Бейіндік пәндер

Негізгі бет » Білім беру бағдарламалары » Педиатрия » Бейіндік пәндер

Оқыту нәтижесі Программа шифры Негізгі пәндер Бейіндік пәндер Оқу және өндірістік практикалар Интернатура

 

Модуль-клиникалық зерттеулер, қозғалыс және репродуктивті денсаулық негіздері

2 бөлім-қозғалыс (патология) Патологиялық физиология Патологиялық анатомия, Ішкі аурулардың пропедевтикасы, балалар ауруларының пропедевтикасы, радиология негіздері, ортопедия және травматология негіздері, Жалпы хирургия

Кредиттер саны – 5

Бақылау түрі – емтихан
Анықтама: Модульді зерттей отырып, түлек клиникалық ғылымдарды (патоанатомия, патофизиология, әр түрлі жастағы локомотор аппаратының радиологиясы) қолдана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады, локомотор аппаратының ауруларын диагностикалау кезеңдерінде Клиникалық, зертханалық және функционалдық зерттеу әдістерінің нәтижелерін, оны хирургиялық емдеудің жалпы принциптерін, Травматология және ортопедия негіздерін түсіндіре алады; пациентпен кәсіби қарым-қатынас орнатады, жұмыс істейді командада.

3 бөлім - адамның репродуктивті денсаулығы (патология) Патологиялық физиология, патологиялық анатомия, фармакология негіздері, радиология негіздері, ішкі аурулар пропедевтикасы

Кредиттер саны – 5

Бақылау түрі – емтихан

Анықтама: Модульді зерттей отырып, түлек биомедициналық және клиникалық ғылымдарды (макро – және микроскопиялық деңгейдегі тіндер мен мүшелердің патологиялық процестері, негізгі клиникалық симптомдар, радиологиялық Семиотика, диагностика, профилактика және репродуктивті жүйені емдеу принциптері) қолдана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады, клиникалық және функционалды зерттеу әдістерінің нәтижелерін түсіндіре алады, пациентпен кәсіби қарым-қатынас орнатады, жұмыс істейді командада.

Модуль-Қоректік заттардың сіңуі және гомеостаз (патология)

1 бөлім-қоректік заттардың сіңуі және метаболизмі (патология). Патологиялық физиология, патологиялық анатомия, фармакология негіздері, Ішкі аурулардың пропедевтикасы, балалар ауруларының пропедевтикасы

Кредиттер саны – 5

Бақылау түрі – емтихан
Анықтама: Модульді зерттей отырып, түлек биомедициналық және клиникалық ғылымдарды (патофизиология, патоморфология, диагностика, әртүрлі жас топтарындағы ас қорыту жүйесі мен метаболизм функцияларының бұзылуының клиникалық көріністері, фармакокинетиканы, фармакодинамиканы ескере отырып, фармакологиялық түзету) қолдана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады, диагностика кезеңдерінде әртүрлі зерттеу әдістерінің нәтижелерін түсіндіре алады; пациентпен кәсіби қарым-қатынас орнатады,  командада.

2 бөлім-Гомеостаз және экскреция (патология). Патологиялық физиология, патологиялық анатомия, фармакология негіздері, Ішкі аурулардың пропедевтикасы, балалар ауруларының пропедевтикасы, Жалпы хирургия

Кредиттер саны – 6

Бақылау түрі – емтихан
Анықтама: Модульді зерттей отырып, түлек биомедициналық, клиникалық ғылымдарды (зәр шығару жүйесінің патоморфологиясы, зәр шығару механизмдерінің бұзылуы, су алмасуы, қышқылдық-негіздік жағдай; этиопатогенез, диагностика, клиника, синдромдарды фармакологиялық түзету принциптері, әртүрлі жас топтарындағы хирургия негіздері) қолдана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады, диагностика кезеңдерінде зерттеу әдістерінің нәтижелерін түсіндіре алады; диагностика кезеңдерінде зерттеу әдістерін пациентпен кәсіби қарым-қатынас, командада жұмыс істеу.

Модуль-Неврология негіздері (патология)

1 бөлім-жүйке және эндокриндік реттеу (патология). (Патологиялық физиология, Патологиялық анатомия, радиология негіздері, Ішкі аурулардың пропедевтикасы, балалар ауруларының пропедевтикасы, Қарым-қатынас дағдылары,)

Кредиттер саны – 4

Бақылау түрі – емтихан
Анықтама: Модульді зерттей отырып, түлек клиникалық ғылымдардың білімін қолдана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады (жас ерекшеліктерін ескере отырып, патологиядағы жоғары жүйке қызметі мен сенсорлық жүйелердің жұмыс істеуінің жалпы принциптері, клиника, радиологиялық семиотика, диагностика және алдын алу, консервативті және хирургиялық емдеу принциптері), зерттеу әдістерінің нәтижелерін түсіндіре алады; кәсіби міндеттерді тиімді орындау үшін коммуникация дағдыларына ие

2 бөлім-анализаторлар және жоғары жүйке қызметі (патология) Патологиялық физиология, патологиялық анатомия, фармакология негіздері, радиология негіздері, Ішкі аурулардың пропедевтикасы, балалар ауруларының пропедевтикасы,Қарым-қатынас дағдылары

Кредиттер саны – 4

Бақылау түрі – емтихан
Анықтама: Модульді зерттей отырып, түлек клиникалық ғылымдарды (этиопатогенезді, морфологияны, радиологиялық семиотиканы, клиниканы және әртүрлі жас топтарындағы жүйке-эндокриндік реттеу бұзылыстарын фармакокоррекциялауды талдау) қолдана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады, диагностика кезеңдерінде зерттеудің Клиникалық, зертханалық және функционалдық әдістерінің нәтижелерін түсіндіре алады; пациентпен кәсіби қарым-қатынас орната алады, тиімді жұмыс істеу үшін командада жұмыс істей алады кәсіби міндеттерді орындау

Модуль-Тыныс алу және қан айналымы (патология)

1 бөлім-қан айналымы (патология) Патологиялық физиология, Патологиялық анатомия, радиология негіздері, фармакология негіздері, Ішкі аурулардың пропедевтикасы, балалар ауруларының пропедевтикасы, Жалпы хирургия

Кредиттер саны – 7

Бақылау түрі – емтихан
Анықтама: Модульді зерттей отырып, түлек клиникалық ғылымдарды (этиопатогенез, жүрек және қан тамырлары патологиясының морфологиясы, диагностика, клиника, радиологиялық семиотика, Жалпы хирургия, фармакокинетика, фармакокинетика, әртүрлі жас топтарындағы дәрілік заттардың фармокодинамикасы) қолдана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады, әртүрлі зерттеу әдістерінің нәтижелерін түсіндіре алады; пациентпен кәсіби қарым-қатынас орнатады, командада жұмыс істейді кәсіби тапсырмаларды тиімді орындау үшін

2 бөлім-тыныс алу (патология) Патологиялық физиология, патологиялық анатомия, радиология негіздері, фармакология негіздері, Ішкі аурулардың пропедевтикасы, балалар ауруларының пропедевтикасы, Жалпы хирургия

Кредиттер саны – 6

Бақылау түрі – емтихан
Анықтама: Модульді зерттей отырып, түлек клиникалық ғылымдарды (патоморфология, тексеру, ересектер мен балалар симптомдары мен синдромы, сәулелік диагностиканың ерекшеліктері, аурулардың фармакотерапиясы және тыныс алу жүйесінің жалпы хирургиясы) қолдана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады, Зерттеудің физикалық және зертханалық әдістерінің нәтижелерін түсіндіре алады; пациентпен кәсіби өзара қарым-қатынас орнатады, кәсіби мамандарды тиімді орындау үшін топта жұмыс істейді. тапсырмалар

Модуль-Иммундық жауап және инфекция

2 Бөлім-Инфекция Микробиология, Патологиялық анатомия Жұқпалы және тропикалық аурулар, АИТВ, Фтизиатрия, фармакология негіздері, Жалпы хирургия

Кредиттер саны – 9

Бақылау түрі – емтихан
Анықтама: Модульді зерделей отырып, түлек клиникалық ғылымдарды (этиопатогенез, клиника, эпидемияға қарсы іс-шаралар) қолдана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады, дәлелді медицина қағидаттарына сәйкес иммунодиагностика нәтижелерін түсіндіре алады; халықтың денсаулығын сақтау саласындағы проблемаларды түсіне алады (алдын алу және ақпараттандыру); нормативтік-құқықтық актілер мен этикалық нормаларды ескере отырып, кәсіби қызметті жүзеге асыра алады, науқас, командада жұмыс істеу

Модуль-Жүрек-қан тамырлары аурулары және эндокринология

1 бөлім-жүрек-қан тамырлары аурулары Кардиология, Фармакология, КД, Радиология, клиникалық анатомия және хирургиялық хирургия; Кардиохирургия және тамырлы хирургия, оның ішінде педиатр жұмысында,ЖПД

Кредиттер саны-8

Бақылау түрі-емтихан

Анықтама: Изучив модуль, обучающийся может продемонстрировать навыки назначения консервативного или хирургического лечения сердечно-сосудистых заболеваний, опираясь на знания этиопатогенеза, клинических симптомов, рентгенологической семиотики клинико-лабораторной и инструментальной диагностики, диагностики и дифдиагностики заболеваний опорно-двигательного аппарата (группы заболеваний соединительной ткани), фармакологии, клинической анатомии, общей хирургии. хирургические заболевания на основе доказательной медицины.Применение методов профилактики и реабилитации

2 бөлім-Эндокринология: (эндокринология, оның ішінде педиатр және ЖПД жұмысында, Фармакология, Радиология)

Кредиттер саны-4

Бақылау түрі-емтихан

Анықтама: Оқыту нәтижесінде студенттер эндокриндік жүйенің негізгі ауруларын диагностикалай алады, ұлттық стандарттарды басшылыққа ала отырып, дифференциалды диагностика мен емдеуді жүргізе алады, қарым-қатынаста пациентке бағытталған тәсілді қолдана алады, эмпатикалық бола алады, ақпарат іздеу үшін IT-технологияларды қолдана алады, топта тиімді жұмыс істеу дағдыларын, ғылыми зерттеу дағдыларын, көпшілік алдында сөйлеу және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жариялай алады.

Модуль-Кеуде аурулары, аллергология және клиникалық иммунология, гематология және онкология

1 бөлім - кеуде аурулары (Пульмонология, Радиология, клиникалық анатомия және хирургиялық хирургия; кеуде хирургиясы, фтизиопульмонология, оның ішінде педиатрдың жұмысында, ЖПД)

Кредиттер саны-5

Бақылау түрі-емтихан

Анықтама: Оқу аяқталғаннан кейін студенттер өкпе мен бронхтың негізгі ауруларын диагностикалай алады, онкопатологиямен және өкпе мен бронхтың туберкулезімен дифференциалды диагноз қоя алады, емдеуді тағайындай алады. Балалардағы бронхопульмональды аурулардың алдын алу және оңалту әдістерін қолдану, топта тиімді жұмыс істеу дағдыларын, ғылыми зерттеулер, көпшілік алдында сөйлеу және ғылыми зерттеулер нәтижелерін жариялау дағдыларын көрсету.

2 бөлім-Аллергология және клиникалық иммунология, оның ішінде балалар иммунологиясы

Кредиттер саны-3

Бақылау түрі-емтихан

Анықтама: Пәнді оқу нәтижелері бойынша студенттер алған білімдерін дұрыс диагноз қоюда, аллергиялық аурулардың клиникалық көріністерінің ауырлығын және аллергопатологиядағы иммундық зақымдану сипатын бағалауда қолдана алады, аурулардың дифференциалды диагностикасын жүргізе алады, жаңа жетістіктерді ескере отырып, емдеу және алдын алу жоспарын жасай алады. Олар қарым-қатынаста пациентке бағытталған тәсілді және топтық жұмыс әдісін көрсете алады.

3-бөлім-Гематология және онкология, оның ішінде балалар Гематология, Онкология, КҚД, Радиология, Фармакология

Кредиттер саны-5

Бақылау түрі-емтихан

Анықтама: Модуль патофизиология, патоанатомия, фармакология және дәлелді медицина принциптерін қолдану. Науқасқа және оның отбасына қатерлі ісіктің алдын алу мақсатында паллиативті көмек, Денсаулық сақтау туралы ақпарат беру..

Модуль-Балалар аурулары

Балалар аурулары, балалар хирургиясы, балалар жұқпалы аурулары, балалар фтизиатриясы, балалар психиатриясы, ЖПД жұмысындағы балалар аурулары, балалар жасындағы Фармакология, Неонатология, балалар жасындағы Нутрициология, КД

Кредиттер саны-9

Бақылау түрі-емтихан

Анықтама: «Балалар аурулары» модулін зерделей отырып, білім алушы этиология, патогенез, клиникалық симптомдар, Клиникалық-зертханалық және аспаптық диагностика, балалар жұқпалы аурулары, балалар хирургиясы, Фтизиатрия, психиатрия бөлімдерін және учаскелік педиатр, нутрициология, балалар жасындағы фармакология жұмысындағы балалар аурулары мәселелерін қоса алғанда, ең көп таралған балалар ауруларын емдеу дағдылары мен білімдерін қолдануға қабілетті болады. Командада жұмыс істей білу.

Модуль-Акушерлік және гинекология

Клиникалық анатомия және хирургиялық хирургия; Акушерлік, гинекология, оның ішінде балалар, Онкогинекология, Акушерлік және гинекология

Кредиттер саны-9

Бақылау түрі-емтихан

Анықтама: Модуль әртүрлі жас кезеңдеріндегі әйел денесінің клиникалық-физиологиялық ерекшеліктерін, клиникалық көріністерін, физиологиялық/патологиялық жүктілікті, босануды, босанғаннан кейінгі кезеңді диагностикалау және жүргізу бойынша білімді, іскерлікті, дағдыларды қалыптастыру мақсатында алғашқы медициналық-санитариялық және шұғыл көмек көрсету мақсатында акушерлік-гинекологиялық патологияны диагностикалау және емдеу қағидаттарын зерделеуді, босанғаннан кейінгі кезеңді және диагностиканы, гинекологиялық және онкологиялық ауруларды емдеу, алдын алу..

Модуль-Тірек-қимыл аппаратының аурулары

Ревматология, ортопедия, травматология, оның ішінде педиатр және ЖПД жұмысында, фармакология, жұқпалы аурулар, Фтизиатрия, клиникалық анатомия және хирургиялық хирургия, Радиология

Кредиттер саны-6

Бақылау түрі-емтихан

Анықтама: Пән аяқталғаннан кейін студенттер тірек-қимыл аппаратының жарақаттары мен аурулары бар науқас балаларға тексеру жүргізе алады, дифференциалды диагностика жасай алады және клиникалық диагнозды тұжырымдай алады, консервативті және жедел емдеуге көрсеткіштерді анықтай алады, тірек-қимыл аппаратының жиі кездесетін жарақаттары мен аурулары кезінде дәрігерлік көмек көрсете алады, тиімді командалық жұмыс, кәсіби эрудиция дағдыларын көрсете алады.

Модуль-Клиникалық психология, психиатрия және неврология

Клиникалық психология, оның ішінде балалар психиатрия және наркология негіздері, клиникалық неврология негіздері, оның ішінде педиатр және ЖПД жұмысында, Фармакология

Кредиттер саны-9

Бақылау түрі-емтихан

Анықтама: Түлек нормативтік-құқықтық аспектілерді ескере отырып, этиология, патогенез ,ргентті жағдайлар клиникасы, олардың клиникалық-зертханалық және аспаптық диагностикасы, эксперименттік-психологиялық зерттеу, терапия принциптері, психофармакотерапия және жас ерекшеліктерін ескере отырып тоқтау туралы білімді қолдана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады; әріптестерімен және пациентпен және оның өкілдерімен тиімді қарым-қатынас орнату кәсіби міндеттерді орындау

Модуль-Ас қорыту жүйесінің аурулары

Гастроэнтерология, клиникалық анатомия және хирургиялық хирургия, абдоминальды хирургия, оның ішінде педиатр және ЖПД жұмысында, жұқпалы аурулар, оның ішінде балалар, Фармакология, КД, Нутрициология, Радиология

Кредиттер саны-8

Бақылау түрі-емтихан

Анықтама: Модульді зерделей отырып, білім алушы Гастроэнтерология, топографиялық анатомия және операциялық хирургия, Жалпы хирургия, хирургиялық және жұқпалы аурулар, фармакология, нутрициология білімдеріне сүйене отырып, этиопатогенезді, клиникалық көріністерді, Клиникалық-зертханалық, аспаптық және дифференциалды диагностиканы, диагноз қою дағдыларын, дәлелді медицина негізінде консервативті, хирургиялық емдеуді тағайындауды меңгереді. Гастроэнтерологиялық аурулардың алдын алу әдістерін қолданыңыз. Командада жұмыс істей білу.

Модуль - Қоғамдық денсаулық сақтау

Медициналық құқық негіздері, Қоғамдық денсаулық сақтау, профилактикалық медицина негіздері, оның ішінде глоб здор,әлеуметтік медицина мәселелері

Кредиттер саны-8

Бақылау түрі-емтихан

Анықтама: Пән медициналық құқық ұғымын, медицина қызметкерлерінің, азаматтар мен ұйымдардың құқықтық мәртебесін, медициналық қызметкерлерді азаматтық-құқықтық, әкімшілік жауапкершілікке тартудың негіздері мен тәртібін, сондай-ақ медициналық қызметтегі кәсіби құқық бұзушылықтар үшін қылмыстық жауапкершілікті ашады. Халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз етумен және медициналық ұйымның мүдделерін қорғаумен және медициналық қызметтер көрсету кезінде туындайтын сот дауларының туындау тәуекелдерін барынша азайтумен танысады. Міндеттерді шешуде ғылыми негізделген стратегиялық тәсілдерді әзірлейді

Модуль-Жедел және қарқынды терапия негіздері

Жедел және шұғыл медициналық көмек, соның ішінде балалар, Апаттар медицинасы, Анестезиология, реаниматология, қарқынды терапия

Кредиттер саны-5
Бақылау түрі-емтихан
Анықтама: Осы пәнді оқығаннан кейін бакалаврлар пациентті кәсіби, білікті түрде тексере алады, дифференциалды диагностика жүргізе алады, шұғыл медициналық көмек, негізгі реанимация көрсете алады; диагностика және емдеу стандарттарын басшылыққа алады; топтық жұмыс дағдыларын көрсете алады; пациенттермен, олардың туыстарымен қарым-қатынас орната алады; ғылыми жарияланымдардың нәтижелерін талдай алады, мақалалар жасай алады.; IT технологияларын қолданыңыз.

Модуль-Нейронаук

Офтальмология, отоларингология және жақ-бет хирургиясы негіздері

Кредиттер саны-5
Бақылау түрі-емтихан
Анықтама: Студент этиопатогенезді, диагностиканың заманауи әдістерін, дифференциалды диагностиканы біледі, көз патологиясы, ЛОР және жақ-бет хирургиясы бар науқастарды консервативті немесе хирургиялық емдеу жоспарын жасайды. Науқаспен және оның отбасымен кәсіби қарым-қатынас жасау. Басқа мамандықтағы Дәрігерлермен командада тиімді жұмыс істеу дағдыларын көрсету. Деректерді статистикалық өңдеуді және мақалалар жазуды білу.

Модуль-Жұқпалы, тері және жыныстық жолмен берілетін аурулар

Дерматовенерология , оның ішінде балалар; жұқпалы аурулар

Кредиттер саны-7
Бақылау түрі-емтихан
Анықтама: Модульді зерделеу нәтижесінде студенттер мыналарды көрсете алады: дәлелді медицина қағидаттарына және емдеу-диагностикалық технологиялардың қазіргі заманғы жетістіктеріне сәйкес заманауи диагностикалық және емдік көмек көрсете отырып, ең көп таралған тері аурулары мен жыныстық жолмен берілетін инфекциялардың этиологиясы, патогенезі және клиникалық көріністері туралы білімдерін; балалардағы тері және венерологиялық аурулардың алдын алу және оңалту әдістерін және жасөспірімдер.

Модуль-Зәр шығару жолдарының аурулары және клиникалық токсикология

Нефрология және токсикология, оның ішінде учаскелік педиатр және ЖПД жұмысында, клиникалық анатомия және хирургиялық хирургия, Урология, КД, Радиология

Кредиттер саны-6

Бақылау түрі-емтихан

Анықтама: Модульді зерттей отырып, студенттер бүйрек аурулары мен жедел уланулардың этиопатогенезін анықтай алады, негізгі нефрологиялық синдромдар мен бүйректің зақымдану маркерлерін анықтай алады, дифференциалды диагностика жүргізеді, дұрыс диагноз қояды, емделушіге бағытталған тәсілді қолдана отырып, дәрігерлермен және басқа мамандармен тиімді жұмыс жасай отырып, емдеу жоспарын құра алады. Олар сыни тұрғыдан ойлана алады, жоғары этикалық стандарттарды, дәлелді медицина принциптерін сақтай отырып, үнемі жетілдіре алады..