Міндетті пәндер

Негізгі бет » Білім беру бағдарламалары » Бакалавриат » «Стоматология» ҮИМБ БББ » Міндетті пәндер
Түлектер моделі Бағдарлама паспорты Міндетті пәндер Таңдамалы пәндер Проф. тәжірибелер Интернатура Магистратура

Жалпы білім беретін пәндер / міндетті компонент:

Қазақстан тарихы

Кредиттер саны – 5
Бақылау түрі – Мемлекеттік емтихан
Сипаттама: Пән Қазақстан Республикасы даму тарихының негізгі кезеңдері туралы объективті тарихи білім, Қазақстан Республикасындағы мемлекеттілік пен тарихи-мәдени үрдістердің қалыптасуы мен даму мәселелерін талдау негізінде студенттердің тарихи санасын қалыптастырады.

Қазақ/Орыс тілі

Кредиттер саны – 10
Бақылау түрі – Экзамен
Сипаттама: Пән тілді пайдалану деңгейінде коммуникативтік құзыреттерді қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қазақ/орыс тілінің тілдік нормаларын сапалы меңгеруді қамтамасыз етуге бағытталған, оны пациентпен /оның заңды өкілдерімен, әріптестерімен және басқа да медицина қызметкерлерімен байланыс құралы ретінде пайдалануға негіз болады.

Философия

Кредиттер саны – 5
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттама: Пән білім алушыларда сананың ашықтығын, рухани жаңғыруға дайындықты, білім мен білім алуға табынуды қалыптастырады; әділдік, қадір-қасиет және еркіндік сияқты негізгі дүниетанымдық ұғымдарды меңгеру; толеранттылық, мәдениетаралық диалог жүргізу қабілеті, тәуелсіз сыни ойлау, тұрақты тұлғалық өсу қажеттілігі сияқты жалпы қабылданған құндылықтар мен осындай тұлғалық қасиеттер жүйесін дамытуға және қалыптастыруға ықпал етеді.

Әлеуметтік-саяси білім модулі

Кредиттер саны – 8
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттама: Модуль әлеуметтануды, саясаттануды, мәдениеттануды, психологияны кешенді зерттеуге негізделген қоғамдық сананы жаңғырту проблемаларын шешу тұрғысынан студенттердің қоғамдық-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастырады. Қоғамның ұйымдастырылуын және саяси өмірін; қоғам жүйесі және оның жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарын; әлеуметтік институттар, қарым-қатынастар мен қауымдар; зерттеу тәсілдерінің ақпараттық және әдіснамалық тұтастығы қағидаттарын зерттейді.

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (ағылш.)

Кредиттер саны – 5
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттама: Пән цифрлық жаһандану дәуірінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі мен маңызын білу мен түсінуді қалыптастырады; жаңа «сандық» ойлау; оқыту кезеңінде және кәсіби қызмет барысында ІТ-технологияларды қолдану дағдылары. Ғылыми зерттеулер жүргізу үшін іздестіру және медициналық ақпараттық жүйелерде ғылыми және дәлелді ақпаратты енгізу, іздеу және талдау дағдыларын қалыптастырады.

Шет тілі (ағылшын)

Кредиттер саны – 10
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттама: Пән ағылшын тілінің тілдік нормалары саласында білімді қалыптастырады; ауызша сөйлеу, оқу және жазбаша коммуникация қабілеті. Білім алушылардың мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттерді қалыптастыру үшін ағылшын тілін түсіну, сөйлеу және тұлғааралық тіларалық қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Кәсіби ағылшын тілін одан әрі меңгеруге негіз жасайды.

Дене тәрбиесі

Кредиттер саны – 8
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттама: Пән студенттердің әлеуметтік-тұлғалық құзыреттерін және денсаулықты сақтау және нығайту үшін дене шынықтыру құралдары мен әдістерін мақсатты пайдалану қабілетін қалыптастырады; функционалдық және қозғалыс мүмкіндіктерін жақсарту. Білім алушылардың өмірлік және кәсіби мақсаттарға жету жолында өзін-өзі тұрақты дамытуға және өзін-өзі жетілдіруге ынтасын қалыптастырады: төзімділік, стресске төзімділік, салауатты өмір салтын ұстану.

Жалпы білім беретін пәндер-ЖОО компоненті (ЖБП/ ЖК):

Модуль-Мамандыққа кіріспе:
Медициналық этика, академиялық адалдық және коррупцияға қарсы мәдениет негіздері

Кредиттер саны – 3
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттама: Модуль медициналық этика, академиялық адалдық негіздері туралы; академиялық, ғылыми және кәсіби ортада моральдық және этикалық нормаларды, қағидаттарды сақтау туралы базалық білім мен түсініктерді қалыптастырады. Білім алушылардың адалдық, қағидаттылық, әділеттілікке ұмтылу, академиялық адалдық, плагиаризм және сыбайлас жемқорлық көріністерінің кез келген түріне төзбейтін қарым-қатынас сияқты тұлғалық қасиеттерін қалыптастырады.

Медициналық экология

Кредиттер саны – 2
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттама: Пән қоршаған ортаның адам денсаулығына кешенді әсерінің аспектілерін зерделейді; экологиялық факторлардың әртүрлілігін ескере отырып, аурулардың қоршаған ортамен тікелей байланысты дамуының болуы мүмкін себептерін қарайды; физикалық және химиялық факторлардың адам ағзасына әсері; сыртқы және ішкі ортаның зиянды факторларын залалсыздандыру үшін қажетті тетіктер.

Базалық пәндер, міндетті компонент – БП МК

Шет тілі (кәсіби)

Кредиттер саны – 3
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттама: Пән кәсіптік-тақырыптық қағидат бойынша шет тілін оқытудың функционалдық-коммуникативтік тәсіліне негізделген. Кәсіби және электрондық коммуникациялар үшін жеткілікті сөздік қорын қалыптастыруға бағытталған; шетелдік ғылыми әдебиеттер мен дәлелді деректерді талдау; эссе, тезис, резюме, ғылыми мақала жазу; ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеуді қамтиды.

Менеджмент және басқару психологиясы

Кредиттер саны – 3
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттама: Пән тиімді коммуникациялық технологиялардың көмегімен ұйым мен медициналық персоналдың жұмысын басқаруға мүмкіндік беретін білімді, іскерлікті және жеке қасиеттерді қалыптастыруға; этикалық қағидаттарды ұстануға; Денсаулық сақтау жүйесінің қолданыстағы нормативтік базасына сәйкес ғылыми негізделген басқару шешімдерін қабылдауға бағытталған.

Базалық пәндер, жоо компоненті – БП ЖК

Цитология және молекулярлық биология

Кредиттер саны – 4
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттама: Пән жасушалық және молекулалық деңгейлерде тіршіліктің негізгі қасиеттері мен көріністері туралы негізгі көз-қарастарды қалыптастырады; нуклеин қышқылдарының құрылысы мен қызметтерінің ерекшеліктерін зерттейді; мұрагерлік ақпаратты іске асырудың қағидаттары мен механизмдері; жасуша құрылымы мен қызметінің молекулярлық негіздері; өсу, даму, бөліну, ісік трансформациясы және жасуша өлімі үрдістері.

Адам анатомиясы

Кредиттер саны – 4
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттама: Пән адам ағзасының құрылымы, сүйек-бұлшық ет аппараты, жүрек-қан тамырлары, тыныс алу, орталық және перифериялық нерв жүйелерінің, ас қорыту, эндокриндік және урогениталдық жүйелерінің құрылымы туралы білімді жасын, жынысын және жеке ерекшеліктерін ескере отырып қалыптастырады. Адам анатомиясын білу биомедициналық және стоматологиялық пәндерді кейіннен зерделеу үшін қажет.

Латын терминологиясы негіздері

Кредиттер саны – 2
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттама: Пән жалпы анатомия, жалпы рецептурасы бар фармация, аурулар және клиникалық проблемалары бар аймақта тілдік нормаларын және халықаралық деңгейде танылған латын медициналық терминологиясы негіздерін студенттер меңгеруіне бағытталған. Алынған білім түлектерге анатомиялық құрылымдарды сипаттау, рецепттер жазу, диагноз қою үрдісінде латын терминологиясын саналы және сауатты пайдалануға мүмкіндік береді.

Медициналық химия

Кредиттер саны – 3
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттама: Пән заттардың өзара байланысу үрдістері, олардың құрылымы мен қасиеттерінің өзгеруі туралы іргелі биомедициналық білімді қалыптастырады; тепе-теңдік пен гомеостаздың әр түрлі түрлері. Студенттер биохимиялық үрдістерге мінездеме беру және сипаттау үшін химия заңдарын қолдана алатын болады.

Медициналық биофизика

Кредиттер саны – 3
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттама: Пән биологиялық маңызды молекулалар, молекулалық кешендер, жасушалар, мембраналар, тіндердің және күрделі биологиялық жүйелердің физикалық қасиеттерін зерттейді; оларда болып жатқан физикалық және физикалық-химиялық үрдістер; қанның реологиялық қасиеттері; мүшелер мен тіндерді реографиялық тексеру; медициналық бұйымдардың жіктелуі мен жұмыс істеу механизмдері; энергия формалары; организмнің өмірлік белсенділігінің әр түрлі көріністерін бағалауға арналған медициналық жабдық.

Адам гистологиясы және эмбриологиясы

Кредиттер саны – 3
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттама: Пән жасушалар мен жасушадан тыс матрицалардың даму ерекшеліктері мен құрылымын білу мен түсінуді қалыптастырады; олардың функционалдық қатынастарын түсіндіре білу; жасушалар мен әр түрлі тіндерді анықтап, олардың жіктелуін, гистогенезі мен қызметін түсіндіре білу; адам мүшелерін саралай білу және олардың құрылымдық ерекшеліктерін түсіндіре білу. Адам эмбриологиясы саласындағы іргелі базалық білімді қалыптастырады.

Биологиялық химия

Кредиттер саны – 3
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттама: Пән адам ағзасында болып жатқан негізгі биохимиялық үрдістерді зерттейді. Белоктардың, нуклеин қышқылдарының құрылысы мен қызметін, ферменттердің негізгі кластарын зерттейді; энергия алмасу, зат алмасуы және оларды реттеудің сатылары; биологиялық орталар мен ағза тіндерінің биохимиясы, олардың құрамы, маңызы; негізгі биохимиялық көрсеткіштерді қалыпты жағдайда және патологиялық үрдістердің дамуымен байланысты.

Ауыз қуысы гистологиясы және эмбриологиясы

Кредиттер саны – 3
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттама: Пән ауыз қуысы органдары мен тіндерінің қалыптасуы мен құрылымының ерекшеліктерін, олардың функционалдық қатынастарын түсіндіру қабілетін білу мен түсінуді қалыптастырады; микропрепараттармен және жарықты микроскоппен жұмыс істеу дағдылары; ауыз қуысы жасушалары мен тіндерін анықтау, олардың жіктелуін, гистогенезі мен қызметін түсіндіру қабілеті; ауыз қуысы тіндерін сипаттап және саралап, олардың құрылымдық ерекшеліктерін түсіндіреді.

Адам физиологиясы

Кредиттер саны – 4
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттама: Пән адам ағзасының қызметтері мен реттеу ерекшеліктері; гомеостазды қолдау үшін ағза жүйелерінің физиологиялық интеграциясы туралы негізгі көз-қарастар мен түсініктерді қалыптастырады Гомеостаздың нейроналдық және гормоналдық механизмдерін; адам организмінің сүйек-бұлшық ет аппаратында, жүрек-қан тамырларында, тыныс алу, ас қорыту, жүйке, несеп және эндокриндік жүйелерінде кездесетін физиологиялық үрдістерді зерттейді.

Дәрігер-стоматолог коммуникативті дағдылары

Кредиттер саны – 3
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттама: Пән тиімді вербалды және вербалды емес коммуникация және танысу, ұсыну үрдісінде пациенттерге/олардың отбасы мүшелері мен әріптестеріне қатысты этикалық қағидаттарды сақтау саласындағы білім мен дағдыларды қалыптастырады; стоматологиялық көмек көрсету кезеңдерінде; жағымсыз жаңалықтар хабарлары; командалық жұмыс; рефлексиялар, өзін-өзі бағалау және үздіксіз тұлғалық өсуге арналған құралдар ретінде топтық бағалау.

Ауыз қуысы микробиологиясы

Кредиттер саны – 4
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттама: Пән қалыпты және патологиялық үрдістерде ауыз қуысы микробтық флорасының құрамын зерттейді; ауыз қуысы ауруларының этиологиясы мен патогенезіндегі микроорганизмдердің рөлі; микроорганизмдерге әр түрлі факторлардың әсері; стоматологияда инфекциялық бақылау әдістері. Биологиялық материалдың сынамаларын қауіпсіз алу, патогендерді анықтау дағдыларын қалыптастырады; тіс ауруларын диагностикалау үрдісінде микробиологиялық зерттеулердің нәтижелерін түсіндіру.

Патологиялық анатомия

Кредиттер саны – 4
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттама: Пән тіс ауруларын қоса алғанда, кеңінен таралған аурулардың пайда болуы, дамуы және нәтижелері кезінде типтік патологиялық үрдістер мен ағзалардағы, тіндердегі, жасушалардағы морфологиялық өзгерістер саласындағы базалық білімді қалыптастырады. Жасушалар мен тіндердегі патологиялық өзгерістерді тану және анықтау бойынша тәжірибелік дағдыларды қалыптастырады; қалыпты және патологиялық үрдістерді саралай білу.

Патологиялық физиология

Кредиттер саны – 4
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттама: Пән типтік патологиялық үрдістердің пайда болуының, дамуы мен нәтижесінің негізгі заңдылықтарын; ағзаның түрлі патологиялық жағдайларындағы физиологиялық қызметтердің динамикалық өзгерістерінің ерекшеліктері мен сипатын зерттейді. Кеңінен таралған аурулар кезінде адам ағзасындағы типтік патологиялық өзгерістерді және олардың ауыз қуысының өзгеруімен және стоматологиялық патологияның дамуымен байланысын зерттейді.

Ауыз қуысы биологиялық химиясы

Кредиттер саны – 3
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттама: Пән биохимиялық үрдістердің ерекшелігі және ауыз қуысының биологиялық ортасы туралы білімді нормада және патологияда қалыптастырады; биохимиялық зерттеулер арқылы ауыз қуысындағы патологиялық үрдістерді анықтау дағдылары; ауыз қуысы ағзалары мен тіндерінің жағдайын бағалау кезеңдерінде биохимиялық талдау және нәтижелерді түсіндіру әдістерін пайдалануды негіздейді.

Гигиена және эпидемиология негіздері

Кредиттер саны – 3
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттама: Пән аурулардың алдын алуға, денсаулықты нығайтуға, өмір сүру мерзімін ұзартуға бағытталған санитарлық нормаларды, ережелерді зерделейді; қоршаған орта факторларының адам денсаулығына, оның жұмыс өнімділігіне әсері. Жұқпалы аурулардың алдын алу мақсатында эпидемиялық үрдіс, эпидемияға қарсы іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу туралы білімді денсаулық сақтау жүйесінің қолданыстағы нормативтік-құқықтық негіздеріне сәйкес қалыптастырады.

Стоматологиялық практиканың қоғамдық денсаулық сақтау және әлеуметтік аспектілері

Кредиттер саны – 3
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттама: Пән денсаулық сақтау жүйесі мен стоматологиялық қызметтің нормативтік-құқықтық негіздері саласында білімді қалыптастырады; халық денсаулығының әлеуметтік негізділігі; демографияның медициналық-әлеуметтік аспектілері мен халықтың сырқаттанушылық көрсеткіштерін; стоматологиялық аурулардың медициналық-әлеуметтік аспектілерін; қолданыстағы заңнама шеңберінде дәрігер-стоматолог жұмысының көрсеткіштерін; стоматологиялық қызметтердің құнын есептеу дағдылары. Стоматологиялық практикада маркетинг пен кәсіпкерлік туралы түсініктерді қалыптастырады.

Фармакология

Кредиттер саны – 4
Бақылау түрі –Емтихан
Сипаттама: Пән таралған стоматологиялық ауруларды жалпы және жергілікті дәрі-дәрмекпен емдеу және жедел жағдайларда көмек көрсету үшін қолданылатын дәрілік препараттардың жіктелуін, құрамын, қасиеттерін, салыстырмалы сипаттамасын фармакокинетикасын, фармакодинамикасын, зерделейді; олардың патогендерге, ағзалар мен тіндерге әсері; мөлшерлеуді, қолдану тәсілдерін; тағайындауға көрсеткіштер және қарсы көрсеткіштер. Рецептілерді жазу дағдыларын қалыптастырады.

Дәлелді медицина, биостатистика және биоэтика негіздері

Кредиттер саны – 3
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттама: Модуль эксперименттік деректерді өңдеудің статистикалық әдістерін зерттеуге және негізді қолдануға бағытталған. Пәнаралық зерттеулер аспектілерін, ғылыми қызметтің адамгершілік-этикалық аспектілерін зерттейді. Емдеу, диагностикалық және профилактикалық іс-шараларды жүргізу бойынша дәлелді шешімдер қабылдау қағидаттарын зерделейді. Сенімді дереккөздерде ақпаратты іздеу және талдау дағдыларын қалыптастырады; алынған деректерді өңдеу, салыстыру, түсіндіру және жүйелеу.

Академиялық хат және ғылыми зерттеулер негіздері

Кредиттер саны – 3
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттама: Модуль сенімді ғылыми мәтін жазу арқылы өз ойларын білдіру және негіздеу іскерліктерін қалыптастыруға бағытталған; білім алушыларды ғылыми білімге баулу; зерттеу жұмыстарын жүргізу қабілетін дамыту. Ғылыми ақпарат көздерімен және бағдарламалық-техникалық қамтамасыз етумен өз бетінше жұмыс істеудің базалық дағдыларын қалыптастырады; сыни ойлау дағдылары; эссе, реферативтік шолулар; тезистер, мақалалар жазу.

Ғылыми зерттеулер ұйымдастыру және жүргізу

Кредиттер саны – 3
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттама: Пән зерттеу тақырыбын таңдау;зерттеу объектісі мен нысанасын айқындау;
мақсаттар мен міндеттерді айқындау;гипотезаны әзірлеу; зерттеу жоспарын құру;
зерттелетіндерді іріктеу;зерттеу әдістерін таңдау; зерттеу жүргізу үшін жағдайлар ұйымдастыру;зерттеу жүргізу алгоритмдері, материал жинау саласында білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастырады.

Ауыз қуысы иммунологиясы

Кредиттер саны – 4
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттама: Пән иммундық жүйенің құрылымы мен жұмыс істеуі туралы жалпы ұғымдарды зерделейді; ауыз шырышты қабығының туа біткен және бейімделген механизмдерінің нормадағы және патология кезіндегі морфофункционалдық ерекшеліктері; ауыз қуысы ағзалары мен тіндерінің жағдайын бағалау үшін иммунологиялық талдау және нәтижелерді түсіндіру әдістерін пайдалану; стоматологиялық аурулардың заманауи иммунопрофилактикасы мен иммунотерапиясының теориялық негіздері мен принциптері.

Бас және мойын клиникалық анатомиясы

Кредиттер саны – 3
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттама: Пән бастың ми және бет бөлімінің қабаттық құрылымын, мойын аймақтарын, сыртқы бағдарларды; фасциялар мен торшалық кеңістіктер; іріңді үрдістердің таралу жолдары; қан тамырлары мен нервтердің проекциялық желілері; мойын үшбұрыштарын егжей-тегжейлі зерделейді. Түрлі патологиялық үрдістер кезінде ауыз қуысына және жақ-бет аймағына оперативті араласуды жүргізуге клиникалық-анатомиялық негіздеменің негіздерін қалыптастырады.

Жалпы хирургия негіздері

Кредиттер саны – 3
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттама: Пән асептика, антисептика, дисмургия саласындағы базалық білім мен дағдыларды қалыптастырады; кеңінен таралған және қауіпті хирургиялық аурулардың клиникасы, диагностикасы және дифференциалды диагностикасы. Алгоритмдерді зерттейді және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда шұғыл медициналық көмек көрсету тәжірибелік дағдыларын қалыптастырады: қан кету, күйік, үсік, электр жарақаты, шығу, сыну, перифериялық қан айналымының бұзылуы.

Ішкі аурулар негіздері

Кредиттер саны – 3
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттама: Пән ішкі ағзалардың таралған ауруларының этиологиясы мен патогенезін зерттейді. Пациенттің жалпы жағдайын бағалау, ішкі ағзалардың таралған және қауіпті ауруларының белгілерін анықтау; зертханалық зерттеулердің деректерін түсіндіру; жедел көмек көрсету, бейінді маманға жолдамаға не шұғыл госпитализацияға көрсеткіштер бойынша білімі мен тәжірибелік дағдыларын қалыптастырады.

Балалар аурулары негіздері

Кредиттер саны – 3
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттама: Пән балаларда таралған және қауіпті аурулар (респираторлық жүйесі патологиясы, асқазан-ішек жолдары, жұқпалы аурулар) және олардың ауыз қуысындағы көріністері саласындағы базалық білімді қалыптастырады; балалар мен жасөспірімдерде таралған және қауіпті аурулардың белгілерін анықтау және түсіндіру; баланы/жасөспірімді шұғыл көмекке жіберу немесе бейінді маманға уақтылы жіберу дағдылары.

Оториноларингология негіздері

Кредиттер саны – 3
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттама: Пән құлақ, мұрын және жұтқыншақтың жиі кездесетін аурулары этиологиясы, патогенезі, клиникасы және диагностикалау саласындағы базалық білімді қалыптастырады; олардың жақ-бет аймағының ауруларымен байланысы туралы мәліметтер береді. Кеңінен таралған және қауіпті аурулардың белгілерін анықтау және түсіндіру дағдыларын қалыптастырады; өмірге қауіп төндіретін жағдайларда шұғыл көмек көрсету дағдылары.

Дерматовенерология негіздері

Кредиттер саны – 3
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттама: Пән таралған және қауіпті тері және венерологиялық аурулардың этиологиясын, патогенезін, клиникалық көріністері мен диагностикалау мен емдеу алгоритмдерін зерттейді. Ауыз қуысы мен жақ-бет аймағында таралған және қауіпті тері және венерологиялық аурулардың клиникалық белгілерін анықтау және түсіндіру; жедел көмек көрсету; стоматологиялық бейіндегі пациентті дерматовенерологқа уақтылы жіберу дағдыларын қалыптастырады.

Инфектология негіздері

Кредиттер саны – 4
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттама: Пән таралған және әлеуметтік маңызы бар жұқпалы аурулардың этиологиясы, патогенезі, клиникасы, диагностикасы, олардың ауыз қуысы мен жақ-бет аймағындағы көріністері саласындағы базалық білімді қалыптастырады. Уақытылы жедел көмек көрсету, стоматологиялық саладағы пациентті бейінді маманға жіберу немесе емдеуге жатқызу үшін жұқпалы аурулардың белгілерін ерте анықтау дағдыларын қалыптастырады.

Медициналық құқық негіздері

Кредиттер саны – 3
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттама: Пән заманауи құқықтық жүйеде денсаулық сақтауды реттеу мәселелерін зерделейді; стоматологиялық қызметтегі медициналық құқық функциялары; денсаулық сақтау жүйесінің нормативтік-құқықтық негіздері. Денсаулық сақтаудағы құқық бұзушылықтарды, стоматологиялық қызметпен айналысатын медицина қызметкерлерінің этикалық қағидаттар, дәрігерлік құпияның құқықтық негіздері, жария ету үшін сақталу және жауапкершілік кепілдіктері саласындағы заңдық жауапкершілігін қарайды; азаматтардың денсаулығын сақтау саласындағы бақылау.

Сот медицинасы негіздері

Кредиттер саны – 3
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттама: Пән фактілерді зерттеу және сараптамалық бағалау әдістемелері туралы базалық білімді қалыптастырады, олардың негізінде сот ісін жүргізу үрдісінде және қолданыстағы нормативтік-құқықтық негіздер шеңберінде медициналық-биологиялық сипаттағы мәселелер шешіледі; стоматологиялық практикада орын алатын дәрігерлік қателер мен салдары туралы. Сот-медициналық сараптама комиссияларына дәрігер- стоматолог ретінде мүше болу тәртібін қарайды.

Кәсіптік пәндер, ЖОО компоненті – КП ЖК:

Терапевтік стоматология негіздері

Кредиттер саны – 5
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттама: Пән терапевтік стоматологиялық көмекті ұйымдастыру негіздері саласындағы білімі мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастырады; тұрақты тістердің клиникалық анатомиясы; тіс жегі қуыстарын дайындаудың жіктемесі, принциптері, сатылары мен ерекшеліктері. Қауіпсіз ортада (фантомдар мен тренажерларда) заманауи стоматологиялық жабдықтар, аппараттар, аспаптармен және пломбылық материалдарымен жұмыс істеу тәжірибелік дағдыларын қалыптастырады.

Балалар стоматологиясы негіздері

Кредиттер саны – 5
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттама: Пән әр түрлі жас кезеңіндегі балалар мен жасөспірімдерде тіс-жақ жүйесі мен жақ-бет аймағының даму және морфологиясының антенаталды және постнаталды кезеңдерінің ерекшеліктерін; түбірі қалыптанбаған уақытша және тұрақты тістердің клиникалық анатомиясы ерекшеліктерін; балалар мен жасөспірімдерге стоматологиялық көмекті ұйымдастыру негіздерін; стоматологиялық қабылдауда балалармен және жасөспірімдермен қарым-қатынас жасау ерекшеліктерін зерттейді.

Ортопедиялық стоматология негіздері

Кредиттер саны – 5
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттама: Пән ортопедиялық стоматологиялық көмекті ұйымдастыру және тістехникалық зертхана жұмысының негіздері саласындағы білімді қалыптастырады; ортопедиялық стоматология клиникасында қолданылатын стоматологиялық жабдықтармен, негізгі және қосымша материалдармен жұмыс істеу; тіс сауыттарын мүсіндеу негіздері; фронталды және шайнау тістері анатомиялық ерекшеліктерін қалпына келтіру; стоматологиялық фантомдар мен симуляторларда тіс протездерін дайындау клиникалық кезеңдерін орындау.

Хирургиялық стоматология негіздері

Кредиттер саны – 5
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттама: Пән хирургиялық стоматологиялық көмекті ұйымдастыру негіздері саласындағы білімді қалыптастырады; стоматологиялық қабылдауды асептика мен антисептика және инфекциялық бақылаумен қамтамасыз ету. Хирургиялық стоматология клиникасында қолданылатын, стоматологиялық фантомдар мен симуляторларда хирургиялық стоматологиялық қабылдау құралдарымен, жабдықтармен және материалдармен жұмыс істеудің негізгі тәжірибелік дағдыларын қалыптастырады.

Окклюзия және жақ қызметі

Кредиттер саны – 4
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттама: Пән ортопедиялық стоматология клиникасында науқасты тексеру әдістерін зерттейді; тістердің анатомиялық, функционалдық сипаттамалары; тіс қатары құрылымы, тұрақтылық факторлары; шайнау қысымына периодонттың төзімділігі; окклюзия, тістем түрлері; төменгі жақ қозғалыстары сипаттамасы, самай-төменгі жақ буыны элементтері мен тіс қатары өзара ара-қатынасының өзгеруі. Төменгі жақ сүйегінің қозғалысын қалпына келтіретін аспаптармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады.

Стоматологиядағы жергілікті жансыздандыру

Кредиттер саны – 4
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттама: Пән жақ-бет аймағы анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін есепке ала отырып, стоматологиялық ауруларды емдеудегі жергілікті анестезия мәселелері зерделенеді. Симуляторларда ауыз қуысы мен жақ-бет аймағында аппликациялық, инфильтрациялық, өткізгіштік анестезия жүргізу дағдыларын қалыптастырады; пациент-орталықтандырылған тәсілді ескере отырып, анестезияға арналған жергілікті анестетикалық препаратты таңдай білу. Әлеуетті қателерді және асқынуларды, алдын алу шараларын қарастырады.

Стоматологиялық аурулар профилактикасы

Кредиттер саны – 7
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттама: Пән стоматологиялық бейіндегі пациенттерді тексеру саласында білім мен дағдыларды қалыптастырады; халыққа профилактикалық және эпидемиологиялық стоматологиялық тексеруді жүргізу; ауыз қуысын күту ережелеріне пациенттерді индекстік бағалау және гигиеналық оқыту; пациент-орталықтандырылған тәсіл негізінде стоматологиялық аурулардың алғашқы профилактикасы (жеке және топтық деңгейде); стоматологиялық ағарту әдістері бойынша.

Кариесология және тіс қатты тіндері кариоздық емес зақымданулары

Кредиттер саны – 7
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттама: Пән тіс жегі және тіс қатты тіндерінің тіс жегі емес патологиясының этиологиясы мен патогенезі туралы заманауи көзқарастарды қалыптастырады; ересек адамдарда тіс шыққанға дейін және шыққаннан кейін болатын тіс қатты тіндерінің зақымданулары анамнезін жинау, диагностикасы, дифференциалды диагностикасы, консервативті және оперативті емдеу дағдылары пациент-орталықтандырылған тәсіл негізінде; құжаттаманы жүргізу және медициналық ақпараттық жүйелерде жұмыс істеу дағдылары.

Стоматологиядағы сәулелік диагностика

Кредиттер саны – 4
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттама: Пән стоматологиялық ауруларды диагностикалау, дифференциалды диагностикалау және емдеу тиімділігін бағалау мақсатында әртүрлі түрдегі сәулелерді қолдану саласында білімдер мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастырады. Стоматологиялық бейіндегі пациентті тексеруді жоспарлау дағдыларын пациент-орталықтандырылған тәсіл негізінде және таралған стоматологиялық аурулар кезінде сәулелік диагностика нәтижелерін түсіндіруді ескере отырып қалыптастырады.

Эндодонтия негіздері

Кредиттер саны – 5
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттама: Пән эндодонт морфологиясын, тұрақты тіс қуыстарының топографиясын; әртүрлі анатомиялық топтағы тістердің түбір өзектері ерекшелігін зерттейді. Алғашқы эндодонтиялық кірмежол құру дағдыларын қалыптастырады; қол және машиналық эндодонтиялық құралдармен жұмыс істеу; тістердің түбір өзектерін механикалық, физикалық және химиялық тәсілдермен өңдеу; түбір өзектерін уақытша және тұрақты обтурациялаушы материалдарын таңдау және жұмыс істеу фантомда/симуляторда.

Ауыз қуысы хирургиясы

Кредиттер саны – 6
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттама: Пән ересектерге хирургиялық стоматологиялық көмек көрсетуді зерттейді. Науқасты, хирургиялық стоматологиялық бейіні бойынша тексеру, деректерді түсіндіру дағдыларын қалыптастырады; диагностика, ауыз қуысы одонтогендік қабыну ауруларын, сілекей бездерін, одонтогендік синуситті қарапайым емдеу; тіс жарақаттары, төменгі жақ сүйегінің шығуы, тіс жарып шығу кезіндегі аурулар; тіс жұлу операциясын жүргізу пациент-орталықтандырылған тәсіл негізінде.

Алынбайтын протезбен емдеу

Кредиттер саны – 6
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттама: Пән тіс қатты тіндері және тіс қатары ақаулары бар науқастарды тексеру; диагностикалау және алынбайтын тіс протездері құрылымдарымен ортопедиялық емдеу әдістері (салмалар, қондырмалар, штифті тістер, винирлер, үштен-төрт сауыттар, толық жасанды сауыттар, көпір тәрізді протездер) саласындағы білімі мен тәжірибелік дағдыларын пациент-орталықтандырылған тәсіл негізінде қалыптастырады.

Клиникалық эндонтия

Кредиттер саны – 5
Бақылау түрі –Емтихан
Сипаттама: Пән ересектердегі ұлпа мен периодонт ауруларының этиологиясы мен патогенезі туралы заманауи көзқарастарды қалыптастырады. Жедел тіс ауруын тексеру, диагностикалау, дифференциалды диагностикалау, шұғыл көмек көрсету; ұлпа мен периодонт арулары және жарақаттарын консервативті және эндонтиялық емдеу дағдыларын пациент-орталықтандырылған тәсіл негізінде қалыптастырады.

Алмалы протезбен емдеу

Кредиттер саны – 6
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттама: Пән тіс қатарының жартылай және толық ақаулары клиникалық көріністерін, диагностикалау әдістерін зерттейді. Алмалы протездерді қолданудың биологиялық және клиникалық негіздемесі туралы заманауи көзқарастарды; жартылай, толық тіс қатары ақаулары бар науқастарды клиникалық тексеру дағдылары; жартылай, толық алмалы тіс протездерімен ортопедиялық емдеу әдістерін пациент-орталықтандырылған тәсіл негізінде қалыптастырады.

Балалар кариесологиясы және эндодонтиясы

Кредиттер саны – 7
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттама: Пән әртүрлі жас кезеңіндегі балалар мен жасөспірімдерде тістің қатты тіндері, ұлпа және периодонт патологиясының клиникалық көріністері ерекшеліктері бойынша білімді қалыптастырады. Клиникалық зерттеу, алынған деректерді түсіндіру, диагностикалау, дифференциалды диагностикалау дағдыларын; жергілікті анестезия; тіс қатты тіндері, ұлпа, периодонт патологиясын емдеу ерекшеліктерін пациент-орталықтандырылған тәсіл негізінде қалыптастырады.

Балалар ауыз қуысы хирургиясы

Кредиттер саны – 3
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттама: Пән балалар мен жасөспірімдерде ауыз қуысының кеңінен таралған қабыну ауруларының клиникалық белгілері, диагностикасы және емдеу ерекшеліктері туралы заманауи көзқарастарды қалыптастырады; балалар стоматологиялық тәжірибесінде жансыздандыру, тіс жұлу операцияларын жүргізу дағдылары; әртүрлі жас кезеңдерінде аурулардың алдын алу және көмекті жоспарлау әдістерін пациент-орталықтандырылған тәсіл негізінде қалыптастырады.

Ортодонтия негіздері

Кредиттер саны – 5
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттама: Пән жеке қаңқалық өсуді жүзеге асыру болашағына және тіс-жақ жүйесінің морфофизиологиялық құрылысына байланысты әр түрлі жас кезеңдерінде жақ-бет аймағының қалыпты даму үрдістерін зерделейді; балалар мен жасөспірімдерге ортодонтиялық көмек көрсетуді ұйымдастыру негіздері; тіс-жақ аномалиялары жіктелуі. Пациенттерді тексеру және алынған нәтижелерді түсіндіру базалық дағдыларын қалыптастырады.

Стоматологиялық тәжірибеде жедел көмек көрсету және реанимация негіздері

Кредиттер саны – 4
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттама: Пән адамның денсаулығы мен өміріне қауіп төндіретін жағдайларды диагностикалаудың негізгі қағидаттарын меңгеруге және төтенше жағдайлар мен гомеостатикалық бұзылуларды дамытуда шұғыл медициналық көмек көрсетуге бағытталған; кенеттен жүрек тоқтау, анафилактикалық және жарақаттық шок, коллапс, миокард инфарктісі, гипертониялық криз, диабеттік кома, т.б. жағдайларда (медициналық симуляция орталығы жағдайында) тіршілікті қамтамасыз ету негізін құрайды.

Ауыз қуысы шырышты қабаты және ерін қызыл жиектері аурулары

Кредиттер саны – 5
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттама: Пән ересектердегі ауыз қуысы шырышты қабаты, ерін қызыл жиектері аурулары жіктелуі, этиологиясы, патогенезін зерделейдi. Анамнез жинау, науқастарды тексеру, алынған деректерді түсіндіру тәжірибелік дағдыларын; ауыз шырышты қабаты, ерін қызыл жиектерінің таралған ауруларын диагностикалау, дифференциалды диагностикалау, алдын алу, емдеуді жоспарлау және ем жүргізуді пациент-орталықтандырылған тәсіл негізінде қалыптастырады.

Бас пен мойын аурулары және онкостоматология негіздері

Кредиттер саны – 7
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттама: Пән жақ-бет аймағының фурункул, карбункул, абсцестерімен, флегмоналарымен ауыратын науқастарды тексеру саласындағы білімі мен тәжірибелік дағдыларын қалыптастырады; үштік және бет нервтерінің аурулары мен бұзылыстары, самай-төменгі жақ буыны аурулары; жақ-бет аймағының қатерсіз, қатерлі ісіктері, ісік тәрізді бұзылыстары; онкосақтық қағидаттарын, науқастарға шұғыл көмек көрсету алгоритмдерін және емдеуге жатқызу зерделейді.

Клиникалық ортопедиялық стоматология

Кредиттер саны – 5
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттама: Пән пародонт аурулары, самай-төменгі жақ буыны, тіс қатты тіндері аса қажалуы, деформациялар, тіспротездік материалдарды көтере алмаушылық немесе олардың ауыз қуысы тіндері мен адам ағзасына кері әсері болған аурулардың этиологиясы, патогенезі, анамнез жинау, клиникалық тексеру ерекшеліктері және науқастарды ортопедиялық емдеуді зерделейді. Құжаттаманы жүргізу және медициналық ақпараттық жүйелерде жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады.

Пародонтология

Кредиттер саны – 5
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттама: Пән ересектердегі пародонт аурулары жіктелуі, этиологиясы және патогенезі туралы заманауи көзқарастарды қалыптастырады; пациенттерге тексерудің негізгі және қосымша әдістерін қолдана отырып тексеру және зерттеу нәтижелерін түсіндіру тәжірибелік дағдылары; пародонт ауруларын диагностикалау, емдеуді жоспарлау, алдын алу, ересектерге қарапайым пародонталдық көмек көрсету, пациент-орталықтандырылған тәсіл негізінде қалыптастырады.

Балалар пародонт және ауыз қуысы шырышты қабаты аурулары

Кредиттер саны – 5
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттама: Пән әртүрлі жас кезеңіндегі балалар мен жасөспірімдерде пародонт патологиясы, ауыз қуысы шырышты қабығы және ерін қызыл жиектері клиникалық көріністерінің ерекшеліктері туралы білімді қалыптастырады. Клиникалық зерттеу, деректерді түсіндіру, диагностикалау, дифференциалды диагностикалау дағдыларын; балалар мен жасөспірімдер ауруларының алдын алу және емдеу ерекшеліктерін пациент-орталықтандырылған тәсіл негізінде қалыптастырады.

Жақ-бет хирургиясы негіздері

Кредиттер саны – 4
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттама: Пән бет қаңқасы сүйектері сынуының жіктелуі, этиологиясы, патогенезі туралы заманауи көзқарастар қалыптастырады. Анамнез жинау, науқасты клиникалық тексеру және деректерді түсіндіру дағдыларын; науқастарға жедел көмек көрсету пациент-орталықтандырылған тәсіл негізінде қалыптастырады; жақ сүйектерін иммобилизациялау; емдеуге жатқызуға және хирургиялық емдеуге көрсеткіштер.

Клиникалық ортодонтия негіздері

Кредиттер саны – 4
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттама: Пән тіс-жақ аномалиялары этиологиясы мен патогенезі, тіс қозғалысының биологиялық негізі, жеке және жас аспектілерін ескере отырып, ортодонтиялық іс-шаралардағы морфологиялық өзгерістерді зерттейді. Жеке тістер, тісқатары, тістем және жақ аномалияларын, диагностикалау дағдыларын қалыптастырады; ортодонтиялық аспаптарды қолдану негіздері, олардың құрылымдық ерекшеліктерін таңдау пациент-орталықтандырылған тәсіл негізінде қалыптастырады.

Жақ-бет протездеуі негіздері

Кредиттер саны – 5
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттама: Пән жақ-бет аймағы ақаулары мен деформацияларын тексеру әдістерін, диагностикасын және ортопедиялық емдеу тәсілдерін зерделейді: жақ сүйектері дұрыс бітпеген сынықтары, жақ контрактурасы, микростомия, шығулар, төменгі жақ сүйектері жартылай шығуы; қатты және жұмсақ таңдай мен беттің пайда болған және туа біткен ақаулары (жарақаттар, жарақаттанулар, қабыну үрдістеріне байланысты оперативті іс-шаралар, жаңа құрылымдар салдарынан) пациент-орталықтандырылған тәсіл негізінде қалыптастырады.

Балалар жақ-бет хирургиясы негіздері

Кредиттер саны – 5
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттама: Пән жақ-бет патологиясы бар балалар мен жасөспірімдерді тексеру принциптері мен алгоритмдері, диагностикалау сатыларын, қабыну аурулары дифференциалды диагностикасы (одонтогендік, одонтогендік емес, остеомиелит, флегмона, абсцесс, карбункул, сілекей бездері аурулары), тіс жарақаттары, самай-төменгі жақ буыны аурулары, жас аспектісіне байланысты ауыз қуысы шырышты қабығы аномалиялары; шұғыл көмек көрсету, емдеуге жатқызу пациент-орталықтандырылған тәсіл негізінде зерделейді.

Дәрігер-стоматолог тәжірибесіндегі клиникалық фармакология негіздері

Кредиттер саны – 4
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттама: Пән неғұрлым клиникалық тиімді және қауіпсіз дәрілік заттарды таңдау бойынша білім мен дағдыларды нақты ауруды және пациент-орталықтандырылған күтімді ескере отырып қалыптастырады; әртүрлі жағдайларда, жай-күйде және жас кезеңдерінде науқастың ағзасына дәрілік заттардың әсер ету заңдылықтары; стоматологиялық ауруларды кешенді емдеуде дәрілік препараттарды қолдану тиімділігі мен қауіпсіздігінің қолжетімді және ақпараттық өлшемдері.