңесу, үздіксіз өзін-өзі бағалау және өмір бойы білім алу негізінде топта жұмыс істеу.

Модуль - Ересектер,балалар клиникалық неврология және психиатрия негіздері

Кредиттер саны – 6
Бақылау түрі – емтихан
Бітіруші этиопатогенезі, клиникасы, клиникалық, зертханалық және аспаптық диагностикасы, эксперименталды психологиялық зерттеулер туралы білімдерін тәжірибеде қолдана алады; жиі кездесетін психиатриялық және неврологиялық аурулардың диагностикасын, дифференциалды диагностикасын, адекватты емдеу принциптерін, шұғыл жағдайларды жеңілдету және алдын алу дағдыларын көрсету. Этикалық, құқықтық принциптерді қолдану, ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану, ғылыми-зерттеу бағдарламаларына қатысу, топпен жұмыс жасау.

Модуль - Анестезиология және реанимация негіздері, шұғыл жағдайлар және симуляциялық курс

Кредиттер саны – 10
Бақылау түрі – д/з, емтихан
Бітіруші ауыр жағдайларда қарқынды терапия және реанимацияны қамтамасыз ету бойынша білімін тәжірибеде қолдана алады; дифференциалды диагностиканы жүргізу, этикалық және құқықтық принциптерді қолдана отырып, пациенттерді басқару тактикасында диагностика мен емдеудің ұлттық стандарттарын басшылыққа ала отырып, пациентке бағытталған шұғыл медициналық көмек көрсету; ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану және топта жұмыс істеу дағдыларын көрсету; пациенттермен және олардың туыстарымен сенімді қарым-қатынас орнату.

Симуляциялық курс: «Педиатр жұмысындағы шұғыл жағдайлар

Кредиттер саны – 3
Бақылау түрі – емтихан
Модельдеу курсы студенттерге педиатриядағы ең жиі кездесетін төтенше жағдайларды тануды үйренуге, виртуалды ортада немесе симуляцияланған жағдайда пациенттер мен студенттерге қауіп төндірмей, ауруханаға дейінгі кезеңде ауыр және терминалдық жағдайларда науқастарға көмек көрсету дағдыларын дамытуға және бекітуге мүмкіндік береді. жоғары шынайы тренажерларды, тренажерларды және пациент роботтарын пайдалана отырып, мүмкіндігінше шындыққа жақын жағдай.